Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 512
A madman with a box
mabala's Avatar
Hei, jeg skal da formatere dataen min. Det er en Dell studio 1555. Men jeg har masse ting innpå så jeg ikke vil miste. Jeg har fullt opp alt av harddisker, både eksterne og interne med backup. (dvs filmer, serier, programmer osv.) Har også fult opp minnepenner o.l. Har rundt 100 gb igjen som jeg ikke vil miste. Så kom jeg over en side som heter ADrive.com. De tilbyr 50gb gratis. Så det jeg lurer på er om noen her har vært borti dette før, og om det er trygt å laste opp pirat filmer, programmer o.s.v.

Ja, jeg har googlet. Høres ut som dette er en trygg side. Ville bare spør for å være sikker. Har forresten 4.7gb dvd disker x11 jeg kan bruke, men trenger uansett mer plass.

Har et par andre spørsmål jeg slenger på i samme slengen.
Hvis jeg har fullt opp ca. 3/4 av en harddisk, kan jeg forsatt partisjonere den slik at jeg ikke mister de tingene jeg vil ta vare på under formatering? (Ganske sikker på at jeg kan, men har aldri gjort det før så vil være sikker.) Og er det et slikt program innebygd i win7?

Siste spørsmål;
Jeg har en gammel 2,5" SATA harddisk på 40gb som var i ps3en som jeg har byttet ut. Hvordan kan jeg koble den til min bærbare for å legge noen filer innpå den? Prøvde å bruke den greia som kommer med eksterne harddisker, men tydligvis så funket det bare med 3.5" disker.
A madman with a box
mabala's Avatar
Trådstarter
Sitat av Omaha Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Tenkte egentlig en gratis løsning. Jeg bor hjemme, og foreldrene mine hater å kjøpe på nettet.. Men får se, virker som en kjekk ting å ha.