Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1275
Hei,
Jeg lurte litt på hva jeg har fått og hvorfor det ser sånn ut, men er dette kodein sulfat?
https://imgur.com/a/xa9jxte?fbclid=I...NuB9Fg71UrcDno

jeg syns det så pulver aktig ut, men jeg vet ikke. har aldri prøvd det før.

noen forslag? og inntaks metode og mengde uten toleranse?
Sist endret av Isrsxd; 4. juni 2020 kl. 03:34.
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Ikke godt å si hva det er du har, men jeg er ganske sikker på at det er 30mg kodein sulfat i en paralgin forte. Aldri vært borti det i ren form, ville vært skeptisk og starta med maks 5mg. Kjipt hvis det er 90% fyll og 10% fentanyl dårlig blanda og du ender opp i feil ende av posen. Jeg veit jo ikke hvor du har det fra, men jeg ville tatt forbehold om at det kan være en slags RC, og RC opioider er ikke til å kødde med. Det ser for fint ut til å være knuste kodein piller.
Inntaksmåte? Spis det
Sist endret av Bothrops; 4. juni 2020 kl. 03:47.
Trådstarter
Han jeg kjøpte det av sa han snorta 0.07g også fyrte litt oppå og ble veldig fin i formen?
Så han tok det som tilsvarer to Paralgin + 10mg, fyrte litt og ble "veldig fin i formen"?
Jeg merker ikke to Paralgin Forte særlig godt/i det hele tatt, så jeg ville prøvd å få kjørt Opiat test-kit hvis deg eksisterer. Jeg hadde ikke trodd på at det er Kodein uten å se en positiv test eller noe lignende.
Sist endret av krystallkongen; 4. juni 2020 kl. 06:33.
Trådstarter
Ja han blei fin i formen, fortsatt fungerende og oppegående men fin" sa han. Også nevnte han på at det svei no sykt i trynet hans det opp nesa så best å drikke/svelge det. Han har testet det 1 gang bare sier han. Jeg og skrev kanskje feil, han sa 70mg.
Hvor mye skulle jeg tatt for en test dose hvis jeg er lur nok til det ikveld a?
Sist endret av Isrsxd; 4. juni 2020 kl. 12:36.
Sitat av Isrsxd Vis innlegg
Ja han blei fin i formen, fortsatt fungerende og oppegående men fin" sa han. Også nevnte han på at det svei no sykt i trynet hans det opp nesa så best å drikke/svelge det. Han har testet det 1 gang bare sier han. Jeg og skrev kanskje feil, han sa 70mg.
Hvor mye skulle jeg tatt for en test dose hvis jeg er lur nok til det ikveld a?
Vis hele sitatet...
Med tanke på at du ikke kan vite med sikkerhet hva du har ville jeg startet med noen få mg. Om det skulle være kodein start med 100mg om du har lite erfaring med opiater å jobb deg oppåver.
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ettersom kodein ikke kan sniffes så kan du utelukke at det er det. Høres ut som et syntetisk opioid. Jeg ville kastet det i do
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ettersom kodein ikke kan sniffes så kan du utelukke at det er det.
Vis hele sitatet...
Feil, kodein taes flott opp i nesen i rå form. Biotilgjengeligheten ved sniffing blir i all hovedsak nedsatt dersom kodeinet er fastbundet i en haug av bindestoffer, som ved i en tablett.
R.i.p 23.04.2021
Ingen her som kan si med sikkerhet hva det pulveret er for noe. Du må gå til innkjøp av diverse test kits eller sende in til lab analyse for og vite hva det er.