Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2742
Ser at det er endel som lurer på om det er forlatte gruver.

hvorfor ikke ta en tur til feset i bamle. var der for en stund siden og tok endel bilder legger opp noen her som en smakebit.

Artig sted og mye og kikke på ta turen.
Vær forsiktig med slike gruver. Den kan rase sammen nårsomhelst, pass på.
Kom med skikkelige bilder da!
Likte det siste motivet godt, men enig med Xzip - stikk tilbake med et skikkelig kamera.

For øvrig, så limer man inn bilder slik (fjern mellomrommene):
[ img ] http:// ....com/... [ /img ]

Så får noen supplere meg på hvordan man krymper det enorme bildet.

http://freak.no/forum/attachment.php?attachmentid=9824&d=1336814164
Sist endret av peerulvulv; 13. mai 2012 kl. 00:05.
Urban Explorer
Trådstarter
Rart bildene ble så rare her. skal se hva jeg kan ordne til. slenger noen nye
håper de er bedre.

Test av gruve bilder.
Urban Explorer
Trådstarter
Noen få bilder til fra den turen.
Kult at du drar på tur og finner spennende ting
Men for din egen og andres del så er det nok lurt om du får deg enten en Flickr eller hvemsomhelst annen photoupload-konto hvis du skal legge ut bilder
Bro, kult at du vil dele, men hadde vært nice med litt bedre kvalitet på bildene ^^
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Ikke de tydeligste bildene jeg har sett men utifra det jeg ser ser det ut som et utrolig spennende sted å utforske! Har alltid vært fascinert av at det eksisterer rom og ganger inni fjellet, noen ganger langt under bakken. Spesielt gruver med gamle skinneganger og det hele.

Har du eksakt lokasjon på dette stedet? Hadde vært spennende å dra dit selv om det nok hadde blitt en lang tur.
Sist endret av Vice; 6. august 2012 kl. 01:25.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Urban Explorer
Trådstarter
Hei igjen etter en lang ferie

Vet ikke hva som har skjedd med de bildene jeg la opp her mulig jeg har sendt opp feil koverterte noen til vcd kan være disse.


Ligger på Feset i bamle komune det er mange innganger der men du må finne de rette. er 2 brukbare innganger der
hvor du kommer ned til -30 m. er veldig rotete inni der har gått meg vill der nede selv og ras må du ikke tenke på bare å gå