Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1903
Som alle eller dei fleste veit så kjem jo Diablo 3 til å gå av stabelen 15 mai. DÅ har eg lyst til å sette opp team til interesse for dei som har lyst til det.

Eg som kanskje andre har ikkje så mangen venner som driver med min passion for å game. Og han kompisen eg har er på sjøen under release. Alle som har interesse kan jo skrive nedenfor. Så skal eg prøve å å lage ein gruppe som kan spille sammen når vi ønsker det.
men det er jo max 4 om gangen, men vi kan ha flere team.

Det er sikkert mangen også som vill ha dette multiplayer til gode etterpå dei har spillet igjennom solo for å få med seg all lore etc.

Eg som andre heldige har fått prøvd Betaen i noen månder(vant beta key på cdon.no) Lucky me, så kjem til å lage meg ein Barb for single player, (om det folk ikkje er online og ein Demon hunter som ei multiplayer dud.

Me må jo selvsagt sjå på gode oppsett etterhvert som vi kommer til hardere vanskelighets grader, men til å begynne med så er ikkje klasser så ekstremt viktig. Mest for gøy nå til å begynne med. Så kjem vi jo selvsagt til å bruke skype og ha det morro og slenge litt dritt til kvarandre.
Hvordan har du tenkt å organisere gruppen? Hvor kan folk prate sammen og finne noen å spille sammen med (som er på cirka samme plass i storyen)?

Videre vil jeg virkelig ikke anbefale skype. For større gruppe fungerer det rett og slett ikke. Vil mye heller anbefale ting som TeamSpeak, Ventrilo eller Mumble for VoiceChat. Her kan man organisere seg i grupper, og folk kan bare komme og gå fra samtaler uten at man trenger å invitere de. Man har flere samtalerom, og kan sette passord på disse om ønskelig. Om ønskelig kan jeg få satt opp en server.

Ang. karakterer blir jeg å spille en Monk sammen med en kamerat, og Witch doctor ellers. I hvertfall i begynnelsen.
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
Skal mest sansynlig spille med folk fra WoW guildet, men hvis dette ikke blir noe av er jeg med jeg

Kommer til og spille wizzard, (tank spekk og gear) og demonhunter, kommer også til og multiboxe 3 DH'er etter hvert
Jeg har aldri spilt Diablo I eller II noe mye før, og jeg har heller ikke prøvd Diablo 3 beta. Er det et spill som er vanskelig å sette seg inn i? Hvordan er læringskurven?
Trådstarter
Sitat av etse Vis innlegg
Hvordan har du tenkt å organisere gruppen? Hvor kan folk prate sammen og finne noen å spille sammen med (som er på cirka samme plass i storyen)?

Videre vil jeg virkelig ikke anbefale skype. For større gruppe fungerer det rett og slett ikke. Vil mye heller anbefale ting som TeamSpeak, Ventrilo eller Mumble for VoiceChat. Her kan man organisere seg i grupper, og folk kan bare komme og gå fra samtaler uten at man trenger å invitere de. Man har flere samtalerom, og kan sette passord på disse om ønskelig. Om ønskelig kan jeg få satt opp en server.

Ang. karakterer blir jeg å spille en Monk sammen med en kamerat, og Witch doctor ellers. I hvertfall i begynnelsen.
Vis hele sitatet...
ja, har sjølv brukt både TS og Ventrilo aktivt i mine raiding dager i wow. Altså som eg kanskje ikkje presiserte så kjem eg til å ha den eine karakteren min for å spille med i multiplayer og kun der. Den andre kjem eg til å spille med solo så der kan eg væra kor eg vill storyen. Men sjølvsagt så må man jo ikkje levle denne(public game eller solo)untatt om vi er 3-4 personer i gruppa som er online og spiller ilag. Og om noen detter etter så har ikkje eg problem med å hjelpe dei opp på samme historie nivå(act). Og så har vi jo Blizzard ingame chat. som størrer gjennom alle nye blizzard spill. Online id. Husker ikje heilt ka det hetter.

Men detter går jo kun viss folk har lyst og ikkje å spille sammen i eit lite "community". Solo karakteren min kommer eg til å joine med i public etc.
men eg tenker det hadde vore kjekt med avbrekk i frå min main(solo) til å spille og prate med andre og diskutere spillet over skype, etc.

Det var det eg tenkte ut i frå denne tråden.



Sitat av onClipEvent Vis innlegg
Jeg har aldri spilt Diablo I eller II noe mye før, og jeg har heller ikke prøvd Diablo 3 beta. Er det et spill som er vanskelig å sette seg inn i? Hvordan er læringskurven?
Vis hele sitatet...
lærings kurven er ikkje så vceldi stor. Kjem nok til å bli litt forskjellige tactikker på bosser etc, men dette er ikkje serli vikti i begynnelsen av spillet sia det er veldi lett. Når du har spillet igjennom spillet 1 gang så blir det enda vanskeligere osv. til noe som hetter inferno

Viss eg ikkje husker feil så går du frå

Normal-->Nightmare-->Hell og så Inferno mode. der du må gå gjennom alle acter i spillet og drepe endgame boss før du progressere til neste vanskelighets nivå. Der våpen og rustning du får blir bedre og bedre.

Sitat av Frufsa Vis innlegg
Skal mest sansynlig spille med folk fra WoW guildet, men hvis dette ikke blir noe av er jeg med jeg

Kommer til og spille wizzard, (tank spekk og gear) og demonhunter, kommer også til og multiboxe 3 DH'er etter hvert
Vis hele sitatet...
har du fleire blizz kontoer. Multibokser vell ikkje Shammys i Arena vell?
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
Nei jeg multiboxer ikke wow (har ikke penger til det ) men har testet mb DK på en kamerat sin(spiller dk selv) men nei jeg har ikke flere accounter(vet ikke om jeg må det med d3)
skal sies spillet lanseres midt i eksamenstien, så kommer ikke til å bli så alt for aktiv den første stunden.
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
Vil bare meddele en kjempegod nyhet til alle oss som ikke har beta key, i helgen, starter i dag, vil det være åpen beta
http://www.youtube.com/watch?v=jzBKG...cbFUAAAAAAABAA
Cookie Monstah ^_^
OMG, takker frufsa
The Nerdrager
OMFG! Skal definitivt lastes ned med en gang når jeg kommer hjem fra jobb!
Fuck yeah
Svett helg? Hell yeah!
Trådstarter
Sitat av Rediver Vis innlegg
OMFG! Skal definitivt lastes ned med en gang når jeg kommer hjem fra jobb!
Fuck yeah
Svett helg? Hell yeah!
Vis hele sitatet...
Faktisk kjekt at alle får teste spillet. HAr hat alle karakterane til lvl 13 å drpet SK sikkert 50 ganger så nok for meg.

Dette er sikkert for å teste serverane når rett før Betaen er over 1 mai.
Sitat av gondron Vis innlegg
Faktisk kjekt at alle får teste spillet. HAr hat alle karakterane til lvl 13 å drpet SK sikkert 50 ganger så nok for meg.

Dette er sikkert for å teste serverane når rett før Betaen er over 1 mai.
Vis hele sitatet...
stresstest. kommer nok til å bli ganske mye lagg utover kvelden når folk logger på.