Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 2010
Goddag freaks, jeg lurte på ett par ting om meskalin

-holdbarhet, hvordan oppbevare sakene
-ca. pris (veit det er sjeldent men om noen vet noe så takk for det)

Og om noen har noe å si om det så kom med det alt er velkomment
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Holdbarhet: Som alt annet, Tørt, Kaldt og Mørkt.
Det er jo selvfølgelig det optimale, men luftett beholder i romtemperatur skal holde med mindre du snakker om å lagre det i flere år.

Pris varierer selvfølgelig, i de få tilfellene jeg har hørt om salg av det har prisen variert fra 150-400, dette var alt fra ekstrakt, til syntetisk til kaktusmateriale.
Har ikke hørt om stoffer her før?
Hvordan ser det ut og hvordan er virkningen?
Ja vet jeg kan google dette men vill ha svar av noen som har prøvd
Sitat av Sigurd4u
Har ikke hørt om stoffer her før?
Hvordan ser det ut og hvordan er virkningen?
Ja vet jeg kan google dette men vill ha svar av noen som har prøvd
Vis hele sitatet...
Kan ikke gi deg opplysninger om Meskalin, men Meskalin er ofte 2C-B, eller noe i samme sjanger. Står mye om 2C-B hvis du søker litt
Meskalin er ett stoff som finnes i mange kaktuser, den katusen som inneholder mest er peyote kaktusen, det er denne jeg har som avatar. Den er ulovlig i Norge så vidt jeg vet, men det finnes andre meskalinholdige kaktuser som er lovlige, blant annen San Pedro kaktusen og Peruvian Torch.
NFFs husbedreviter
Sitat av battlecaT
Kan ikke gi deg opplysninger om Meskalin, men Meskalin er ofte 2C-B, eller noe i samme sjanger. Står mye om 2C-B hvis du søker litt
Vis hele sitatet...
Er denne påstanden korrekt?
Battlecat: Meskalin er ofte ikke 2c-b. Tror 2c-b har blitt solgt som mescaline i USA, men dette er aldri noe som har skjedd i Norge. Om man finner noen som sier at han kan selge deg meskalin så tror jeg at man får meskalin og ikke noe annet. 2c-b og meskalin er kjemisk beslektet, men det betyr ikke at de har de samme virkningene og effektene.
Sinister: Jeg har hørtom LSD som har blitt solgt som meskalin i Norge, så hvorfor ikke 2C-B?
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Meskalin krever veldig høye doser, så det er heldigvis litt vanskelig å etterligne, men jeg har ikke vansker med å tro at 2C-B eller lignende stoffer selges som mer kjente stoffer som meskalin og LSD. Jeg tror nok felix_poker har rett i å være skeptisk her, og med mindre man faktisk kan bekrefte 100% at kilden er god så ville jeg vært forsiktig i alle fall.
Ja, for all del ikke dosèr som om det er meskalin, om man ikke er sikker. Om det er f. eks. 2C-B så er vanlig dosering 10-25 mg, mens det for meskaling er 200-300 som regnes for vanlig brukerdose.
Takk for svar gutter
Ja, dere er jo forsåvidt inne på noe. Tenkte bare på at 2c-b ikke er så veldig utbredt i Norge, og om en dealer først har det så hvorfor selge det som noe annet? Spesielt mtp. at man trenger 200-300mg for å få en vanlig trip med meskalin. Om kjøperen vet hva han driver med vil han lukte lunta om dealeren mener at 20-30mg med "meskalin" er en ok startdose.
Sinister: Man skal ikke undervurdere enkelte personers stupiditet, i hvertfall ikke i ymse "narkomiljø".
Jeg har truffet en god del hjerneskadde langere opp igjennom åra..
FleinKompis: Hehe. Desverre ja, og man skal heller ikke undervurdere kjøpernes stupiditet. Alt for få folk gjør grundig research før de forer innpå et nytt stoff. Er tross alt dem det evt. vil gå utover.
Hvis noen har erfaringer å komme med så er jeg interessert i det også