Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 3018
Hei og hå!

Har kommet over et noe ekstremt musikkopplegg, 'Kazantip', som er en festival dedikert til trance, techno og house musikk. Festivalen strekker seg fra 25 juli til 23 august med konstant rave ved svartehavet (Tjekkia, nærmere bestemt). Bakgrunnen for denne tråden er å få fram deres, om dere har, egne erfaringer rundt denne eventen. Etter videoer er det noe lugubert ved dette opplegget, siden de største tilhengerne er mafiaen og nyumfomane mennesker. Dog, detter høres vel likevel ikke altfor værst ut - check it out

http://www.kazantip.com/
Så morro ut det der, men hvor får du mafia og nymfomane fra?
Nymfomane damer høres nice ut, hvertfall om de ser ut som de i videoen.

Det som derimot var lugubert etter min mening var themesangen "Oh lalala! Everybodys dancing!"
Isj, eurodance. Skal du på proper "rave" ville jeg funnet noe annet. Kjedelig med masse grisefulle vest-europeere so danser til "Shake your ass" o.l.

Hvis du vil på ordentlig festival så sjekker du ut dancevalley, existence, BOOM. o.l.
Forconin: Se de andre videoene, er ikke så mye eurodance som spilles der virker det som. _MYE_ bra damer også.
Tror jeg må reise dit en gang
Meh, skeptisk. Har de eurodance-video på forsiden er det not approved in my book. Meeen, det er jo igjen en smakssak.
Ser fett ut, aldri sett noe liknende..
Dette ser virkelig, virkelig helt forferdelig ut..
Sitat av ztaale Vis innlegg
Dette ser virkelig, virkelig helt forferdelig ut..
Vis hele sitatet...
Hvorfor det? Ikke heng dere for mye opp i den ekle eurodance låten på forsiden. Se de andre videoene, ingen eurodance der, og en hav av damer (Mye penere enn de bleikfeite engelskmennene som vanker på Ibiza)

Hva vil være den billigste reisemåten dit? Skjekket ett par flyreiser fra kristiansand; ca 7-8000 kr per person. Noe i dyreste laget.

Vil det være billigere å kjøre kanskje?
BOOM virker utrolig fett.
Takk for tipset.
FL Studio Guru
djxfade's Avatar
DefQon 1 (titegn)
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
sensation black <3 ikke noe som slår det
Tsjekkia ligger ikke ved Svartehavet, Tsjekkia er "nærmere bestemt" en innlandsstat. Denne eventen er på Krimhalvøya i Ukraina.
Boom lalala er noe av det verre jeg har hørt på en stund. Kan ikke skjønne at de har den på forsiden. Sjekket litt på bidragene for hvem som kan komme til å spille, og kan ikke si jeg fant så mye eurodance der. Gikk mest i Techno, house og til dels trance. Sjekket bare gjennom noen få mixer, men kan ikke si jeg synes de var noe dårlig(og jeg hater kommers elektronisk musikk).
Ozora er også å anbefale. festivalen er i ungarn nærmere bestemt litt over en times kjøre tur ut fra budapest å langt inn i skauen =)

www.ozorafest.hu/
▼ ... noen uker senere ... ▼
Ozora er the shit, selvom det kan bli litt mye psytrance
Vi er noen folk som kjører bil nedover dit i sommer, så si ifra om det er fler som har tenkt seg ned!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Var på ozora i fjor, var helt sinnsykt! Ozora er definitivt den beste psy-festivalen i verden! Alle som tenker tanken på dra må gjøre det! En opplevelse for alle! Welcome to paradise!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av goldenbullock Vis innlegg
Var på ozora i fjor, var helt sinnsykt! Ozora er definitivt den beste psy-festivalen i verden! Alle som tenker tanken på dra må gjøre det! En opplevelse for alle! Welcome to paradise!
Vis hele sitatet...
da sees vi kanskje der da? vi begynner å bli noen som har bestemt oss for å dra, så da er det bare å se etter camp-norge
FL Studio Guru
djxfade's Avatar
Sitat av El_idioto Vis innlegg
sensation black <3 ikke noe som slår det
Vis hele sitatet...
Joda, det heter.. Qliiiimaaaaaaaaxxx! (med den dype filmstemmen)

Forøvrig er ikke Sensation Black eller Qlimax en festival, men et event.
og sensation black is no more, det heter bare black nå.. tror ikke det er arrangert av samme folk som arrangerte sensation black men sikkert bra
Sist endret av exceed; 22. april 2009 kl. 08:21.
▼ ... noen uker senere ... ▼
kazantip koster jo helvetes mye usj, ble frista
FL Studio Guru
djxfade's Avatar
Sitat av exceed Vis innlegg
og sensation black is no more, det heter bare black nå.. tror ikke det er arrangert av samme folk som arrangerte sensation black men sikkert bra
Vis hele sitatet...
Arrangementet heter nå bare "BLACK" ja, (www.black.eu).
Det er fortsatt arrangert av de samme folkene, ID & T.
Jeg fikk heldigvis opplved det siste skikkelige Black, før de sluttet.

Pga. økonomiske grunner, måtte ID&T droppe Black i år, og venter nå til 2010. Det vil også bli flyttet til et mindre lokale.

Dette er fordi ID&T vil fokusere mer på kommersielle arrangemteter som Sensation (før Sensation White), og lignende, fordi det er mer penger i det. Trist men sant.

Jeg kommer til å boikotte ID&T en stund framover. Q-Dance er mer folk jeg kan relatere meg til, de setter musikken foran pengene, og takk gud for det!

(Selv om ID&T fortsatt arrangerer Thunderdome, though!)
Sitat av djxfade Vis innlegg
Arrangementet heter nå bare "BLACK" ja, (www.black.eu).
Det er fortsatt arrangert av de samme folkene, ID & T.
Jeg fikk heldigvis opplved det siste skikkelige Black, før de sluttet.

Pga. økonomiske grunner, måtte ID&T droppe Black i år, og venter nå til 2010. Det vil også bli flyttet til et mindre lokale.

Dette er fordi ID&T vil fokusere mer på kommersielle arrangemteter som Sensation (før Sensation White), og lignende, fordi det er mer penger i det. Trist men sant.

Jeg kommer til å boikotte ID&T en stund framover. Q-Dance er mer folk jeg kan relatere meg til, de setter musikken foran pengene, og takk gud for det!

(Selv om ID&T fortsatt arrangerer Thunderdome, though!)
Vis hele sitatet...
Og Thunderdome er helt sjuuukt fett