Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 857
Enemy of the snut
Har 2-300g med det som skal være god brunt. Den er mjuk og enkel å mekke. Men jeg får ikke det samme kicket av mornings nå som jeg gjorde før, og føler ikke jeg blir fjern/stein på samme måte. Dette er når jeg røyker på en vanlig flaskebong.
Jeg blir mer fjern samt highen er bedre når jeg røyker en liten klump på 0.1-0.2 rent på glass.

Er det jeg som er innrøyka på hasjen siden jeg ikke får god nok effekt ved bongrøyking? Har ikke rigget opp bøtta men har selvfølgelig vurdert dette noen ganger.

Anyone?
Du kan jo prøve deg frem med å lage edibles? Mye gode oppskrifter om du søker litt på forumet og Google.
Enemy of the snut
Trådstarter
Sitat av Marriese Vis innlegg
Du kan jo prøve deg frem med å lage edibles? Mye gode oppskrifter om du søker litt på forumet og Google.
Vis hele sitatet...
Tenkte faktisk jeg skulle lage skakkao ikveld men hva må jeg gjøre for å oppnå ønsket effekt igjen?
Gidder ikke å ta en pause på 2-3 dager da cannabis gjør at jeg fungerer på dagen..
Sitat av Tytjepelk Vis innlegg
Tenkte faktisk jeg skulle lage skakkao ikveld men hva må jeg gjøre for å oppnå ønsket effekt igjen?
Gidder ikke å ta en pause på 2-3 dager da cannabis gjør at jeg fungerer på dagen..
Vis hele sitatet...
Du kan jo prøve med 0.5-1.0g og ta det derfra. Løs det gjerne opp litt i varmt kokos fett før du slenger det i kakaoen.

Beste løsningen er nok å ta en pause. Helt vanlig at toleransen stiger om en røyker ofte.
Anonym bruker
"Leken Sverdfisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
skal du være på resten på livet da?
Du er kok innrøyka. Normalt etter en tid med mye røyking. Forandre røykemetode er noe som bruker å fungere for meg. Hvis du røyker bong mest nå, så gå over til jay eller bøtte.

Eller lag edibles. Bare varm hasjen i smør/kokosolje på svak varme og bland i kakao, yoghurt eller noe. Prøv med 0,5 til å begynne med. Det vil garantert få deg fjern hvis skiten er bra, og du gjør det riktig. Spis på tom mage, helst ikke røyk før den dagen du skal spise.

Tar dog 1-3 time før du får effekt, men til gjengjeld vil det vare mye lenger å kraftigere enn ved røyking.