Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 2183
Hey,
Jajaja, brugata. Bor i nærheten og my drunk ass ville ha litt speed. Kjøpte 0.5 med amf, men den er brun.
Kjøpte pulver litt tidligere og, det var vhitt - men ikke veldig bra. De lukter någenlunde det samme, men ikke den typiske speedlukta.

Tanker om dette? Noe feil i prosessen? Dårlig lagra? Farlig?
Anonym bruker
"Grønn Bakkhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
En jeg handlet fra sa at de var brent i prosessen
Jeg handlet da ny speed fra en annen, holdt på med den i 2 mnd til jeg var tom. Da gikkjeg tilbake til smykkeskrinet med den brune skitne amfen, satt lenge å prøve den om faen så den traff, aldri hatt noe bedre
Fargen trenger ikke ha så mye å si. Har fått amfetamin i mange forskjellige farger som har vært bra. Brun også.
Litt usikker på om dette skulle funke som det gjorde. Luktet ikke "typisk". Merk at jeg hadde drukket noen pils med et par ksalol, men ble litt merkelig trøtt.

Noen lignende erfaringer? Farlig/søplete greier?
Anonym bruker
"Sub-tropisk Kimære"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Selvfølgelig blir du trøtt med benzo og alkohol innabords
Anonym bruker
"Overtalt Geit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dekstrose blir brunt når amfen er produsert på en spesifikk metode som etterlater seg noe reststoffer som «griller» sukkeret. Aner ikke hva/hvorfor, men jeg vet noen speed partier som har endt opp slik på grunn av dekstrose, og jeg antar det er på grunn av noe annet i speeden som har reagert.

Sist jeg hadde brun så var den god, men ville ikke brukt mange gram av det… det dyreste man betaler for stoff med er jo helsa, så om du har råd til å kaste det fra ett økonomisk standpunkt, så er det kanskje bedre å prøve seg ut på en annen type, eller prøve å rense det først.
Les en syntese på amfetamin, så tenker du bare på hvor mange av kjemikaliene de brukte som allerede var forurenset, og hva som ligger igjen etter den er ferdig, de har jo lite interesse av å vaske den ren siden det ofte går tapt litt produkt i samme slengen har jeg forstått.
Hmm, kaster det nok hviss det Overtalt Geit sier er sant..

Her er et bilde av det brune greiene hvis du var interesserte eller har noen innspill
Ser ut som heroin
Anonym bruker
"Parallell Hund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av redneck667 Vis innlegg
Ser ut som heroin
Vis hele sitatet...
Skulle til å si det samme
Anonym bruker
"Parallell Hund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Prøvd det? Etter å ha sett enda nærmere på innholdet i posen også, er dette helt identisk til heroin. Steinene, linja, alt.. vært forsiktig
Anonym bruker
"Overtalt Geit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Man kan enkelt sjekke om det er heroin ved å varme litt opp på folie. Heroin smelter utrolig enkelt, og blir som en mørk olje som stivner, samt at det lukter litt eddik, mens speed lukter rent helvete og svir seg som regel hvis man gjør det samme.
Anonym bruker
"Blind Dåhjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det der MÅ være heroin
Ja,ser ut som heroin..men jeg har hatt brun speed før jeg å,men var mørkere,men var veldig god amf.

Jeg villa nesten vedda penger på at det der var heroin når jeg ser mer nøye på det..den speeden jeg kom over som var brun/brunaktig,kom i rock form å varierte i farge på rocksa fra lyse brun til oransje aktig,kun den ene perioden fra en kontakt jeg var borti det her,var vell en 4-5år siden,blei kallt for champagne,var rare greier,men funka som faen.

Har vært borti rosa speed å,ikke marsipan men rosa pulver/rocks..det å var veldig god speed.
Sist endret av JayHova; 27. oktober 2023 kl. 23:40. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Overtalt Geit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har hatt marsipan som blir rock og var rosa. Kommer av metoden de bruker for å lage den såvidt jeg vet, men er nok masse ting som reagerer og blir rosa av cuts også.

Når jeg ser på bilde i dag tenker jeg umiddelbart heroin. Passer godt til at det er kjøpt som 0.25 i Brugata. Det er nok ikke beste stedet å selge noe som ser ut som heroin, men er det stikk motsatte. Er nok noen som har misforstått deg, eller kun hatt heroin og solgt det som det du spurte etter. Personen burde isåfall blitt straffet for å potensielt forgifte noen.
Hva faen, det er ikke bra.. Det gikk uansett i søpla heldigvis. Takk for svar folkens
Sitat av OblivionAccess Vis innlegg
Hva faen, det er ikke bra.. Det gikk uansett i søpla heldigvis. Takk for svar folkens
Vis hele sitatet...
Du kunne jo sikkert solgt det ganske enkelt.
Brun amfetamin var ikke unormalt før, så hvorfor skal det være anderledes nå, spes fra østkantblokker var det mye variasjoner i både farger å konsistens, å seff virkning som ligger langt utenfor ren amfetamin.
Å se på bildet å si at " det der er heroin " blir for søkt. You know when you assume things, your a bitch.
Sitat av Fraktalist Vis innlegg
Du kunne jo sikkert solgt det ganske enkelt.
Vis hele sitatet...
Ja, men vil helst ikke selge heroin til noen. Samme som jeg ikke vil få heroin når jeg kjøper noe annet. Hope this helps
Sitat av OblivionAccess Vis innlegg
Ja, men vil helst ikke selge heroin til noen. Samme som jeg ikke vil få heroin når jeg kjøper noe annet. Hope this helps
Vis hele sitatet...
Skikkelig kjipt å selge det som 'feil' vare i hvert fall.. Det blir jo helt feil.
Å selge det til noen som vil ha det derimot, ser jeg ikke samme problem med.