Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  27 3208
Hei jeg har akkurat fått meg ny pc og leiter etter et strategispill! Men jeg klarer ikke å bestemme meg så Long story short! Kom med masse forslag til spill men de må ikke koste over 200 på steam! Takk
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Age of Empires II
WC3
og StarCraft 2 (er ikke på steam, men de beste strategispillene som finnes.)
Swat 4.
Du er lederen for ett swat team og skal gjøre forskjellige oppdrag.
Veldig morsomt når du spiller med venner!
Sitat av Melcor Vis innlegg
Age of Empires II
WC3
og StarCraft 2 (er ikke på steam, men de beste strategispillene som finnes.)
Vis hele sitatet...
Wacraft 3 hadde jeg før Men de andre er supre forslag men utenfor prisrekkevidde Får lønning første mai så da skal jeg garantert kjøpe de også
Soldier - Shift Com.
Stickyshift's Avatar
Jeg er veldig glad i Command & Conquer spillene, spesielt Generals Er å anbefale.
Sitat av Stickyshift Vis innlegg
Jeg er veldig glad i Command & Conquer spillene, spesielt Generals Er å anbefale.
Vis hele sitatet...
Ja jeg lurte på Command & Conquer serien men hvem av de synes du er de tre beste?
Hva med Total War: Shogun 2 - Fall of the Samurai ?
Koster 230 kr ellerno, men du får det billigere på cdkeyshere.com
Soldier - Shift Com.
Stickyshift's Avatar
Det første Generals spillet uten tvil. Eneste som er kjedelig er lange battles i multiplayer som gjør at alt blir tregt og utholdelig :P

Ellers så er jo tiberium wars ganske spennende da
Tusen takk for hjelpen folkens Men Stickyshift jeg finner ikke Command & Conquer generals på steam noen andre steder vie nettet jeg kan kjøpe det? Eller burde jeg gå får Tiberium Wars??
Starcraft 2 lett det beste kjøpet.

https://www.coolshop.com/no/catalog/...e_via_email_pc

om du vil ha coveret til spillet så får du det for 250 på komplett + frakt kommer i tillegg
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Sitat av Fredrik892 Vis innlegg
Wacraft 3 hadde jeg før Men de andre er supre forslag men utenfor prisrekkevidde Får lønning første mai så da skal jeg garantert kjøpe de også
Vis hele sitatet...
Bra, de er verdt pengene
Medmindre du ikke skal spille online så er bukta åpen
Sitat av 1nameless Vis innlegg
Medmindre du ikke skal spille online så er bukta åpen
Vis hele sitatet...
I see what you did there! :3
Soldier - Shift Com.
Stickyshift's Avatar
http://www.commandandconquer.com/en/...id/cncgenerals

Du finner resten av spillene der. Kan jo laste ned "demo" fra piratebay så slipper du å kjøpe det
Hvis du først skal investere i et, hvorfor ikke investere i det beste innen strategi og det mest omtalte? Et spill med en fremtid, ja du vet hvilket..!
Sitat av Stickyshift Vis innlegg
http://www.commandandconquer.com/en/...id/cncgenerals

Du finner resten av spillene der. Kan jo laste ned "demo" fra piratebay så slipper du å kjøpe det
Vis hele sitatet...
Det blir nok Tiberium Wars Men finnes det ikke et Command & Conquer spill der du spiller i frist person? Eller så er det noe annet?
Sist endret av Fredrik892; 13. april 2012 kl. 16:05.
La-Li-Lu-Le-Lo
Sixer's Avatar
19 4
Sitat av Fredrik892 Vis innlegg
Det blir nok Tiberium Wars Men finnes det ikke et Command & Conquer spill der du spiller i frist person? Eller så er det noe annet?
Vis hele sitatet...
Det gjør det. Spillet heter Renegade, og er egentlig Tiberum Sun/Wars som FPS. Spillet er dog fra 2002.

Husker flerspillermodusen var veldig underholdene, men tror nok ikke serverne er oppe lenger.

EDIT: Fant også en remake av Renegade: Renegade X. Det er gratis og kan lastes ned her.
Sist endret av Sixer; 13. april 2012 kl. 16:11.
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Alle Command and Conquer generals spillene fra #4 og opp må du for all del styre unna. Basebygging er fjernet til fordel for en mer Companies of Heroes aktig spillemåte.
Medieval 2:Total war - veldig variert og gjennomført strategispill, er noe man kan spille i måneder uten å gå lei. Er til salgs på Steam for omtrent 80 NOK med expansion, vel verdt pengene
Populous The Beginning. Det er fra steinalder'n men har aldri spilt et bedre spill enn det. Så synd det aldri kom noe ordentlig remake eller slikt. Helt klart det beste. Generelt om spilla populous Du må nok desverre laste ned å cracke det
Sitat av Tnh Vis innlegg
Medieval 2:Total war - veldig variert og gjennomført strategispill, er noe man kan spille i måneder uten å gå lei. Er til salgs på Steam for omtrent 80 NOK med expansion, vel verdt pengene
Vis hele sitatet...
Ja og skulle du gå lei vanilla så finnes det hundrevis av mods.
For eksempel nå spiller jeg en mod som baserer seg på warhammer universet, tidligere i dag spilte jeg en Ringenes Herre mod.
Er et team som også prøver å lage et Game of Thrones mod som ser ganske lovende ut, alpha er ute men jeg har ikke giddi å laste det ned ennå.
Sitat av JibbeSander Vis innlegg
Swat 4.
Du er lederen for ett swat team og skal gjøre forskjellige oppdrag.
Veldig morsomt når du spiller med venner!
Vis hele sitatet...
Gud bedre så morro det er å pepperspraye for så å arrestere kameratene dine på LAN-matcher i SWAT 4. Gode minner.
Jeg låner denne tråden litt jeg.

Finnes det noen spill som er veldig like Age of empires?
Elsket det spillet når jeg var litt yngre.

Vil forresten anbefale Company of heroes til TS
Helt fantastisk strategispill spør du meg, så har du jo gode gamle commandos! ah, good times.
Heroes of might and magic 3. femmern er også bra.
Du finner de ikke på steam, men Lord of the rings: Battle for middle earth er det beste strategispillet jeg har vært borti. Det finnes gratis hos steams største konkurrent, om du er interessert.
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Sitat av Fredrik892 Vis innlegg
Wacraft 3 hadde jeg før Men de andre er supre forslag men utenfor prisrekkevidde Får lønning første mai så da skal jeg garantert kjøpe de også
Vis hele sitatet...
Age of empires 2 kostet 39 spenn på gamestop her om dagen....

Så tror du egentlig ikke sjekket det ut jeg!
Hmm på steam, da må det bli Age of Empires serien!

Ellers kan du prøve noe gammelt: Red Alert Yuri's Revenge! Vekker gode minner :P Koste meg med kameratene mine der vi kjørte game på 6on6. Faen som det ruler xD
Asosial introvert
Duckie's Avatar
Vet ikke om det finnes på Steam, men jeg foreslår SimCity 4 Deluxe Edition. Høres ikke ut som din type spill, men det er sykt fengende. Anbefaler deg å installere NAM (Network Addon Mod) i samme slengen.