Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1427
A madman with a box
mabala's Avatar
Hei, trenger gratis webhosting som støtter php. Har googlet men vet ikke helt om alt er til å stole på. Har funnet ett par sider som støtter php, men noen dere anbefaler ?
000webhost har jeg bare gode erfaringer med, bortsett fra at de stenger av etter enn viss tid med inaktivitet, og ftp er pinlig tregt (ihvertfall på min 0,7 mbit linje levert av telehor)
A madman with a box
mabala's Avatar
Trådstarter
Sitat av VivaLatrina Vis innlegg
000webhost har jeg bare gode erfaringer med, bortsett fra at de stenger av etter enn viss tid med inaktivitet, og ftp er pinlig tregt (ihvertfall på min 0,7 mbit linje levert av telehor)
Vis hele sitatet...
"Verification in progress", hatt det i ett par dager nu
det jer har til min side (www.vegberg.info), er http://www.0cost.me, det står at de gir deg reklame, jeg hadde reklame den første uken, siden har det ikke vært noe, og har ikke gjort noe for å få uten så... (men uansett et tips er jo å spørre om reklamefritt hvis du linker til de nederst på siden, f.eks. Thanks to 0cost for hosting )

-VegBerg
kan anbefale www.pandapoint.net . Helt gratis og uten reklame. Ganske bra plass å.
Sitat av legalize_it Vis innlegg
kan anbefale www.pandapoint.net . Helt gratis og uten reklame. Ganske bra plass å.
Vis hele sitatet...
Hah, jeg har 5GB diskplass :}
Sitat av VegBerg Vis innlegg
Hah, jeg har 5GB diskplass :}
Vis hele sitatet...
Heh, sikker på at det ikke er 0.5GB du har?

NEW PROMOTION!
NEW OWNERSHIP!

500 MB Web Space
10000 MB Bandwidth
5 MySQL Databases
10 Email Accounts
5 FTP Accounts
5 Sub Domains

Free
Vis hele sitatet...
Hvis du bare trenger en plass å ha filene dine, og ingen epost o.l, kan du få et subdomene av meg
A madman with a box
mabala's Avatar
Trådstarter
Takk for alle svar, men trenger ikke nå lenger
Sitat av pidget Vis innlegg
Heh, sikker på at det ikke er 0.5GB du har?
Vis hele sitatet...
ja jeg er nok det... Sikkert noe de har endret til nye registrerende da....
Men på cPanelet står the 5.000MB Disk Space og 50.000 Monthly Bandwith