Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 4026
Er tom for rizla atm, er det trygt å bruke mellomleggspapir som rullepapir?
Trenger helst svar skjapt!
Sist endret av Pillefreak; 19. juni 2017 kl. 17:34.
Tvilsomt. Det svir jævlig i halsen også.
Vil absolutt tro det er trygt (uten noen kilde på det), men det vil garantert sette en smak i røyken.
Mellomleggspapir er jo papp, noe skikkelig dritt å inhalere.
Bibelpapir kan fungere, viss du har tilgang på en og ikke er redd for å komme i helvete.
Ville mekka ei pipe jeg Søk på youtube
Sitat av Likyhane Vis innlegg
Vil absolutt tro det er trygt (uten noen kilde på det), men det vil garantert sette en smak i røyken.
Vis hele sitatet...
Uten kilder kan jeg nesten garantere at dette er voldsomt helseskadelig.

Til topic så har jeg faktisk gjort det selv når jeg var kid. Det svir noe voldsomt i lungene, og det vedvarer gjerne en stund etterpå. Smaken får du heller ikke ut av kjeften/ klærne en stund etterpå. Det lukter som når en kid tenner på alt rundt seg av plastik og godteripapir ca...
Tror ikke det er den sunneste røyken å trekke ned i lungene, så vidt jeg vet er det ikke bare papir, men et antiklebende sjikt på også som mest sannsynlig ikke er så sunt å inhalere.
Anbefaler heller å lage tør bong eller bruke en tum sigg du river ut filteret av og erstatter med papp filter.
Jeg ville heller laget en pipe av en stor potet eller lignende.
Lag flaskebong eller bong av et eple eller lignende.
Stikk på nærmeste butikk og kjøp rizla.
Sikkerhetsklarert
Mellomleggspapir er gjerne bleket med klor (med mindre det er svanemerket).. Det vil du ikke dra ned i lungene dine..
Riv ut en side av en bibel i stedet.
Mellomlegspapir er vel satt inn med noe greier slik som bakepapir? Ville droppet det altså.
Mekk det en bong av en tom boks eller flaske.