Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 3826
Hei!

Har en venninne som ligger pisse sjuk og blakk hjemme hos seg selv nå. Etter noen år på kjøret (men mer eller mindre nykter nå) vet jeg selv hvor kjipt og jævlig dette er, og har lyst til å hjelpe.
Det mest åpenlyse alternativet er jo å dra til byen og skaffe litt minus eller saft til henne. Problemet er at jeg ikke har så mye penger selv heller, pluss at jeg utsetter meg selv for unødvendig risiko/fristelse ved å gjøre dette.

MEN jeg har et gram god MDMA (krystaller) hjemme. Testa det sist uke og det var sinnsykt.

Selv har jeg prøvd alt fra amf til benzo og hasj for å føle meg bedre når jeg er på nedtur. Vet at mange foretrekker amf for å komme litt opp, og benzo for å få sove. (Selv foretrekker jeg nedtrapping med LAR medisiner og evt noe ekstra benzo eller c preparater, alt annet er bare tull i mine øyne - må ta tida til hjelp). Men har ikke hørt om noen erfaringer med MDMA.

Vet jo at MDMA ikke fyller opioid reseptorene i hjernen, derav vil du ikke bli "friskere". MEN det utløser jo serotonin, oxytocin etc etc som gjør at man føler seg bra hvis man er i normaltilstand, vil ikke dette kanskje bidra til noen timer pause fra det verste helvetet?
Vet jo at hvis jeg gir henne minus hjelper det henne bare kort. Saft hjelper litt lenger, men gir ikke samme tilfredsstillelsen.. og jeg vet hun EGENTLIG vil ut av det. Så om dette kunne hjulpet henne over det verste så hun i det minste får en pause, er jeg mer enn villig til å dele.

Noen som har tanker, erfaringer, tips? Også evt om andre stoffer, som DMT, sopp mm. (Dette kan også hjelpe meg på sikt, da jeg er litt inn og ut av det). På forhånd takk!
Det første jeg tenker er at dette virkelig er å pisse i buksa på en kald skitur.

Hun føler seg jævlig og dritt nå, men hvordan vil hun føle seg på nedturen av MDMA da? Og de påfølgende dagene? Jeg tror nok det vil gi henne pause i et par timer, og det er omtenksomt av deg å ville hjelpe, men abstinensene på nedturen kan jeg ikke tenke meg blir en god opplevelse.

Cluet her er vel heller å finne en distraksjon som ikke gir en kraftig nedtur. Ville heller satt en finger på benzo eller en eller annen trivelig aktivitet. Syns ikke MDMA burde brukes i slike situasjoner, og er veldig sikker på at det ikke kommer til å bli en spesielt bra rull, så da er det ikke verdt det etter min mening.

det utløser jo serotonin, oxytocin etc etc som gjør at man føler seg bra hvis man er i normaltilstand, vil ikke dette kanskje bidra til noen timer pause fra det verste helvetet?
Vis hele sitatet...
Ja, jeg tror det vil gi noen timers pause, men du utsetter jo egentlig bare det verste helvetet, og i tillegg forsterker det når emmaen er på vei ut av systemet. Tomme serotoninlagre er vel det siste venninna di trenger nå tror jeg

Spar heller emmaen til en god dag
Sist endret av Pygoscelis; 4. juni 2017 kl. 23:19.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Om hun feks står på antidepressiva så gi henne for all del ikke emma. Det kan bli fatalt: Serotonergt syndrom.

http://www.helsebiblioteket.no/forgi...ed-forgiftning
Står om det under Toksisitet.
Ikke gi hun mdma, det gjør det mye værre når hun lander. Prøv med benzo eller zhypnotika. Mat er også velsig viktig. Om ikke det er ett alternativ så "vent det ut"