Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  27 5183
- I og med at En vennine av meg får skaffa Kokain gratis, setter jeg meg utfor stupet.
Har så sinnsykt lyst til å prøve dette sentralstimulerende stoffet
Det jeg egentlig lurer på er, Hva er den beste bruker dosen første gangen du prøver Kokain, - Har bare vært Borti Hasj før liksom. Og har ikke lyst til å ta en Overdose :P
Vi har forresten også, Planlagt å gjøre dette i storefri, noe som ikke er så lurt, men alikavel, Jeg tar sjansen for å ikke bli tatt.

Jeg har lest at det er Oppkvikende, osv.

Men lurer bare på hvor mye jeg skal ta første gang, uten at jeg trenger å havne på sykehuset. For det jeg har ikke så veldig lyst til.

Btw, er Vanlig gate pris for Kokain 800kr? eller Mer/Mindre?
Jeg ville ikke anbefalt å starte med kola i 16års alderen, vent heller noen år
Tungaa's Avatar
Trådstarter
- Altså, Har tenkt på det en god stund, Og har bestemt meg, men er egentlig bare ute etter Veiledning, så jeg ikke tar feil dose. :P Og hvorfor jeg har lyst til å prøve dette, Kan jeg ikke gi noe intelligent svar på, Og nei, Føler meg ikke kulere, Nysgjerrigheten min er bare stor.
Sist endret av Dodecha; 29. august 2007 kl. 23:49.
Rundt 900-1500 er gatepris i bergen.
Ikke prøv i storefri, kola varer kort så om man vil utnytte den best så er det vel lurest og ta en liten stripe hvert ca. 5. min.


off topic: Pepper hadde fungert bedre i storefri.
Sist endret av kristaver; 29. august 2007 kl. 23:43.
Tungaa's Avatar
Trådstarter
Sitat av Torefaen
Jeg ville ikke anbefalt å starte med kola i 16års alderen, vent heller noen år
Vis hele sitatet...
Kan ikke bare folk svare på Spørsmåla mine, istedenfor å si hva de syns om hva jeg burde, og ikke burde. Jeg har allerede bestemt meg. Men vil bare ha svar på ting før jeg gjør det Oo?
Er vell rundt 500kr/g i oslo..
Hvis du først skal ta kokain ikke ta det i storefri. Det er jo rein idioti.
Sist endret av Dodecha; 29. august 2007 kl. 23:50. Grunn: språkbruk
Tungaa's Avatar
Trådstarter
Sitat av kristaver
Rundt 900-1500 er gatepris i bergen.
Ikke prøv i storefri, kola varer kort så om man vil utnytte den best så er det vel lurest og ta en liten stripe hvert ca. 5. min.
Vis hele sitatet...
I og med 1 Gram koster sånn ca 900-1500 regner jeg med at du ikke sniffer, Injinserer osv alt med engang, men deler det opp i veldig lite? 0,2 F.eks? :P

Sitat av rbt
Er vell rundt 500kr/g i oslo..
Hvis du først skal ta kokain ikke ta det i storefri. Det er jo rein idioti.
Vis hele sitatet...
Altså, om det blir så ille som du får det til å høres ut, Tar jeg bare Bussen, Trikken eller T-banen hjem. Herregud :P Hva kan liksom skje, Hvorfor ikke i storefri?
Sist endret av Dodecha; 29. august 2007 kl. 23:51.
Jeg sniffer en liten stripe (0.1-0.2) hvert femte minutt, da varer det lengre
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Må du bruke det under skoletiden?

Jeg ville heller anbefalt, om du absolutt skal prøve det, på en mer kontrollert plass.
Om dere blir tatt på skolen kan det få temmelig kjipe konsekvenser.
Vent heller til etter skoletid, prøv det på rommet ditt e.l. sammen med kompiser. Og som kristaver sier, varer det kort, ca 20-40 minutter, så ikke ta mye på en gang. Del opp i ikke alt for tykke striper på ca 4-5cm og ta en med jevne mellomrom.
Sitat av Tungaa
Hvorfor ikke i storefri?
Vis hele sitatet...
HVORFOR storefri? Tenk deg om gutt!

Sitat av kristaver
Jeg sniffer en liten stripe (0.1-0.2) hvert femte minutt, da varer det lengre
Vis hele sitatet...
Det må være den dårligste kokain på jord!

Ikke gjør dette!

Ta deg en liten kolastripe på størrelse med en fyrstikk
Tungaa's Avatar
Trådstarter
Sitat av rbt
HVORFOR storefri? Tenk deg om gutt!


Det må være den dårligste kokain på jord!

Ikke gjør dette!

Ta deg en liten kolastripe på størrelse med en fyrstikk
Vis hele sitatet...
Oo, Herregud.

Storefri varer i 2 timer for å si det sånn, og jeg har jo ikke tenkt til å ta det i midten av skolegården, har jo tenkt til å isolere meg med venna mine i huset til han ene kompisen min, så vi ikke blir busta.

Og tviler på at denne Kokainen er så dårlig, i og med han som selger den, Tjener noe sinnsykt bra.
Alle som selger narkotika tjener sinnsykt bra.
Tungaa: Whatever floats your boat.

Å ta kokain i utgangspunktet er pointless spør du meg. Hva får man ut av det egentlig? Men å ta det i skoletida er hvertfall absurd.
Altså.. Om du har ett gram.. Del det opp i 10 ca like store hauger.. Se hvordan dette føles.. Må du ha mer etter 5 min ta mer! Har du formen i 15 min så vent 15 min.. Begynn med 0.1 og se :P Men Kokain fungerer desidert best med alkohol! Drik en sixpack øl.. Og ha en halvgrammer klar til neste sixpack Ta det en avslappet fredags kveld istedet :P

Men ikke dra det inn, og sitt og vent på resultat.. Dop må alltid ha en trigger.. Du må høre på noe musikk eller lignende.. Hva enn som trigger dine happy feelings!

Noe magisk med fredagen.. Da er liksom arbeidsuka over og klart for helg! Det trigger det meste :-P

editeditedit
Sist endret av Tmontana; 30. august 2007 kl. 00:04.
Sitat av kristaver
Alle som selger narkotika tjener sinnsykt bra.
Vis hele sitatet...
Les Levitt og Dubners Freakonomics, nærmere bestemt kapittel 3: "The economics of drug dealing, including the surprisingly low wages and abject working conditions of crack cocaine dealers".
Crack cocaine er relativt billig, (opptill 3$ for en pellet?) alle jeg vet om som dealer i norge tjener sinnsykt bra.
Sist endret av kristaver; 30. august 2007 kl. 00:11.
Sitat av kristaver
Crack cocaine er relativt billig, (opptill 3$ for en pellet?) alle jeg vet om som dealer i norge tjener sinnsykt bra.
Vis hele sitatet...
Sitat av kristaver
Jeg sniffer en liten stripe (0.1-0.2) hvert femte minutt, da varer det lengre
Vis hele sitatet...
Men du sniffer fremdeles dårlig kola.

Tungaa: Mitt råd er egentlig bare at du prøver deg frem. Ikke ta for mye. Du merker sikkert ingen "rus" etter første gangen uansett.. Ta en liten stripe (på størrelse med en liten fyrstikk) og gjenta etter 10-15 min.

Du trenger altså ikke hive innpå dersom du ikke føler noe. Man merker som regel ingenting etter førstegangsbruk, så da er det fort gjort å få i seg litt for mye. Det er også en fordel å ta det sammen med noen som har brukt det tidligere.

Uansett, jeg syntes også du burde styre unna storefri. Hvorfor ikke vente til etter skolen hvis du absolutt må prøve stoffet?
Sist endret av Thysanoptera; 30. august 2007 kl. 00:37.
Jeg skal ikke komme med noen dirrende pekefinger, for jeg ruset meg på skolen selv. Men kokain er ikke et dop som passer å ta i storefri (ikke at rus og skole passer sammen), iallefall ikke når du ikke er vant til stoffet. De fleste merker ingenting første gangen, og selv når du er rusa på det er det en veldig subtil rus (mer en sinnsstemning, med mindre du tar mye) i forhold til de fleste andre stoffer. Anbefaler deg ikke å gjøre dette, men skal du på død og liv gjøre det, så følg DarkStaars råd. Ikke legg en linje hvert 5. minutt.

PS. 0,1g i en linje er for mye hvis kolaen er ren/sterk. Hvilket jeg tviler det er siden venninnen din får den gratis (med mindre hun får den "gratis" da )
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Sitat av Tungaa
- I og med at En vennine av meg får skaffa Kokain gratis, setter jeg meg utfor stupet.
Vis hele sitatet...
Først og fremst:
Ingenting er gratis. Spesielt ikke kokain, ei eller narkotika generelt sett.


Hvis venninen din får skaffet gratis kokain av (slik jeg har forstått det) en kar som selger på det, tipper jeg at han har andre hensikter - enn å gjøre henne og deg ruset.
Med mindre du også er en jente? Tenkt på det?

Kokain er et av Norges dyreste stoff og vil og kan aldri bli gratis.

Du kan selfølgelig kokain av personer. Man kan se på det som gratis i perioder eller i lengre perioder.
Men er det vedvarende vil du og venninen din ende opp med en stygg og kostbar uvane.

Jeg prøvde kokain ved flere anledninger og syntes hele stoffet var en bløff.
Dette fordi jeg ble fortalt at det ville fungere som en blanding av Ecstasy og Amfetamin.
Ettersom jeg er meget godt innforstått med hvordan begge de to stoffene fungerer, ble jeg naturlig nok skuffet.

Kokain er kjent som et av de enkleste stoffene å bli 'avhengig' av.
Jeg kan bare snakke for meg selv, og jeg er fullt klar over at jeg er svak for rusmidler

Jeg fikk det også 'gratis' som du sier. Men dette var helt til det for meg ble en uvane.
Stoffet syntes å ha liten effekt på meg og respekterte stoffet dermed ikke.
Etter en stund var det ikke gratis lenger, - ikke fordi jeg ble lurt av noen andre enn meg selv, men fordi det ikke var mer å hente der.
Jeg begynte da å opprette andre kontakter og brukte 10 ganger mer penger enn jeg pleide, og ikke minst burde gjøre.
Det er vanskelig å selv se -når- man er avhengig. Man merker det som oftest ikke før det ikke finnes mer av stoffet man har lyst på, akkuratt når man har lyst på det.
Man blir ikke avhengig på 1-2-3. Men det er ingen som selv kan bestemme når dette evt. vil skje, ved gjentatt eller sporadisk bruk.

Jeg vil ikke moralisere, men advare mot en dyr uvane som kan føre til mye verre.

Sitat av tungaa
Vi har forresten også, Planlagt å gjøre dette i storefri, noe som ikke er så lurt, men alikavel, Jeg tar sjansen for å ikke bli tatt
Vis hele sitatet...
Du motsier deg selv litt her. Du må gjøre hva nå enn du føler for å gjøre.
Men hva med å vente til anledningen er mer passende?
Skolen omgår man mange mennesker. Hvis det er snakk om ungdoms skolen, er det nesten å be om å bli tatt. Og er det på VGS. kan man lett bli "tystet" på. Dette er ting enkelte personer ELSKER å plapre om. Det kan raskt nå feilt øre.

Jeg har brukt min del på skolen. Noe jeg den dag i dag angrer mye på.
Ikke bare fordi jeg gikk glipp av mye undervisning.
Men også fordi det tross alt gikk ca. 500 andre elever på skolen, der mange av dem fikk med seg hvordan jeg falmet utover.
Dette er noe jeg er flau over i dag, og liker ikke å møte på gamle klasse kamerater fra VGS, eller folk som vet at jeg brukte stoffer i og utenfor skole tiden.

Uansett.. Det var min erfaring. Det finnes hundrevis av erfaringer, så det er ikke nødvendig å argumentere på min erfaring med stoffet.
Jeg eller noen andre kan gi aldri deg en fasit.

Kjedsomhet fører ofte til rusbruk.

Hvis du skal prøve det, anbefaller jeg deg å ta det bort fra det offentlige.
En fest er kanskje mer en passende omstendighet?

__

Hvordan du bruker kokain har du allerede fått svar på fra andre brukere. I tilegg er det mulig å lese om stoffet i andre tråder her på forumet, og andre steder på nett der de informerer om rusmidler.

Lykke til ..

[edit]

har alltid hatt store problemer med å begrense antall settninger i en post :P
Sist endret av spQ; 30. august 2007 kl. 05:09. Grunn: xtapolapocetl kom meg i forkjøpet, og fikk poengtert det jeg mente med få og konkrete settninger.=)
jeg snorta ti striper kola på skolen i 10ende klasse og blei busta. sparka ut fra skolen på flekken og har ikke fått meg noen som helst jobb pga det. er 18nå så det suger hardt og angrer som fan. gjør du det man så er du idiot.. uansett for og få mest ut av rusen så ville jeg gjort det med kompiser og ha en digg setting
Edit@Crew

Spørsmål ang. priser, samt svar ang. priser på rusmidler finner/leser/spør/diskuterer vi i denne tråden her: Priser.
Sist endret av spQ; 30. august 2007 kl. 09:28.
Skal du på død og liv prøve cola, bør du gjøre det når du er på fylla. Jeg kan ikke inbille meg at man kan få noe som helst ut av cola når man er edru.
Sitat av FleinKompis
Skal du på død og liv prøve cola, bør du gjøre det når du er på fylla. Jeg kan ikke inbille meg at man kan få noe som helst ut av cola når man er edru.
Vis hele sitatet...

Skal man først ta det "store" steget og prøve et rusmiddel man aldri har prøvd før, syns jeg det bør skje under kontrollerte omgivelser og fylla er vel det lengste du kan komme unna det.
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Er man interisert i å finne ut hvordan et rusmidel fungerer på kroppen, bør det taes avskilt fra hverandre.

Fleinkompis:
Det du snakker om er blandingsrus, men jo. Det er fullt mulig å få noe ut av kokain i edru tilstand.
Men at alkohol forsterker rusen er ingen hemmelighet.
Dette gjelder vel generelt sett alle rusmidler.
Sitat av speq
Er man interisert i å finne ut hvordan et rusmidel fungerer på kroppen, bør det taes avskilt fra hverandre.

Fleinkompis:
Det du snakker om er blandingsrus, men jo. Det er fullt mulig å få noe ut av kokain i edru tilstand.
Men at alkohol forsterker rusen er ingen hemmelighet.
Dette gjelder vel generelt sett alle rusmidler.
Vis hele sitatet...

Vel, jeg har jo selvsagt aldri prøvd dette selv, da jeg tar sterk avstand fra alle ulovlige rusmidler Men, jeg har en god venn som har testet coke edru til avveskling fra den klassiske fylla-kola bruken og han rapporterer om bortkasta tid/penger ved edru bruk av det hvite stoffet.. Varierer kanskje fra person til person...

Sitat av 1337
Skal man først ta det "store" steget og prøve et rusmiddel man aldri har prøvd før, syns jeg det bør skje under kontrollerte omgivelser og fylla er vel det lengste du kan komme unna det.
Vis hele sitatet...
Godt poeng. Det holder med en six-pack!
Noen som vet om han i det hele tatt fikk prøvd noe kokain ?
Sitat av Tmontana
Noen som vet om han i det hele tatt fikk prøvd noe kokain ?
Vis hele sitatet...
Håper ikke det. Alt for tidlig å starte med det før skjegget er ferdig på haka...
Tungaa's Avatar
Trådstarter
Sitat av Tmontana
Noen som vet om han i det hele tatt fikk prøvd noe kokain ?
Vis hele sitatet...
- Jeg bestemte meg for å ta det etter skoletia istede, Jeg tok 0.8 på 20 ca min.
Det var verdt det, og jeg ble ikke tatt - Takker for all informasjon.