Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2046
jeg har kjøpt litt pot, men hvorfor er den så klissete. hva er det de bruker slik at den blir så sei? neon forslag til hva det kan være?
Da er den sannsynligvis bra... STICKY er fint. Masse olje som inneholder godt med THC
"some of that green-sticky eckey.. oooh weeee!" ^^,
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Selv foretreker jeg tørr weed. tørk den med en sterk lampe eller legg den til tørk på et mørkt sted, så brenner den bedre
Det kan være flere grunner til at den er klissete, kan være skikkelig brae greier som nevnt tidligere i tråden, eller det kan være dårlig tørket, eller det kan være så ille at den faktisk har begynt å mugne.

Bilde?
Når den er klissete og litt fuktig er den helt fersk. Det er mega kos, men du burde la den tørke litt så den virker bedre.
Jeg har mer erfaring med å kjøpe av folk jeg kjenner og røyke det, enn jeg har på selve planta.. men er det ikke slik at om den er våt så er den for fersk?
Og da blir den dårlig?

Uten at jeg er sikker.. sikker på at den er klissete, og ikke våt?
Sist endret av random16439; 15. august 2007 kl. 03:45.
Sitat av Bothrops
Selv foretreker jeg tørr weed. tørk den med en sterk lampe eller legg den til tørk på et mørkt sted, så brenner den bedre
Vis hele sitatet...
Er vell ikke noen fordel å tørke den under ei lampe i og med at lys bryter ned THC
Det er bare å la den lufttørke en halvtimes tid, eller ha den 20-30 sekunder på middels varme i mikrobølgeovnen. Da knitrer den bra når du røykern.

Men nå har det gått 4 dager, så twin87 har vel testa weeden og kan fortelle oss om den var bra eller ikke..?
jo fortell og pass :P
Det som er kjipt med våt weed er at den er seigere å mekke med, også smaker det ofte litt funky av den. Men hvis du gjør deg litt flid og klipper den bra opp når du mekker går det jo greit. Hvis du lar den ligge på et tørt og mørkt sted noen dager så blir den tørrere og lettere å mekke med.
Sist endret av Dionysos; 15. august 2007 kl. 16:44.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Våt weed er så jævla irriterende! Det kommer vel av at folk er utålmodige og ikke tørker den lenge nok. Den veier jo også mer når den er våt (i tillegg til det som er nevnt over), som for min del vil tilsi at salg av våt weed er synonymt med svindel (tæsjing). Moralen er; får du våt weed, bytt leverandør!
Sitat av FleinKompis
Våt weed er så jævla irriterende! Det kommer vel av at folk er utålmodige og ikke tørker den lenge nok. Den veier jo også mer når den er våt (i tillegg til det som er nevnt over), som for min del vil tilsi at salg av våt weed er synonymt med svindel (tæsjing). Moralen er; får du våt weed, bytt leverandør!
Vis hele sitatet...
Helt enig! Faktisk mister all ferdig tørket/curet weed 85% av vekten sin, og mesteparten av vekten forsvinner de 4-7 siste dagene av en 14 dagers tørkeperiode.