Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  27 3234
Disclaimer: Jeg tok dette stoffet på egen risiko, noe alle andre bør vurdere når de intar et psykoaktivt stoff.
Denne rapporten er bare for å gi innblikk i en opplevelse jeg hadde og er på ingen måte en oppfordring til bruk.

Jeg å kompisen min hadde vert hos søsteren til kompisen min å drukket litt for å "kose" oss.
Problemet mitt/vårs var at hun skulle på jobb tidlig neste morgen å at vi ikke ville slutte kvelden tidlig. Jeg syntes ikke dette var så kult, jeg fåreslo at jeg å kompisen min skulle gå hjem å røyke salvia. Problemet vårs var at jeg hadde funnet en "oppskrift" på googel (legger inn i morgen) hvordan jeg skulle lage en fet bong av en 1-1/2 liter flaske. Dette var noe som gjorde at vi begge ble blåst inn i verdenen av salvia. Vi har tidligere røyket av en vanlig "bestefar" pipe å ikke fått den STORE effekten av salviaen.

Jeg fyrer opp bongen til kompisen min, Han legger seg ned i sofaen, Trekker ned å holder inne ganske lenge. Blåser ut, å før jeg vet ordet av det ligger han fjern som en sekk med poteter på sofaen å koser seg. Jeg føler at jeg også bare må slenge meg på bongen å få det unnagjort. Jeg går bort til vasken å lager klar neste bong. Så begynner kompisen min å skal snakke til meg. "Hei du, gå ut av springen min jeg vil ikke at du skal sitte fast i røret mitt!!"...

Jeg tenker for meg selv at han er godt på vei til å havne i en annen verden enn den jeg er i. Så jeg gjør klar bongen min, stikker bort til sofaen. Slenger meg ned å fyrer opp, trekker ned. Det siste jeg husker er at jeg har en ekkel smak i munnen min så smeller det,

Hele trippen min starter med at jeg står å kikker inn i en MASIV stor høytaler rigg på et stort pary (morsom Musikk) å blir trukket inn mot bass elementet. Jeg vil egentlig ikke men gidder ikke å stritte i mot. Når jeg kommer helt inn til basselementet forsvinner jeg helt. Det neste jeg husker av trippen min er at jeg sitter å titter ut vinduet bak sofaen å ler som bare faen av di 2 limosinene som kjører rundt å klipper gresset vi ikke har.. Helt ny kåk.
Jeg sitter her å ser disse 2 limoene kjøre rundt der ute på den lille mark biten vi har.. Det er langt i fra plass til 2 limosiner med gressklippermotor på den lille flekken.

Nå skjer det som jeg syntes var kult men som mangen synes er ekkelt, LOOP, Disse limoene kjører i et vist mønster å hopper til bake til starten etter noen sekunder. Akuratt som hakk i en gammel vinylplate. Typisk loop. Dette holder vell på i noen minutter. Ganske gøy.

Jeg popper ut av loopen å føler meg "normal" Kompisen min har funnet frem mobilen å ringer til vennina mi som er i danmark for tiden, for å forklare hva som skjer. Jeg sier at jeg vil snakke å fortelle hva som skjer. Når jeg får mobilen begynner jeg å snakke men plutselig kommer di 2 limosinene tilbake å begynner å klippe plenen vår som vi ikke har. Jeg slipper bare mobilen å begynner å fnise å le som en ond heks.

Jeg trodde jeg var ferdig med trippen min, men den gang ei, det bare fortsatte videre uten at jeg husker resten. Til slutt snappet jeg ut av trippen å bare satt her i sofaen å følte meg rar..

Til tider følte jeg at jeg hadde kontroll på kroppen min, men pluttselig så mistet jeg den. Noen andre som har hatt denne følelsen når dem har røyka salvia? Når jeg kjente på klærna mine føltes det ut som sandparpir. Jeg ble også utrolig varm!


beklager skrive feil, retter opp i morgen!
Sist endret av Dodecha; 4. november 2007 kl. 22:02. Grunn: Disclaimer
Hehe morro.
Dette har aldri skjedd med meg.
Savner en detaljer. Fks mere info under tripp. Hvordan det påvirket deg, ekstrakt setting osv.
Føler at denne rapporten inneholder start og slutt men ikke midten. Men ellers bra skrevet
Jeg har opplevd at alt går i en "evigvarende" loop to ganger før.
Og det der med sandpapir klær får jeg nesten hver gang og jeg fyrte saliva på 3 forskjellige venner av meg i går og idag og de sa at de ikke likte den måten klærne føltes mot huden heller. Så spurte jeg om det føltes ut som sandpapir og det var akkurat sånn det føltes sa de. Jeg nevnte også det der med sandpapir klær i trippraporten min, SALVIARUSHELVETE.

Jeg har(hadde?) aldri hørt om at trippen går opp og ned i "bølgedaler" som du forteller her, men så faktisk med egne øyner at det skjedde på en kompis av meg tidligere idag. Han sa at han var på vei ned, men så plutselig ble han kastet ut i salvialand igjen.

Ser du skriver at du ikke husker så mye. Du er ikke alene der. Har aldri hørt om at det har skjedd med andre, men det skjer ofte med meg. Enten så røyker jeg for lite og får bare ett heftig latterkick i noen minutter, eller så røyker jeg så mye at jeg ikke husker 90% av trippen. Har prøvd og dosere riktig, men finner sjeldent noe mellomting.
Sist endret av rbt; 3. november 2007 kl. 21:59.
freak
tøffel's Avatar
Trådstarter
Sitat av rbt
Jeg har opplevd at alt går i en "evigvarende" loop to ganger før.
Og det der med sandpapir klær får jeg nesten hver gang og jeg fyrte saliva på 3 forskjellige venner av meg i går og idag og de sa at de ikke likte den måten klærne føltes mot huden heller. Så spurte jeg om det føltes ut som sandpapir og det var akkurat sånn det føltes sa de. Jeg nevnte også det der med sandpapir klær i trippraporten min, SALVIARUSHELVETE.

Jeg har(hadde?) aldri hørt om at trippen går opp og ned i "bølgedaler" som du forteller her, men så faktisk med egne øyner at det skjedde på en kompis av meg tidligere idag. Han sa at han var på vei ned, men så plutselig ble han kastet ut i salvialand igjen.

Ser du skriver at du ikke husker så mye. Du er ikke alene der. Har aldri hørt om at det har skjedd med andre, men det skjer ofte med meg. Enten så røyker jeg for lite og får bare ett heftig latterkick i noen minutter, eller så røyker jeg så mye at jeg ikke husker 90% av trippen. Har prøvd og dosere riktig, men finner sjeldent noe mellomting.
Vis hele sitatet...
Samme her enten så er det full pakke å lang inn i "Salvia-land" eller så får jeg bare det "kjedlige" latterkicket.
Sist endret av tøffel; 4. november 2007 kl. 03:53. Grunn: feil i tekst
ARgh, var på fest igår. Så ringte en kamerat meg og spurte om det var salviatrekking på gang? Såklart kunne vi dra igang noe slikt sa jeg! Og ble hentet for deretter å dra til en tredje kamerat
Så røkte vi 35x på flaska, tok ett stort trekk og holdt så lenge som mulig. Funker myyye bedre det enn å ta mange mangetrekk.

Så var jeg plassert i sofaen med en massiv vegg bak meg. Hele tilværelsen ble mystisk, det føltes som om det var en skyttergrav / tunneler med vegger av tømmerstokker som fortsatte inn i den massive veggen bak meg, følelsen av det blinket og pulserte var altfortærende. Det var ikke som en film, det var som mange bilder. If you get me
Fønni greier
På forhånd sa den tredje kameraten at man bør styre unna salvia om man har drekki, større sjans for badtrip sier de. Er det bare jeg som hånler av slikt?
burde salvia fyres på bong? Ikke lum liksom?
Vannbong>Tørrbong>Joint>Spise det
Tørbong før vannbong.
Røyken skal være varm for å få best funk hvor vannbong kjøler ned røyken
Tja, det beste er vel egentlig bøtte da? Masse røyk, og så å si alt av det nedi lungene...
Salvia på bøtte fungerer dårlig syns jeg, blir for avkjølt..Jævlig wasted.
Hvorfor gjøre det vanskeligere og mer fancy enn en go gammeldags tørrbong?

Bør ihvertfall ikke ha på helsetrøye, det kjennes ut som armering. Beste er egentlig bar overkropp og å befinne seg på gulvet
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Hold dere til topic, vi har den store salvia tråden for diskusjon om selve stoffet og inntaksmetoder
Jeg hadde min(e) første opplevelse(r )med Salvia på fredag. Hadde en del venner på besøk som skulle ut på byen. Jeg hadde magert med kapital, og besluttet derfor å slappe av hjemme etter gjestene forlot åstedet.
En av gjestene mine, en god venn av meg jeg har kjent sine vi var småunger, hadde med seg en pose Salvia 5X. Jeg hadde ikke fått skaffet noe weed denne fredagen (krise) og ba derfor om å få teste litt Salvia i stedet.
Da vi kun var fire stk. igjen i leiligheten, bestemte jeg meg for å teste. Var ikke så hypp på å teste mens jeg var alene i kåken..
To gjester sto på verandaen og tok en røyk, mens jeg hang ut av døra med pipa og fyrte opp et god-trekk og holdt det inne til jeg holdt på å svime av. Med en gang jeg blåste ut kjente jeg virkningen. Jeg datt bakover over armlenet på en sofa og ble liggende der et øyeblikk før hallusinasjonene tok form.
Det første jeg husker er at jeg fikk øye på et digert tannhjul som dekket halve stua mi. På dette tannhjulet var det en slags innretning som et lite vesen (minnet om en gnom, nisse etc.) satt på og manøvrerte rundt og rundt på tannhjulet ved hjelp av en slags pumpemekanisme (som en gammel jernbanesak hvor to stk. pumper på hver side for å skape fremdrift på skinnene).
Jeg syntes dette var fryktelig stas, og fikk følelsen av at det var denne vesle karen som "drev" rusen og ga kraft til den med sin ferd rundt og rundt på tannhjulet. Dette var min første psykedeliske opplevelse og jeg ønsket følgelig at den skulle vare. Fokus på tannhjulnissen var derfor svært viktig.
Jeg snakket med den lille (husker dessverre ikke detaljene i denne samtalen) samtidig som jeg fikk med meg at de to kompisene mine kom inn fra verandaen.
Med ett satt jeg i et fryktelig dilemma; samtidig som jeg måtte holde liv i nissen følte jeg en enorm trang til å fortelle mine venner om denne utrolige opplevelsen og dele den med. Også fordi jeg hadde en mistanke om at jeg kanskje ville glemme det jeg opplevde dersom jeg ikke snakket med noen. Løsningen ble dermed at jeg snakket vekselvis mellom den lille på tannhjulet og kompisene mine. Dette varte en liten stund, mens tannhjulet gradvis ble mindre og forsvant til slutt.

Etter gutta dro ut på byen ble jeg igjen hjemme og fikk på et trekk til (større denne gangen). Jeg hadde satt på Peter Tosh for å komme i en avslappet, kul stemning. Plutselig la jeg merke til at refrenget handlet om meg. Selve betydningen er uklar, men det er på det rene at den omhandlet meg og det jeg holdt på med denne kvelden. Det virket som om Peter Tosh ikke hadde stort til overs for Salvia og nærmest hånet meg for av jeg var på trippen. Som Tøffel beskriver over, opplevde jeg også loop. Refrenget gikk om og om og om igjen. Det var ekkelt. Jeg overbeviste meg selv om at dette ikke var virkelig og etter hvert kom jeg ut av rusen. Jeg trodde den var over. Det var den ikke.
Jeg la meg ned på sofaen og lukket øynene. Da jeg åpnet de igjen ble alt i mitt synsfelt (veggene, taket, lampe, hyller etc.) flytende på et vis. En blanding av flytende og tåkete, og dette raste/rant mot meg idet jeg prøvde å sette meg opp. Jeg forsto at dette var en ny del av rusen, men ble bekymret da jeg ikke klarte å reise meg opp. Samtidig mistet jeg helt tidsperspektiv og det føltes ut som om jeg kjempet for å sette meg opp i en halvtime. På denne tiden ble jeg overbevist om at jeg "satt fast" i rusen og ikke kom meg ut.
Da jeg endelig fikk satt meg opp i sofaen grep jeg mobilen og ringte kameraten jeg hadde fått Salviaen av. Idet jeg ringte gikk det opp for meg at jeg var i stand til å ringe og dermed hadde lyktes i å sette meg opp i sofaen. Det var derfor ikke noe behov for å snakke med kompisen, men jeg lot det ringe likevel. Jeg husker ikke så av hva jeg sa, men de i andre enden fant god underholdningsverdi i samtalen.
Etter samtalen koste jeg meg med resten av trippen, lagde med tiden en kopp te og la meg til å sove.
Neste morgen våknet jeg uthvilt og glad. Jeg husket tilbake på kvelden før og var svært fornøyd med min første opplevelse med Salvia.

Tøffel: Kan ikke huske sandpapir, men jeg ble ganske varm ja...
Sist endret av FleinKompis; 7. november 2007 kl. 18:13.
eeey! good report man
har hørt om mange horror-opplevelser på salvia, jeg har bekjente som har hatt horror-opplevelser på salvia, men jeg har aldri hatt det selv. Han som fikk horror-opplevelse sa at han ikke hadde sett nok av verden til å røyke salvia..samme sa en annen en som fikk horror-opplevelse, dette er to karer med normal oppvekst og normale liv. Mens jeg som har vært plaget av tankesprang og depresjoner og mange jævlige ting i løpet av mitt akk så korte liv har aldri følt redsel på salvia eller for salvia, always been a trip
har røyka en del salvia det siste året, 5x, 10x og masse 20x og hatt det jævla gøy. synsbildet har blitt ganske skrudd, men har aldri hatt noen skikkelig halliser på det :S flere venner av meg som har prøvd samma greiene har fått skikkelig fete halliser og slik, mens jeg har aldri fått noen, uansett hvor mye jeg har røyka. meste jeg har prøvd på en gang er vel 0.4g med 20 extract, ble helt loka og det var jævla kult, men fortsatt ingen halliser... noen som har en forklaring? røyker alltid i vannpipe og tar enorme trekk og holder inne 30+ sekunder
Sist endret av flipsyde; 8. november 2007 kl. 01:38.
Hallusinasjoner må ikke være at du ser en kalkun som ikke er der, jeg føler at hallisene på salvia går mye dypere.. Feks at du blir til en prikk og ingenting anna finnes.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Virkningen av Salvia var helt anderledes enn det jeg hadde forestilt meg. Trodde at farger og former skulle se bedre ut osv. Røyka Salvia (20x) første gang med noen kompiser og venninner hjemme på rommet. Det rommet mitt ser relativt tura ut, så jeg tenkte det kunne bli fett å gjøre det der.
Først fyrte kompis B opp. Da han ikke sa han fikk noe særlig virkning tok han et heftigere trekk av bongen, og det sa pang. hehe. Jeg aner ikke hva han tenkte, men han lo så det braka og han det eneste han stort sett sa var at han følte seg som en ballong. Så var det oss andres sin tur, hadde hver vår bong, så vi tok det likt. Jeg satt på gulvet i en slags meditasjons-stilling eller hva jeg skal kalle det. Plutselig føltes det ut som det var en hånd som bare pressa sykt hard på den høyre siden av annsiktet mitt, og jeg satt der å vugga som en gal på gulvet. Så kjente jeg at jeg ble heftig varm, så jeg var nødt til å ta av meg hettegenseren, syntes klær var helt upassende å ha på seg, var alt for materealistisk på en måte. Så kom det opp en slags glass vegg opp på den høyre siden av meg, og jeg fant det svært irriterende at kjæresten min satt "i mellom" veggen. Prøvde jeg å snakke, fikk jeg bare helt syk rar stemme i og med at jeg lo. Jeg følte jeg fikk sykt dårlig vibber fra en stol som stod "bak" glass veggen jeg hadde på min høyre side. For den er nemmelig en gammel fengsels-jern-stol fra Amerika. Vet ikke hvorfor men den måtte jeg bare komme meg borti fra. På min venstre side satt kamerat K, jeg prøvde å reise meg for å gå bort til ett eller annet, men jeg kunne bare ikke fatte hvordan jeg skulle klare å komme meg rundt og bak han.
Etterhvert registrerte jeg at venninnen min satt med hendene plasert på kinnene sine å skrek " DET VOKSER DET VOKSER!" Og at hun følte hun var på en måte i bunnen av et basseng, som hun måtte svømme opp av for å få gitt en beskjed eller hva det nå var. Så la hun seg ned i senga med dyna rundt seg, så satt jeg bare å stirra på henne, og hun for meg en larve i en puppe. Så ble rusen borte.
Var litt av en opplevelse, håper ikke det blir lenge til neste gang.
Jeg kjenner meg igjenn når det gjelder at klærne kjentes ut som sandpapir. Fyrte opp tørrbongen men salvia i stua, hadde satt meg forran tven med cartoon network kanalen på i håp om at det ville gjøre turen enda sykere. Men det endte med at jeg ikke ble tura, bare følte meg litt rar og t-skjorta mi kjentes ut som sandpapir eller noe drit som klødde noe helt sinnsykt på overkroppen=/ Syntes dette var merkelig siden jeg hadde røyke den samme salvia'n ikke lenge før å da ble jeg helt borte i legoverden=P
Sist endret av Formen; 5. desember 2007 kl. 11:04.
hallisene på salvia er som ein drøm. du merker at synsfeltet begynner å bli dradd ein rettning. så begynner ting å virke som dei går lengre vekk fra deg. og til slutt så går du inn i ein transe der hallisene tar form. og det er i denne transen legoverden kommer inn hehe. visst du ikkje har fått skikklig effekt ut av salvia har du stor tåleranse nivå. eg vil ambefalle visst du har veldig lyst på ein level 5-6 tripp at du røyker salvia i 3-4 dager. tar 1-2 tripp kvar dag. merklig nok går tåleransenivået motsatt veg. NB: på level 5-6 er det veldig lett å bli mind fucked så ver klar over det før du tester grensene til salvia.
Noen som har testa å røyke salvia i mørket? Tror dette skal være mindre skummelt, det som er anbefalt også.
[QUOTE=tøffel

Til tider følte jeg at jeg hadde kontroll på kroppen min, men pluttselig så mistet jeg den. Noen andre som har hatt denne følelsen når dem har røyka salvia? Når jeg kjente på klærna mine føltes det ut som sandparpir. Jeg ble også utrolig varm!



Haha, dette er hva jeg liker å kalle varm vodoo. Helt sykt varm å føler at noe eller noen stikker meg.
Sist endret av twisted shroom; 8. desember 2007 kl. 16:55.
twisted shroom: Det du beskriver der med å ha kontroll over kroppen og plutselig miste den igjen har jeg opplevd. Helt merkelig opplevelse, som om du tror du er på vei ut av trippen, men plutselig er du tilbake inni transen.

Det å bli varm og svett både på den korte oppturen og under hele trippen er ikke uvanlig, vet at mange reagerer slik.
Har røykt salvia en gang sammen med noen venner. Jeg tok to doser.

Den første dosen jeg tok var ganske svak for å bare teste det ut. Ville ikke bæde på første trippen. Hadde ingen spesielle halliser, men husker at jeg synes alt var ekstremt morsomt.

SÅ, prøvde jeg en gang til. Denne gangen mannet jeg meg opp og fyrte på meg litt mer. Det tok en liten stund før jeg ble fjern, men når jeg først ble det sa det PANG.
Jeg satt i en ganske dyp stol, og følte jeg bare ble sugd ned i stolen. Så tittet jeg over skulderen min og så at verden ble til ett. Det var akkurat som om en stor vegg. Og alt gled inn i denne veggen. Menneskene ble på en måte til bjelkene inne i veggen. Jeg likte det ikke. Føltes ut som om jeg hadde null kontroll og ble sugd inn i denne "veggen".
Min neste reaksjon var at jeg prøvde å komme ut av veggen, aka reise meg opp av stolen. Kameraten min som satt ved siden av meg dyttet meg hele tiden ned igjen. Dette likte jeg svært dårlig og prøvde gjentatte ganger å komme ut av stolen. Men han holdt meg bare igjen. Under hele trippen var jeg ute av stand til å prate. Husker bare at jeg stirret jævlig stygt på kameraten min som om han var min verste fiende.

Plutselig ble alt klart og jeg kom på en måte ut av trippen. Altså, jeg var fjern som ei rotte fortsatt, men klarte å prate med de rundt meg. Og veggen eksisterte ikke lenger.

Jeg kan vel bekrefte at dette var en dårlig trip, var ikke spesielt morsomt. Men på en annen side har jeg lyst til å prøve det igjen.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Jeg hadde akkuratt tatt bussen hjem fra skolen da jeg treffer på en kompis av meg, vi stopper og snakker litt og jeg spør han om han har noe på seg, han sier njaa, har litt salvia vist jeg var hypp på det.

dette hadde jeg ikke testet før, så jeg var hypp på en "gall erstatning"
vi gjik ett lite stykke bort til ett veldi gammelt og falleferdig lite skjul som var like i nærheten.
jeg hadde med meg en tør pipe i skolesekken så det var bare og slenge seg i det.

kompisen min tok det første trekket, hold pusten lenge og blåste ut.. og begynte og le litt.
jeg flirte bare av han, gjorde klar pipen og tok ett stoort trekk, holdt pusten til jeg nesten besvimet og blåste ut.. jeg kjente efekten av salvia'n ganske fort, følte jeg hørte rare lyder rundt meg.

jeg fikk plutseli panikk og snudde meg fort rundt, og fikk syn på ett tog som var på vei rett mot meg.
jeg pikk panikk og mistet hele balangsen og datt rett i bakken. jeg klarte ikke å reise meg opp igjen.. jeg lå bare på bakken og holdt forran hodet.. kompisen min dro i meg for og få meg på beina.
da jeg omsider kom på beina fikk jeg litt noia så jeg sparket opp døren til det lille sjulet vi satt i, og gikk og satt meg å en benk litt lenger borte med hode i hendene til "trippen var over"

er ikke helt sikker på viken extract det var enten 20x eller 30x
▼ ... noen uker senere ... ▼
har egentlig sluttet med å ruse meg på annet enn alkohol jeg. men synes salvia høres spennende ut. jeg har alltid likt ting som kan gi halliser. har prøvd syre, kan salvia sammenlignes med det på noen måte? eller hva er evetuellt forskjellen(e)?
Sitat av moli
har egentlig sluttet med å ruse meg på annet enn alkohol jeg. men synes salvia høres spennende ut. jeg har alltid likt ting som kan gi halliser. har prøvd syre, kan salvia sammenlignes med det på noen måte? eller hva er evetuellt forskjellen(e)?
Vis hele sitatet...
Salvia og lsd er veldig ulikt, salvia er en kort og mer intens opplevelse mens lsd er mer langvarig å ikke fullt så kraftig. De to stoffene har heller ikke noen likhetstrekk i rusen spør du meg.

Samt lsd er et tryptamin mens salvia er et dissosiativt stoff.
ok. jeg synes uansett det høres spennende ut da. jeg får se hva jeg bestemmer meg for etterhvert. takk for hjelpen.