Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1148
Som sikkert noen har fått med seg har jeg havna i et forhold med ei jente. Vi har det veldig bra, og satan det går fort, som er skremmende på en måte og gøy på en annen.

Jeg er 37 og hun er 39. Hun har sagt at hun vil ha barn. Verken jeg eller henne har fra før. Jeg er ikke klar per nå, men det skjønner jo hun og.

Problemet er; Jeg bruker testosteron ulovlig som min egen TRT. Altså lave doser, men det går jo utover fertiliteten og sædkvaliteten.
I tillegg er hu 39 så det hjelper ikke akkurat.

Jeg har lest litt om det, hvor noen tydeligvis har brukt HCG og det holdt, mens andre har måttet gå helt av og bruke to år på å finne riktig kombo av medisiner. Blodprøvene sist hadde ikke med FSH men ellers var ting greit.

Har noen erfaringer? Jeg har brukt testosteron i 8-9 mnd ca denne gangen.
Det kan jo fort bli allsang via kjøttfløyta selv om situasjonen er slik.

Med det sagt antar jeg at du ev. vil øke sannsynligheten når/om du blir klar, og derfor spør om lignende erfaringer.

Det har jeg dessverre ikke.

Mora mi fikk ny guttunge da hun var godt oppi 40-åra, men det vet man ikke før det ev. skjer.

Dere kan jo hver for dere sjekke ut om dere er fertile?

https://www.volvat.no/lokasjoner/osl...4aAnATEALw_wcB

Håper alt er OK!
Sitat av NodSquad Vis innlegg
Som sikkert noen har fått med seg har jeg havna i et forhold med ei jente. Vi har det veldig bra, og satan det går fort, som er skremmende på en måte og gøy på en annen.

Jeg er 37 og hun er 39. Hun har sagt at hun vil ha barn. Verken jeg eller henne har fra før. Jeg er ikke klar per nå, men det skjønner jo hun og.

Problemet er; Jeg bruker testosteron ulovlig som min egen TRT. Altså lave doser, men det går jo utover fertiliteten og sædkvaliteten.
I tillegg er hu 39 så det hjelper ikke akkurat.

Jeg har lest litt om det, hvor noen tydeligvis har brukt HCG og det holdt, mens andre har måttet gå helt av og bruke to år på å finne riktig kombo av medisiner. Blodprøvene sist hadde ikke med FSH men ellers var ting greit.

Har noen erfaringer? Jeg har brukt testosteron i 8-9 mnd ca denne gangen.
Vis hele sitatet...
Tja, nesten litt for fort? Du kan jo sjekke deg, det er heller hun som har problemet at tiden begynner å renne ut
Lever en sædprøve og sjekk tilstanden først som sist…?
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Trådstarter
Jeg skal jo seff sjekke meg, men jeg antar jeg har et lavt antall svømmere eller ingen i det hele tatt. Så jeg spør på forhånd om noen har opplevd dette og hva de evt gjorde med det?
Ja, du kan fint bruke HCG for å få barn.
Har ingen erfaring, men jeg kom til å tenke på en ting: Vist du tar en test og det viser at du har greit med svømmere pr nå, kan det kanskje være lurt å fryse ned noen sånn at du faktisk er "klar" når tiden er inne?
Er det en deal breaker for noen av dere om den andre ikke kan få barn?

For kvinner er det vell anbefalt at man får barn innen man er i midten av 30-årene, så alderen hennes kombinert med at du går på testo og opioider kan gjøre dette veldig vanskelig, og selv om det fortsatt er tidlig i forholdet så er det veldig lurt å ta tak i det nå.

Du bør dra til en endokrinolog så får du den hjelpen du trenger. Om ikke annet så kan de skrive ut testosteron til deg slik at du slipper å bruke «falske» varer.

Sitat av Alge Vis innlegg
Har ingen erfaring, men jeg kom til å tenke på en ting: Vist du tar en test og det viser at du har greit med svømmere pr nå, kan det kanskje være lurt å fryse ned noen sånn at du faktisk er "klar" når tiden er inne?
Vis hele sitatet...
Veldig bra tips.
Sist endret av DrDeath; 6. november 2023 kl. 22:13. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
En ting er jo om det faktisk skjer en befruktning, noe annet er konsekvensene. Spontanaborter, kromosonfeil og annet dritt som følger med gammel moro. Helt uaktuelt for meg og en viktig grunn til at jeg er sterilisert.