Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 728
Har noen her hatt leamus på et bestemt punkt? Driver og vibrerer rett under kinnet, en uke nå. Tar magnesium. Utrolig irriterende!

Har noen opplevd samme?
nei, men har du fått nok søvn ? mye koffein og en del stress i hverdagen ? dette er en større faktor som kan utløse leamus som en del av det pyskiske.
Trådstarter
Sitat av RapTouR Vis innlegg
nei, men har du fått nok søvn ? mye koffein og en del stress i hverdagen ? dette er en større faktor som kan utløse leamus som en del av det pyskiske.
Vis hele sitatet...
Drikker endel koffein, og sov dårlig inatt, kan være det. Men hvorfor har jeg leamus på nøyaktig samme sted? Utrolig rar den kroppen vår.
Sitat av klattus Vis innlegg
Drikker endel koffein, og sov dårlig inatt, kan være det. Men hvorfor har jeg leamus på nøyaktig samme sted? Utrolig rar den kroppen vår.
Vis hele sitatet...
ikke sant er nok grunnen. Det er nok et sammentreff du får det på sammen tid og være en psykisk ting om man tenker på det og da føles det som det skjer på samme tid. Kroppen er snodig skrue som oppfører seg som man selv ønsker til tider, og kan føle mye feil om man føler det slik. Prøv å opphold deg mest mulig hele dagen og ikke drikk koffein, vil dette nok rette seg selv.
Jeg får det som en stressrespons. Sånn rett før jeg blir ordentlig sint eller skikkelig trist er også ting som kan utløse det for min del.
Trådstarter
Sitat av Vasken Vis innlegg
Jeg får det som en stressrespons. Sånn rett før jeg blir ordentlig sint eller skikkelig trist er også ting som kan utløse det for min del.
Vis hele sitatet...
Ah. Men får du det på ulike steder, eller har du en "hotspot"?
Får det samme i sosiale settinger, (uansett hvor avslappet eller stressa jeg er). Alltid samme sted, på kinnet like under øyet.

Opplever du mye stress om dagen, eller lignende? Det er ikke nødvendigvis psykisk, men you never know.

Håper det gir seg, kan fort bli gæren av sånt.
Jeg kan ha det flere plasser, på det værste hadde jeg en ved øye som varte 1-2mnd. Kom sikkert 1 gang hvert 3minutt sålenge jeg var våken
Sitat av klattus Vis innlegg
Ah. Men får du det på ulike steder, eller har du en "hotspot"?
Vis hele sitatet...
Har 3 steder det pleier å komme. Under høyre øye, toppen av venstre lår og venstre brystmuskel.

Masserer man forsiktig pleier det å gå vekk. Press litt bestemt ned og roter sakte.