Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 2717
Johnny Cash mofos
hei, en kompis av meg fortalte om en pille som visstnok skulle gi et ekstremt sukkersjokk, som ville resultere i at jeg kunne yte langt utover det normale i idrettsammenhenger.

jeg må si at jeg er skeptisk, men det hadde jo vært digg å kunne yte litt bedre på O2-testen og lignende...

så spørsmålet mitt blir da: er det noen som har hørt om dette, eller evt. noen erfaringer?
Druesukker? Det kommer i tabletter og gir deg et kortvarig, men effektivt engeriboost...
Johnny Cash mofos
Trådstarter
interessant...hvor lenge varer det da tror du?
Det fungerer etter ca 10 sekunder og varer i 6-10 minutter...
Korrekt som snegler skriver her. Men noen superprestasjon kan du nok ikke vente deg. Det man ofte gjør er å ta den når man føler at man starter å bli sliten, evt. når man er utslitt - så vil man da få et energikick som kvikkner deg opp igjen en liten stund. Dette kan også fåes i "poser", og er hypping brukt av folk som sykler etc.
Sist endret av Restyle; 6. mai 2009 kl. 15:35.
Johnny Cash mofos
Trådstarter
ok, takk...er det noen bivirkninger p noen måte da?
Det er rapportert om en slags nedtur etter overdrevent bruk. Det kan sikkert virke fetende. Du blir gjerne mer trøtt når virkningen gir seg...
Johnny Cash mofos
Trådstarter
ok, tusen takk for raske og gode svar!
da har jeg fått svar på det jeg lurte på
Noen som vet hvor man kan få tak i slike tabletter?
På helsekost-butikker har de tabletter med forskjellig smak.
Kirsebær er best. De skal hvertfall ha det på sunkost eller hva det heter.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av NML Vis innlegg
Noen som vet hvor man kan få tak i slike tabletter?
Vis hele sitatet...
Vanlige butikker og apoteket, helt vanlig vare som de fleste også stående på kjøkkenet.
Sist endret av Dodecha; 11. mai 2009 kl. 17:18.
Vil anbefale alle om å ikke kødde med blodsukkeret da dette kan ha en uheldig bivirkning på insulin produksjonen
jeg har hørt at man fort kan bli litt løs i magen av det. Ikke sikkert da, bare noe jeg har hørt.
Tok halvveis "overdose" på dette en gang:P Skulle ta litt på en fotball kamp, men helte i meg hele posen fordi det var så godt. Kollapsa på banen med hardcore mageknipe, men med en god smak i munnen da
Må testes ut på en gymtest en gang. Druesukker, kirsebærsmak, sunkost. Takk
Sist endret av NML; 11. mai 2009 kl. 19:30.
Stevia ja!



the stevia leaves are processed using pure and natural water the result is a snow-white powder called stevioside. It is 200 to 300 times sweeter than sugar.
hvor mange snakker vi om når man nærmer seg en grense?
Hvis jeg tar 3-4stk etter hverandre med 6minutters mellomrom, det må da være safe?
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
stevia inneholder i bunn og grunn ikke energi overhodet, i motsetning til druesukker som er full av det.
"søthet" er en smak, ikke et tegn på energi.

skrevet i 2c-X rus, så beklager skrivefeil, hehe
Hva med koffein tabletter da? det skal gi en energi boost og oppkvikende effekt. Best å kjøpe i svergie på f.eks bodypower.
Sitat av lolb0b Vis innlegg
Hva med koffein tabletter da? det skal gi en energi boost og oppkvikende effekt. Best å kjøpe i svergie på f.eks bodypower.
Vis hele sitatet...
Kommer vel sterke reseptfrie koffeintabletter på apoteket/helsekostbutkk når som helst nå når koffein ikke er klassifisert som legemiddel.
Sitat av plohg Vis innlegg
Kommer vel sterke reseptfrie koffeintabletter på apoteket/helsekostbutkk når som helst nå når koffein ikke er klassifisert som legemiddel.
Vis hele sitatet...
Mulig det, har ikke sjekka:P vet bare at det har koffein tabletter der med 250mg koffein, som tilsvarer ca. 3-4 kaffekopper, mener jeg å huske. Er også godt mulig man får kjøpt slike på apoteket=)
Sist endret av lolb0b; 13. mai 2009 kl. 18:22.
til plohg:

seriøst? Når ble dette vedtatt? har ikke lest noe om det! I Demand Information
Sitat av XspurvX Vis innlegg
til plohg:

seriøst? Når ble dette vedtatt? har ikke lest noe om det! I Demand Information
Vis hele sitatet...
Det ble vel vedtatt nå netopp? I slutten av april. Står mye om det i RedBull-tråden. Fant ikke artikkelen jeg lette etter, men det er nevnt her også.

Sitat av nrk.no
- Ikke mindre koffein, men forskjellen er at dette tidligere var klassifisert som et legemiddel, men det er det ikke lenger, sier Wold.
Vis hele sitatet...