Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 825
Hei, jeg har en kompis som har gått ned fra Windows 8.1 til Windows 7(Ikke spør hvorfor)

Så har vi da et lite problem, det er når vi installerer driver til skjermkortet (Nvidia Geforce GTX 560) Så fryser installasjonen hver gang.

Noen som vet hva problemet kan være? Det var ikke slik på windows 8
Får du noen feilmeldinger? Er det en spesiell % installasjonen stanser på? Hva skjer om du installerer GeForce Experience og oppdaterer der?
Bygdetulling
varg300's Avatar
Regner med at driverene du prøver å installere er til win7 og ikke win8.
Har du prøvd å instellere en eldre versjon av driverene, altså en med et lavere versjonsnummer?
Trådstarter
Sitat av varg300 Vis innlegg
Regner med at driverene du prøver å installere er til win7 og ikke win8.
Har du prøvd å instellere en eldre versjon av driverene, altså en med et lavere versjonsnummer?
Vis hele sitatet...
jeg har forsøkt å finne gamlere, har søkt på google men finner ikke :/ har du noe anbefaling?


Sitat av Huztle Vis innlegg
Får du noen feilmeldinger? Er det en spesiell % installasjonen stanser på? Hva skjer om du installerer GeForce Experience og oppdaterer der?
Vis hele sitatet...
Jeg får ikke opp noe feilmelding i det hele tatt, installasjonen fryser bare, og nei jeg får ikke installert GeForce Experience da det er grafikk driveren som er 1 prioritet, så veiviseren prioriterer denne først ..


EDIT: Installasjonen funket!! Jeg tok og oppdaterte alle andre drivere først, inkludert Chipset, så gikk Nvidia installasjonen knirkefritt takk for hjelp
Sist endret av cplpro; 20. januar 2016 kl. 01:07.