Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  64 51507
siden lystgass ikke en en kontrollert substans, er det ikke i teorien lov å bestille medical grade flasker? slike med oksygen iblandet og du kobler en maske til?
if so, kan noen hjelpe meg å finne en leverandør på nett? de hadde en slik på en illegal klubb jeg var på i madrid,og lystgass+molly= feteste kombo ever
aldri prøvd lystgass, men kan kjøpe patroner, ballonger og cracker samlet ganske billig

etter som jeg har lest er det morro, men varer VELDIG kort? værdt det?
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Absolutt verdt det, varer veldig kort. 10-15 sekunder kanskje.
Sitat av Nordic-Bots Vis innlegg
Absolutt verdt det, varer veldig kort. 10-15 sekunder kanskje.
Vis hele sitatet...
Hahah, hæ? Har du hørt om crack eller? Crack cocaine varer i sånn 30 sekunder og folk er avhengig som faen, så back det du sier opp litt bedre enn å bruke argumentet "varer bare 10-15sek".

Har du prøvd det i kombinasjon med andre rusmidler? MDMA f.eks.?

Edit: Å herregud. Jeg er så jævlig flau. Trodde du skrev "Absolutt ikke verdt det, varer veldig kort. 10-15 sekunder kanskje."

Så flau.
Sist endret av owihoyooho; 11. februar 2017 kl. 01:13.
Først og fremst tar du helt feil, cola eller crack varer ikke i 30sek.
Du kan dog ikke sammenligne det men cola og ihvertfall ikke crack, uten at jeg har erfaring med sistenevnte.

For å backe dette opp angående lystgass så skal jeg linke deg til wikipedia: https://no.wikipedia.org/wiki/Dinitrogenoksid hvor det står maks 5min. Til info så blir også lystgass brukt ved fødestuer og tannleger i Norge og andre land dog blandet ut i oksygen, uten forsøk på å nøytralisere det da du også får benzo og annet humbug. Jeg sier ikke at det er ufarlig i ukontrollert bruk da det kan føre til kvelning men ikke prøv å sammenligne dette med andre narkotiske stoffer som cola/crack.

Edit: Så posten din nå
Sist endret av 003_303B; 11. februar 2017 kl. 01:27. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av owihoyooho Vis innlegg
Hahah, hæ? Har du hørt om crack eller? Crack cocaine varer i sånn 30 sekunder og folk er avhengig som faen, så back det du sier opp litt bedre enn å bruke argumentet "varer bare 10-15sek".
Så flau.
Vis hele sitatet...
Han snakker ikke om crack dopet, men en N2o cracker, som denne....



Man trenger dette, eller en form for kremdispenser eller lignende for å åpne patronen å innhalere gassen.
Folkens, chill. Jeg mente at crack cocaine varer i 30 sek sånn omtrent, men det er bare hva jeg har hørt.

Lystgass forsterker også MDMA betraktelig såvidt jeg har forstått.

Jeg hadde egentlig et poeng i at selv om et rusmiddel varer kort kan det være verdt det, men han skrev jo ikke at det ikke var verdt det, så jeg leste feil, dermed ga posten min ingen mening og jeg la til en edit. Har lest nå at crackrusen varer i ca 5-10 min så da er jeg opplyst om det Blir å mekke det sjæl en dag!

Og ja, jeg viste til crack-cocaine, Nordic-Bots har rett
Sitat av owihoyooho Vis innlegg
rusen varer i ca 5-10 min så da er jeg opplyst om det Blir å mekke det sjæl en dag!
Vis hele sitatet...
Ikke gjør det!
Sitat av Nordic-Bots Vis innlegg
Ikke gjør det!
Vis hele sitatet...
Tomme argumenter holder ikke her i gården Man plikter å opplyse hvorfor man kommenterer det man kommenterer
▼ ... over en måned senere ... ▼
Lystgassrusen er dritdigg!! Beste er når man tar flere på rad, føles ut som en bare flyter rundt i universet. Tar man 2-3 og gjør det riktig, så varer det i rundt 5-10 min. Sovner så sykt lett etter det!! Hvor er det folk bestiller lystgass fra her? Bestiller fra lagkrem.no selv, steady leverandør
Avdanka debattant
Adeith's Avatar
Sitat av LukasMor Vis innlegg
Hvor er det folk bestiller lystgass fra her?
Vis hele sitatet...
Clas Ohlson.
Clas Ohlson har i noen få butikker, sjekk lagerstatus på nettsiden.

KitchenTime.no, bra pris og bra leveringstid (2 virkedager).
Sitat av LukasMor Vis innlegg
Hvor er det folk bestiller lystgass fra her?
Vis hele sitatet...
Jeg kjøper dem på Kitch'n
Kitchentime driver å skrur opp og ned prisene heletiden. Og har tatt nesten 2 uker før jeg har fått varene flere ganger, ett par ganger har jeg fått varene ganske kjapt. Bra pris da =)
Bestilte mine pakker fra Finland, tror jeg betalte typ 250-350 for 100 stk 8grams patroner.
Par tre år siden nå sikkert.
Fun buzz, å buzzer alle dine andre buzzer helt til det ekstreme, Tok en full ballong på 2CB, fyddeflate så kaleidoskop selv tankene ble, ikke minst visuals!
Å crackers finner du på ebay til en billig billig penge. Balonger? leketøysbutikk, store å tykke, de fryser ikke i stykker så fort
Sist endret av Eyeamare; 13. mars 2017 kl. 15:33.