Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2131
har et brett med retard 200mg. lurte på om det er mulig å gå i psykose av de planlegger å ta 600mg å 4mg med xanax.

forresten har drukket nokken pils
Sist endret av hasjkake nr 2; 5. juni 2020 kl. 05:34. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hvis du er disponert for psykose kan vel så og si alle typer rus utløse psykose.

Om du ikke er disponert for å bli psykotisk er det vel for det meste mangel på søvn og mat + at rusen tøyser med kjemien i hjernen som kan tippe deg over kanten.
Dette er typisk for folk som kjører på med Amfetamin, Kokain eller andre stimulanter flere dager i strekk.

Jeg vil påstå at om du får nok søvn og mat så skal det mye til for at Tramadol skal gjøre deg psykotisk.
Du holder på med blandingsrus, dvs Tramadol, Xanax og Alkohol. Flere rusmidler kombinert øker vel faren for psykose? Røyker du hasj i tillegg eller? Det kan være en trigger for noen.

NB!
-Høye doser Tramadol (400mg+) kan gi krampeanfall som i verste fall kan ta livet av deg.
- Du knasker Xanax og drikker pils i tillegg. Høye doser Benzo gjør deg helt mongo og du kan bli så sprø at du virker psykotisk.
- Bare en ørliten advarsel - ikke finn på å ta MDMA/knips samtidig som du tar Tramadol. Det kan gi Serotoninsyndrom som kan = død.
Sist endret av krystallkongen; 5. juni 2020 kl. 05:58.
vi har tatt de. men benzo er jo medisin mot eplepsi så det skal nokk minke faren for epilepsianfall\krampeanfall
Benzodiazepiner, spesielt de veldig muskelavslappende som Valium og Rivotril, øker krampeterskelen og reduserer faren for kramper.

Jeg har fått med meg at du er glad i å ruse deg, gjerne på piller som Tramadol og Xanax. Vær så snill og trå varsomt og ikke bruk så mye og jevnlig at du blir fysisk avhengig.
Da tenker jeg mest på Xanaxen, da abstinensene er helt forferdelige. Det kan alle som har opplevd det skrive under på.
Hør på Krystallkongen.

Som han også gir uttrykk for - psykose er det siste du trenger å bekymre deg for med den cocktailen du planlegger! Du har en haug med andre, langt mer relle, problemer.
Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Hør på Krystallkongen.

Som han også gir uttrykk for - psykose er det siste du trenger å bekymre deg for med den cocktailen du planlegger! Du har en haug med andre, langt mer relle, problemer.
Vis hele sitatet...
Tipper TS er under tyve, og åpenbart på feil vei.
Rusen vil lære han mye kjipt og mye viktig. Mye kjipt som ER viktig
R.i.p 23.04.2021
Ut ifra hva ts har skrevet tidligere så er det tydelig at han ikke hører på hva vi har og si uansett,da han allerede har bestemt seg før han poster tråden og kaster innpå monsterdose . Eneste måten han kommer til og lære på er den dagen det går skeis desverre.
Sist endret av Tarm; 5. juni 2020 kl. 18:44.
Sitat av hasjkake nr 2 Vis innlegg
har et brett med retard 200mg. lurte på om det er mulig å gå i psykose av de planlegger å ta 600mg å 4mg med xanax.

forresten har drukket nokken pils
Vis hele sitatet...
Du spurte om noen råd angående din psyke og rusmisbruken din for noen uker siden. Du fikk råd og oppfordringer av flere om å søke hjelp.

Det er klart at du har flere problemer som må gripes tak i, og det er ingenting galt med det. Du trenger og fortjener hjelp.

Det er aldri forsent å snu. Det kan hende det går bra i kveld og i helga. Eller det kan gå til helvette.

Jeg håper du når ut til noen og ber om hjelp. Fortell noen i familien eller noen du stoler på at du trenger hjelp. Få noen eller ring selv til legen på mandag. Du vil få henvisning til dps eller bup for utredning og videre hjelp

God helg.
Om du ikke har høy toleranse på tramadol / opiater bør du trå veldig varsomt med dosering. De krampene du kan få av det stoffet der er virkelig ikke noe kult og ende opp med.
Jeg trodde man kunne få grand mal seizure eller hva faen det nå heter av for store dose Tram? Og det kan du vel dævve av, eller tar jeg feil?

Uansett er det nesten bra at gutten blander med Benzo, da det reduserer faren for kramper.

Skadereduksjon er det noe som heter. Jeg prøver meg så ærlig som mulig, selv om jeg ikke var den mest ansvarlige pilleknaskeren. Jeg overlevde hvertfall
Here goes:

Ikke ta Amfetamin, Kokain, eller drikk alkohol når du tar Tramadol.

Du kan få veldig deilig rus av 150-400mg Tramadol.
Jeg selv tok gjerne 3-4 50mg Tramadol (150-200mg) og det holdt - fordi jeg røyka en del bønne og tok litt forskjellige typer Benzo samtidig.
Det er en nydelig rus så jeg forstår deg godt. Man vil høyere og blir grådig etter mer eufori.
Ta to blå (20mg Diaz), eller én Rivotril eller et bikkjebein. Da skal det mye til for at det går gærent. Drit i pilsen, kanskje ta en iskald lettøl. Hvis du må.

Fortsatt skadereduksjon:
Hvis du uansett skal ta høye doser Tramadol, typ 600mg, 800mg, eller 1000mg - sørg for å være med en god venn som kan hjelpe/redde deg og sørg for å ha enten Rivotril, Diazepam eller Oxazepam i systemet ditt.
Spesifikt de Benzodiazepinene, siden de er meget muskelavslappende.

TL: DR
Du vil ikke få jævlig kramper som kan føre til din tidlige og ungåelige død, så prøv å holde deg under 400mg og HVIS du absolutt skal opp i høye doser - ikke vær alene. Ikke gjør det uten Benzo i blodet. Kanskje skrive et brev til de du elsker og de du står nær? I tilfelle du får Grand Mal krampeanfall og
Slår hodet og får hjerneskade. Kjipt.
Kaster opp og drukner i spyet ditt.
Kramper slik at du kveles og blir helt blå i trynet etter at du har strøket med.


Neida, det går sikkert helt fint. .
Sist endret av krystallkongen; 5. juni 2020 kl. 21:45.
Anonym bruker
"Oppblåst Okse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg var deg når jeg var ung. Røyka, piller, ga faen, fikk psykose, ga faen, fuck livet og fuck alle som sier noe annet, kjøre på, føle seg kul.

Du kommer til å angre så utrolig mye om fem-ti år når du er psykisk syk, fattig, deprimert, rusavhengig og med skittent rulleblad og kommer ikke noe vei i livet mens folk du gikk på skole med har utdanning, bra betalt jobb, dame, fått råd til å kjøpe seg egen kåk, bil og kommer noe sted.

Ta kontakt med BUP og skift miljø om du vil ha det bra i fremtida.
Off... Tramadol er værste jeg har tatt. Tok rundt 400mg og aldri angra så mye før. Hele kroppen min klødde så jævli. Aldri opplevd det på andre stoffer som xan, oxy eller valium