Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1552
E-Wheels E2S V2 PRO LONG RANGE Fjerne sperre?

Mulig å fjerne sperren og få den opp til 30??
Ja du kan flashe programvaren.
Trådstarter
18 2
Sitat av jaffarbigbag Vis innlegg
Ja du kan flashe programvaren.
Vis hele sitatet...
Hvordan gjøres det?
Da må du lodde og helevete.

Gå heller inn på nettsiden til e-wheels og kjøp nytt hovedkort som fortsatt har den originale programvaren.
Den gjør 30km/t..

Ikke særlig lurt med tanke på skadepotensiale og forsikring, men det er jo opp til deg.
Sitat av Vasken Vis innlegg
Fant ut at E-Wheels E2S er laget av kinesiske King Song. Fant så ut at King Song tilbyr en app som heter SoftTuner hvor man kan endre topp fart og topp hastighet i ulike moduser.

Innlogging til SoftTuner appen:
Brukernavn: Euco
Passord: Euco***

I scooter settings helt nederst er det to innstillinger som kan endres, "Speed limit set upper limit" og "gear speed adjustment".

Trykk inn på "speed limit set upper limit" og velg "no limit". I "gear speed adjustment" kan du så velge hvilken topp hastighet du vil ha i de forskjellige modusene. Opp til 32km/t.

På min E2S V2 har jeg to moduser; P1 (eco) og P2 (S). Jeg har valgt 14km/t i P1 modus (grønt lys på skjerm) og 32km/t i P2 modus (rødt lys, "sport modus").

Vis hele sitatet...
Mulig dette kan fungere for deg.

Min E2S v2 er den som er lovlig, men fikk kommet meg forbi sperra på 22 og hevet den til 32km/t uten lodding eller bytte av hovedkort. Mulig dette kan fungere for dere andre også med litt flaks
Sist endret av Vasken; 29. juni 2023 kl. 17:50.