Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 4601
Anonym bruker
"Moden Bever"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Halla Freaks,

Ligger her nå, full og ser film. Det jeg lurte på er hvilke effekter det å røyke Quetiapin Sandoz (25mg) vil ha? Har røyket litt godings, men hadde bare noe småtteri med godings igjen, så tok jeg en tabl. og begynte å fantasere om virkningen til disse om jeg røyket de. Har tidligere røyket synt sammen med Vallergan uten at dette ga noen effekt utenom en utrolig dyp søn (Kameraten min klarte ikke å vekke meg etter jeg sovnet).
Skjønner jo at disse ikke er ment for å røyke, men har lyst å høres andre sine erfaringen på akkurat dette da jeg som regel blir utrolig sugen på å ruse meg når jeg drikker. Drikker heldigvis ikke så ofte.
Ingen moralpreken er nødvendig, jeg er bare ute etter effekter/bivirkninger av å røyke disse. Er snakk om en større del av 25mg'en da mye av denne er med tykk forskaling og jeg ikke vil ha noe av denne i meg.
Er det bivirkninger du er ute etter får du det hvertfall ved røyking av Quetiapin. Mye i de som vil kunne gi deg voldsom åndenød om du trekker inn. Og så vil du potensielt ødelegge alt av virkestoff og ta opp voldsomt lite, så det høres ut som en elendig ide.
Jeg tror att du far svart att hitta noen som har erfaring av att royke denne typ av tablett.
Det er ikke ofte man royker neuroleptika for att bli hoy.

Hvis du ikke vil ta de oralt, sa er det en del som snorter Seroquel.
Hadde ikke rekommendert det p.g.a alle binders og shit i tabletten, men trur det er bedre enn att royke tablettene.
Du er en tulling hvis du røyker tabletter, samme nivå som å spise sigaretter og snorte vaskepulver.
BlyThn sier det uten å kjøre moralpreken. No need for more!
Da må det vel være mange ganger bedre å ta rundt 5-10mg oralt..
Oppå trekk å fullskepader?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Enkelt og greit: nei det går ikke. Svell de heller sammen med ett par nøtter