Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 3157
Hei. spør dere freakere fordi jeg er i tvil om jeg består urin-prøven min som mest trolig er på tirsdag neste uke. forrige uke røyket jeg en 0.5g grønt joint på deling, to dager etter det, altså på torsdag røyket jeg 0,1-0,2 på bøtte. denne uken røyket jeg 0,1-0,15 på bong. før dette var jeg helt clean og hadde vært det i 3 måneder. hvor lenge tror dere dette vil være sporlig i systemene mitt?
Sist endret av Sopelime; 2. juni 2017 kl. 14:31.
Avhenger av mange faktorer. drikk sykt mye før testen. Piss litt i dass før du pisser i koppen. The force be with you!
ikke drikk så mye at du får vannforgiftning.
Trådstarter
2 0
Ja har lest meg opp på det. har veldig høy forbrenning, klarer aldri å legge på meg vekt. har null fett på kroppen så si. drikker bare vann frem til testen og store mengder. Mat spiser jeg minst mulig av og bare sunn mat. sdette skal jeg klare.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Kommer an på forbrenningen din, fordi thc lagres i fettcellene dine. Selv har jeg ikke særlig kjapp forbrenning(pluss litt fett på kroppen), og jeg slo ut på thc i rett over 3 fulle måneder. (Skal sies at jeg var storrøyker, så det er worst case scenario) men sånn generelt så bruker min kropp god tid på å forlate kroppen min enn for eksempel en kompis av meg, han har kjapp forbrenning og slank, han var ren innen 4 uker etter samme forbruk da jeg samtidig brukte 3mnd.

Og for å svare på spørsmålet ditt, så vil jeg grovt tippe 7-10 dager ?
Sist endret av penalus; 17. juni 2017 kl. 10:04. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.