Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 6121
Hei, jeg vil da fortelle om min historie

Hopp nederst til historien for det som er interresangt.

TL;DR: politiet arresterte meg på byen, etterfølgt av ransakelse av huset, de la seg selv inn på snapchat og prøvde å kjøpe mer mdma?

På en onsdag kveld gikk jeg med en gjeng ut på byen for å drikke, jeg hadde med 1g mdma, kvelden var bra og fikk i meg litt mye drikke, akkuratt nok til å klare å miste halvparten av innholdet i posen sammen med legitimasjon. (dummeste du kan gjøre å ta med dop ut på byen)
Jeg blir ført ut av baren og blir satt i bilen der jeg blir tatt til stasjonen, de spør om urinprøve men måtte ikke tisse på akkuratt dette tidspunktet, jeg sa jeg hadde tatt mdma for det var ikke videre mulig å skjule det, skejven min var i hundre.

Ettersom jeg ikke tisset ble jeg hevet i glattcellen hvor jeg trodde jeg måtte vente til jeg tisset men ingen kom selv da jeg ropte på dem (tisset ut døra ut av frustrasjon). Jeg sov i et par timer og våknet opp til at de skulle ransake huset, hjemmet var det låst og jeg visste mine foreldre var på jobb. Lang historie kort, jeg måtte oppgi koden til hjemmet og fortelle hvor alt av stoffet mitt lå, hadde 15g mdma og 10 lapper lsd. gjorde det i en liten sjanse for å kunne skjule det for foreldrene. Hadde avhør og før eller siden fikk jeg lov å gå. Jeg har enda ikke fått dommen.

Men så ble jeg litt forundret av at noen jeg ikke kjente meg på snapchat spurte om de kunne kjøpe mdma, de ville ha 20g fordi de skulle ha en fest, og uten å tenke meg om sa jeg at jeg kunne fikse gjerne i løpet av uken. Sa at politiet hadde tatt alt jeg hadde men kompis hadde 6g liggende, så når jeg snakket med dem i dag begynte jeg å lure hvem det var. Jeg spurte dem rett ut og de sa de var venn av en av mine venner men de stavet navnet hans helt feilt. ettersom jeg ikke kjente igjen navnet sa jeg bare at det ikke ble noe av det, da spurte de "hvor mye for 6g" jeg sa bare "du kan få det gratis" de spurte "få hva da gratis" "pikken min <3".

Jeg spurte om de kunne sende bilde men det kunne de ikke, prøvde også å ringe dem men de svarte uten videochat, kanskje det faktisk var noen som trengte 20g, har ikke peiling på hva slags orgyfest de skulle hatt men jeg ville vært med i så fall.

Noen andre som har opplevd at politiet har lagt seg selv inn på snap og prøvd å snakt med deg i etterkant? Snapchat navnet var "pediren" om noen har lyst å legge dem til å trolle dem hadde det vært konge!

takk for du leste min historie! <3
Anonym bruker
"Blå Nøkk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Politiet har ikke lov til å oppfordre deg til å selge narkotika, så jeg tviler sterkt på at det er dem. Det er nok bare du som har en naturlig skepsis, man selger da ikke til folk man ikke vet hvem er..

Når det kommer til straffeutmålingen på molly'n, så tror jeg du kommer til å bli overrasket hvor høyt straffeutmålingen ligger. Da jeg ble tatt med 4-500 rivotril og 8 g molly, så var det sistnevnte som gav lengst straff. Tror det var snakk om 9 mnd, kun for 8 g molly.
Trådstarter
17 5
Tusen takk for svaret, holy shit 9 mnd, ja ble riktig overrasket nå, trodde ikke det var så gale, jeg får trøste meg med at jeg sikkert får strafferabatt, det var drøyt altså!
I glattceller så er det jo faktisk toalett så veldig barnselig av deg å tisse ut luka.
Oppførselen din er jo helt på trynet og jeg synes faktisk det er vel fortjent at de busta deg.
Trådstarter
17 5
Ja, det va ganske barnselig, va dridas og frustert, har en tendens til å fyra meg sjøl opp når eg ikkje får viljen, første gang i glattcella, har virkelig ikke psyken til sånn får klaus med en gang
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Politiet har ikke lov til å oppfordre deg til å selge narkotika, så jeg tviler sterkt på at det er dem. Det er nok bare du som har en naturlig skepsis, man selger da ikke til folk man ikke vet hvem er..
Vis hele sitatet...
http://www.vg.no/nyheter/innenriks/k...ig/a/23696488/

Si det til politiet.
Sitat av Sup3rn0va123 Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Det er noe annet, politiet kan ikke få deg til å begå et lovbrudd.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Politiet har ikke lov til å oppfordre deg til å selge narkotika, så jeg tviler sterkt på at det er dem. Det er nok bare du som har en naturlig skepsis, man selger da ikke til folk man ikke vet hvem er..

Når det kommer til straffeutmålingen på molly'n, så tror jeg du kommer til å bli overrasket hvor høyt straffeutmålingen ligger. Da jeg ble tatt med 4-500 rivotril og 8 g molly, så var det sistnevnte som gav lengst straff. Tror det var snakk om 9 mnd, kun for 8 g molly.
Vis hele sitatet...
9 mnd for 8g er bullshit! Det må være mer til saken enn det.
Jeg ble tatt med 1 kg mdma å fikk 2 år og 4 måneder. 1 år ble betinget, så dommen var bare 16 måneder. Ble løslatt på prøve etter 11 måneder.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Politiet har ikke lov til å oppfordre deg til å selge narkotika, så jeg tviler sterkt på at det er dem.
Vis hele sitatet...
Dette er bare tull. Sivil politi kjøper lett fra deg om de vil. Først smått, så bygger det seg opp. Standard procedure, dette er ikke noe nytt. Eneste måten du kan avsløre dem på er om du spør de rett ut om dem er snut. De har ikke lov til å lyve om det spørsmålet blir stilt
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Rundstykke Vis innlegg
De har ikke lov til å lyve om det spørsmålet blir stilt
Vis hele sitatet...
Trur du verkeleg at dei som har laga politiinstruksen er en gjeng halvaper med 3 i IQ? Sjølvsagt er du totalt på viddene når du hevder at dei ikkje har lov til å svare usant på det.
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Trur du verkeleg at dei som har laga politiinstruksen er en gjeng halvaper med 3 i IQ? Sjølvsagt er du totalt på viddene når du hevder at dei ikkje har lov til å svare usant på det.
Vis hele sitatet...
For det første, jekk deg ned et par hakk. 2. Det jeg skrev har jeg selv opplevd og kan bekrefte. 3. Jeg sitter ikke her på en lørdags kveld å finner på ting. Det kan være din jobb.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Rundstykke Vis innlegg
For det første, jekk deg ned et par hakk. 2. Det jeg skrev har jeg selv opplevd og kan bekrefte. 3. Jeg sitter ikke her på en lørdags kveld å finner på ting. Det kan være din jobb.
Vis hele sitatet...
Nei, du kjem med ein påstand som er bortinatta idiotisk. Om det faktisk var tilfelle ville jo det gå tre dager før samtlige knarkselgere i landet innleia samtlige samtaler med 'Er du politi?'. Viare har politiet adgang til bruk av u-uniformert personell. Kven ville vere dumme nok til å gi politiet den adgangen, og samtidig ikkje tillate dei å lyge?

Det er åpenbart at politiet må (og skal) identifisere seg om dei skal gjennomføre ei tenestehandling (t.d. pågripe deg). Men å svare på eit spørsmål er ikkje ei tenestehandling.
Haha, "er du politi?" Søren.. det var den etterforskningen.
Anonym bruker
"Fortrolig Seihval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har du opplevd dette selv? :P
Kan du ikke fortelle detaljert om hva som skjedde, man må jo ikke være noe mere enn en lættis kunde for å svare ja på spørsmålet om man er politi.
Anonym bruker
"Rask Katt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Politiet er dypt inne i undercover etterforskning av en motorsykkelgjeng på Østlandet. Deres undercover agent har jobbet i 14 måneder med å bygge seg opp tillit innad i gjengen, endelig er han i ferd med å få tilgang til noe brukbar informasjon. Men så spør en tilfeldig kar, bare for moro skyld på en fest, "haha, lols Hermansen, er du politi, ell?", og Hermansen måtte svare - "ja, dessverre, der tok du meg, det er jeg. Kan ikke lyve om det!".

Hahaha.
Anonym bruker
"Fiendtlig Lindorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
^ Du vet at det ikke er legit ja? At en politi må legitimere seg hvis du spør (i undercover situasjon). Bare på film det