Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 5661
Hei. Jeg tar 300mg med Seroquel Depot hver kveld. Jeg får det pga schizotyp, paranoid og borderline personlighetsforstyrrelse. Jeg har tidligere trippet på 2C-E flere ganger med suksess, etterfulgt av en bad-trip som trolig førte til ovennevnte personlighetsforstyrrelser.

Jeg lurer på om noen har erfaringer med å blande de to? Evt, la være å ta Seroquel i noen dager før jeg tripper, eller? Jeg har litt angst forbundet med å ta LSD, kan xanor være aktuelt for å dempe intensiteten? Takker for svar

Må legge til at når jeg trippet på 2C-E så gikk jeg ikke på Seroquel
Sist endret av morondistortion; 15. september 2016 kl. 01:04. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
antipsykotikaen Seroquel som du går på er ca det komplett motsatte av LSD.

Mens LSD virker med å stimulere visse reseptorer i hjernen din (f.eks 5ht2a) virker Seroquel med å blokke disse reseptorene (seroquel blokker 5ht2a reseptorer). Du kan med andre ord ikke ta LSD sammen med Seroquel da Seroquel vil motvirke LSD-effekten.

Xanor vil numme ned og tåkelegge LSD trippen.


Det kan hende at din badtripp med 2C-E utløste dypereliggende ting i din psyke som ikke er bearbeidet. Å slutte med antipsykotika og begi seg ut på en ny tripp er et sjangsespill for å si det mildt. Hvor rustet tror du du er for å takle en ny badtripp?


Enkelte perioder i livet er det absolutt best å la være fri for psykedelika. Når du nå åpenbart sliter med psyken frarådes det å hive seg ut på psykedeliske tripper (spesielt ikke når du antar at en psykedelisk erfaring er en direkte årsak til dine problemer).

Vent på bedre tider. Fokuser på å få en stabil psyke.
Tenkte meg det ja. Tror uansett jeg skal hive meg ut i det, er på et stadie der jeg føler at hvis jeg ikke kan gå uten medisiner og ta syre, så får jeg bare bli gal og ta kvelden :P. Skriver trip-rapport hvis jeg er i stand til det. Takk!
Heisann, vet ikke om du har tatt det enda, men satt i samme situasjon som deg nå sist uke og forsøkte å lese meg opp på det jeg kunne finne for å unngå å ta LSD for så å ikke få trippe i det hele tatt. Tar forresten 100mg Seruquel og 50mg Zoloft. Det jeg gjorde var å unngå å ta disse to 2 dager før, selvom jeg vet det ligger i blodet mitt uansett siden jeg har tatt det en god stund, men er greit å få seruquelen litt ut av systemet hvertfall mtp den lave halveringstiden. Og for meg gikk det helt fint tok istedenfor en blotter to stykk på 185 ug og trippa som bare faen på det til jeg stoppa turen med 400mg seruquel når jeg la meg og det gikk helt fint for min del

Er også veldig fra person til person, har personelig tatt en del MDMA og Ecstasy opp igjennom årene og at jeg går på SSRI og anti psyk har ikke påvirket trippen min noe særlig i det hele tatt, så ta det jeg skriver med en klype salt!

Have fun, be safe
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Merk dere at antidepressiva og mdma kan være farlig og føre til Serotonergt syndrom.

http://www.helsebiblioteket.no/forgi...ed-forgiftning Under overskriften "Toksisitet".
Xanor og LSD gar bra. Demper tankekjoret, men visual er fortsatt der.
Sist endret av travaxa; 17. juni 2017 kl. 20:40.