Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 4083
Hallais, noen her som har erfaring med Minoxidil? Kjøpte recrea forte på apoteket og fikk en sånn sprayflaske som var av sinnsykt crap kvalitet og ble ødelagt lenge før de 4-500kr eller hva det kosta ble verdt det.

Jeg har lest kjapt om krem i stedet, er det noe man smører inn før man går i dusjen bare? 10-15 min før f.eks? Tenker å kjøpe meg en vekstsjampo og Minoxidilkrem. Gidder ikke kjøpe fra apoteket, prisen er jo helt vanvittig. Skal jo potensielt bruke dette i 20 år, så kan ikke ha utgift på 500kr hver måned. Å spraye på er jo utrolig med sløseri også da alt setter seg i det håret som er igjen. Ønsker jo tykkere og mer hår, men det vil vel ikke bli noe av det så lenge det ikke får kommet seg inn til skallen.

Funnet denne - 6mnd kirkland fra ebay. Erfaringer med denne? Ser ikke ut til at det er krem, men. Prisen er jo okey den.

Tenker å kombinere med denne sjampoen.

Tips og råd mottas med takk!
Trådstarter
3 0
Krem?