Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  51 9505
ArbeidsledigProletar
Sitat av Jens1 Vis innlegg
Hjelper det hvis jeg bare ringer å sier at jeg er syk hvert eneste år? Uten å oppgi årsak?
Vis hele sitatet...
Hvorfor skal det være et problem?
Glad du ikke er min arbeidsgiver eller ansatt, makan til å skape problemer der de ikke finnes.

Hvis det er for tiltak for deg å ha en god nok kommunikasjon med sameiet til at de forstår at du har helseproblemer som er så store at du ikke klarer å rake løv noen timer en ettermiddag med de andre, så ser jeg også for meg at du må ha heftige problemer på andre arenaer også.

Jeg mener, du skal ha ganske tydelige og synlige problemer om du ikke klarer dette.

Resten av posten maler et bilde som ikke finnes. Folk er ikke sånn som du sier her. Dømmer folk uten grunn.
Sitat av Batabusa Vis innlegg
Hvis det er for tiltak for deg å ha en god nok kommunikasjon med sameiet til at de forstår at du har helseproblemer som er så store at du ikke klarer å rake løv noen timer en ettermiddag med de andre, så ser jeg også for meg at du må ha heftige problemer på andre arenaer også.
Vis hele sitatet...
Herregud da. La oss si det slik. Har du så store problemer at du ikke får til å tilfredsstille ei dame i senga så har du jammen ingen plikt i å rapportere dette til borettslaget? Jeg mener at du skal ha ganske tydelige og synlige problemer hvis du ikke klarer det.

Sitat av Batabusa Vis innlegg
Jeg mener, du skal ha ganske tydelige og synlige problemer om du ikke klarer dette.
Vis hele sitatet...
I mitt tilfelle er det ikke så synlig, har levd med dette i over 20 år. Men det kan fremprovoseres, ja. Og?

Hva er den gode grunnen for å ikke ta denne utgiften fra borettslagets driftsmidler, slik at hele felleskapet blir inkludert å får bidra?

Det er jo en gjenganger her i tråden at en ikke tør å svare på hvorfor en ekskluderer enkelte fra å være med å bidra. Akkurat som du gjør når du avfeier å svare og bare sier at det males ett bilde som ikke finnes. At det ikke er reelt for deg betyr ikke at det er reelt for andre. Ett annet eksempel er det som er sitert øverst i post 49. Det avsnittet som jeg ble kommentert på, det avsnittet var ikke til å dele opp for da mister det hele sin betydning.

Skjønner egentlig ikke hvorfor du ikke vil være ansatt hos meg. Jeg er nå villig til å legge det opp slik at alle blir inkludert. I tillegg er jeg villig til å handle for å forbedre de ansattes trivsel, legge det opp slik at en slipper at enkelte skal ha en hat følelse til andre ansatte. Dette kan en få til om en tar hensyn til den 5-10% dette gjelder, i stedet for å bare skyve det under teppet å håpe at det forsvinner av seg selv.
Sist endret av Jens1; 16. juni 2017 kl. 10:44. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.