Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1881
Hei, noen som vet hvordan jeg kan tjene penger på egenlagde filmer/bilder?
hva handler det om? hvis noe intimt som overskriften sier kom deg vekk fra freak det er ikke noe plass å spøre om det
Sitat av Noobiiiii Vis innlegg
Hei, noen som vet hvordan jeg kan tjene penger på egenlagde filmer/bilder?
Vis hele sitatet...
Onlyfans er vel den mest kjente platformen vil jeg tro.

Sitat av pyromedfingrer Vis innlegg
hva handler det om? hvis noe intimt som overskriften sier kom deg vekk fra freak det er ikke noe plass å spøre om det
Vis hele sitatet...
Har du lyst å utdype litt om hvorfor du mener det eller er du bare ute med enda en av dine lite gjennomtenkte meninger?
Lag onlyfans konto. Promoter på tiktok/reddit/x
OnlyFans som nevnt, men det innebærer litt egensats på promotering, flaks og hvor "deilig" du er så klart. Har en venninne som prøvde seg på det og det ble ikke store summene til tross for at hun er ganske så deilig.
X'n min ordnet seg en "business snap" hvor hun delte bilder av føtter og litt andre fetisher, seksuelle bilder og snutter hvor hun gjorde alt selv og noe seksuelt innhold med oss begge. Hun var aktiv på nakenprat og fetlife hvor hun "fant kundene"
Tok betaling for innhold og en del bestillinger på hva de ville se.
Husker det var veldig mye drøye folk som kan ha og be om ting som er over streken for din del. Var mye spørsmål om scat, gangbang, bukkake og ønsker om å kjøpe truser som var blitt brukt i en uke, eller som det hadde remt sæd ned i etter samleie blant annet. Også en del som trodde at siden hun sendte bilder / snutter av fingring og at hun ble pult osv.. så hun mottok mye runkevideoer å mye mas om hva hun synes om utstyret deres å mas om hva hun ville gjort om de hadde møttes osv..
Var også noen som jobbet hardt for og finne ut hvor i landet hun bodde å virkelig hadde planer om å oppsøke henne.

Så bare husk og hold alt av informasjon om deg som person og lokasjon lukket da det er en del som innbiller seg de er igang med og inngå noe form for forhold f.eks.

Hun tjente veldig greit på side businessen sin og satt med 15000 - 40000 ekstra i måneden for og vise litt kropp og div kinks.

Mange som ikke skjønner hvordan jeg som partner godtok slikt. Men når dama er så fin at hun kan få hvem som helst, det er kun snakk om bilder / filmer og noe salg av brukt undertøy å jeg vet jeg er jeg som fysisk får se, prate og bo med å den eneste som får lov og kna på de brystene og jeg er den som ligger med henne så gjør det ingenting.
Jeg er ikke den første som har sett henne naken eller første som har hatt sex med dama så gjør det jo ingenting at noen flere "får gleden" av og få se den bomba av ei nydelig frøken.

Sier seg kanskje litt selv men det er kanskje fordel med en kjæreste som ikke er for sjalu eller eiersyk skal du inn i den bransjen der da.
Sitat av Offshorecowboy Vis innlegg
X'n min ordnet seg en "business snap" hvor hun delte bilder av føtter og litt andre fetisher, seksuelle bilder og snutter hvor hun gjorde alt selv og noe seksuelt innhold med oss begge. Hun var aktiv på nakenprat og fetlife hvor hun "fant kundene"
Tok betaling for innhold og en del bestillinger på hva de ville se.
Husker det var veldig mye drøye folk som kan ha og be om ting som er over streken for din del. Var mye spørsmål om scat, gangbang, bukkake og ønsker om å kjøpe truser som var blitt brukt i en uke, eller som det hadde remt sæd ned i etter samleie blant annet. Også en del som trodde at siden hun sendte bilder / snutter av fingring og at hun ble pult osv.. så hun mottok mye runkevideoer å mye mas om hva hun synes om utstyret deres å mas om hva hun ville gjort om de hadde møttes osv..
Var også noen som jobbet hardt for og finne ut hvor i landet hun bodde å virkelig hadde planer om å oppsøke henne.

Så bare husk og hold alt av informasjon om deg som person og lokasjon lukket da det er en del som innbiller seg de er igang med og inngå noe form for forhold f.eks.

Hun tjente veldig greit på side businessen sin og satt med 15000 - 40000 ekstra i måneden for og vise litt kropp og div kinks.

Mange som ikke skjønner hvordan jeg som partner godtok slikt. Men når dama er så fin at hun kan få hvem som helst, det er kun snakk om bilder / filmer og noe salg av brukt undertøy å jeg vet jeg er jeg som fysisk får se, prate og bo med å den eneste som får lov og kna på de brystene og jeg er den som ligger med henne så gjør det ingenting.
Jeg er ikke den første som har sett henne naken eller første som har hatt sex med dama så gjør det jo ingenting at noen flere "får gleden" av og få se den bomba av ei nydelig frøken.

Sier seg kanskje litt selv men det er kanskje fordel med en kjæreste som ikke er for sjalu eller eiersyk skal du inn i den bransjen der da.
Vis hele sitatet...
Interessant. En ting jeg lurer på bare, hvordan gjorde hun det med betaling? Spesielt mtp at hun ville være anonym?
Sitat av Offshorecowboy Vis innlegg
X'n min ordnet seg en "business snap" hvor hun delte bilder av føtter og litt andre fetisher, seksuelle bilder og snutter hvor hun gjorde alt selv og noe seksuelt innhold med oss begge. Hun var aktiv på nakenprat og fetlife hvor hun "fant kundene"
Tok betaling for innhold og en del bestillinger på hva de ville se.
Husker det var veldig mye drøye folk som kan ha og be om ting som er over streken for din del. Var mye spørsmål om scat, gangbang, bukkake og ønsker om å kjøpe truser som var blitt brukt i en uke, eller som det hadde remt sæd ned i etter samleie blant annet. Også en del som trodde at siden hun sendte bilder / snutter av fingring og at hun ble pult osv.. så hun mottok mye runkevideoer å mye mas om hva hun synes om utstyret deres å mas om hva hun ville gjort om de hadde møttes osv..
Var også noen som jobbet hardt for og finne ut hvor i landet hun bodde å virkelig hadde planer om å oppsøke henne.

Så bare husk og hold alt av informasjon om deg som person og lokasjon lukket da det er en del som innbiller seg de er igang med og inngå noe form for forhold f.eks.

Hun tjente veldig greit på side businessen sin og satt med 15000 - 40000 ekstra i måneden for og vise litt kropp og div kinks.

Mange som ikke skjønner hvordan jeg som partner godtok slikt. Men når dama er så fin at hun kan få hvem som helst, det er kun snakk om bilder / filmer og noe salg av brukt undertøy å jeg vet jeg er jeg som fysisk får se, prate og bo med å den eneste som får lov og kna på de brystene og jeg er den som ligger med henne så gjør det ingenting.
Jeg er ikke den første som har sett henne naken eller første som har hatt sex med dama så gjør det jo ingenting at noen flere "får gleden" av og få se den bomba av ei nydelig frøken.

Sier seg kanskje litt selv men det er kanskje fordel med en kjæreste som ikke er for sjalu eller eiersyk skal du inn i den bransjen der da.
Vis hele sitatet...

Interessant..

Jeg er rimelig desperat etter å tjene noen raske kroner, og kunne glatt solgt bilder og innhold for cash - men jeg har aldri skjønt hvordan fikk går frem på sånt. Vipps vil jo syntes, og være sporbart - men hva med paypal feks, der er man jo mer anonym?
Onlyfans er totalt uinteressant, veldig vanskelig side å promotere seg på - tror seriøst snap og evt telegram er enklere der.
Sitat av Lil@ Vis innlegg
Interessant..

Jeg er rimelig desperat etter å tjene noen raske kroner, og kunne glatt solgt bilder og innhold for cash - men jeg har aldri skjønt hvordan fikk går frem på sånt. Vipps vil jo syntes, og være sporbart - men hva med paypal feks, der er man jo mer anonym?
Onlyfans er totalt uinteressant, veldig vanskelig side å promotere seg på - tror seriøst snap og evt telegram er enklere der.
Vis hele sitatet...
Paypal stenger vel kontoen din om du mistenker at den brukes til xrated content om de ikke har forandret på det nylig
Det enkelte gjør er å finne en eller annen type gavekort som de kan bruke selv (til f.eks. mat) eller selge til en sum ganske nærme pålydende. Bonus om disse kan kjøpes noenlunde anonymt. Så tar man betalt via gavekort og selger disse til noen andre. Man er ikke anonym i siste leddet, og bank/skattemyndigheter kan begynne å spørre hvorfor du får så mange random innbetalinger, men man knytter ikke selve aktiviteten til betalingen.
Sitat av Noobiiiii Vis innlegg
Hei, noen som vet hvordan jeg kan tjene penger på egenlagde filmer/bilder?
Vis hele sitatet...
- Snapchat
- Nakentid

Men skal du virkelig ha stor trafikk, så legger du ut en annonse med bilde på Finn/Tise der du skriver at du selger en godt brukt trenings tights. Du kan skjule ansiktet ditt på bildet. Men ha samme Finn/Tise-brukernavn som du bruker på Snap. Da får du lett 100 kunder i måneden.

Sitat av Lil@ Vis innlegg
Interessant..

Jeg er rimelig desperat etter å tjene noen raske kroner, og kunne glatt solgt bilder og innhold for cash - men jeg har aldri skjønt hvordan fikk går frem på sånt. Vipps vil jo syntes, og være sporbart - men hva med paypal feks, der er man jo mer anonym?
Onlyfans er totalt uinteressant, veldig vanskelig side å promotere seg på - tror seriøst snap og evt telegram er enklere der.
Vis hele sitatet...
Se den andre posten min her inne så får du svaret.
Sist endret av GhostShadow; 19. mars 2024 kl. 20:39.