Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 1761
Er det farlig å poppe 5 knips på en kveld? Noen kompiser av meg tokk 8-10 vær type (Rolex, blå og gul)

Jeg tenker personlig å ta Rolls Royce, og på det meste tatt 3,5 ( sniffet og svelget)

Å er det noen ting mann burde ha i bakhodet med tanke på overdose osv, aner ikke hva som er nokk mg til overdose

Hjelp
Herregud,har du ikke lest noen ting om mdma før du prøver det?
Anonym bruker
"Snakkende Rån"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Må sitere Spice Girls her: STOP right now, thank you very much.

Du dauer. Fette uansvarlig
Trådstarter
2 0
Har lest en del om det, men føler det er enklere å få svar av noen som kanskje har erfaring eller prøvd det selv.
Anonym bruker
"Moden Bever"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ecstasy varier sterkt i innhold, selv når de ser like ut, så det er helt umulig å svare på.

Anbefaler å forsøke molly neste gang – mye lettere å dosere riktig.
Anonym bruker
"Moden Bever"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det meste du trenger å vite om MDMA finner du her:
https://rusopplysningen.no/mdma
Sitat av Mr.caadan Vis innlegg
Er det farlig å poppe 5 knips på en kveld? Noen kompiser av meg tokk 8-10 vær type (Rolex, blå og gul)

Jeg tenker personlig å ta Rolls Royce, og på det meste tatt 3,5 ( sniffet og svelget)

Å er det noen ting mann burde ha i bakhodet med tanke på overdose osv, aner ikke hva som er nokk mg til overdose

Hjelp
Vis hele sitatet...
Vel... 8-10 stk knips per person er mer enn nok til overdose i hvert fall. Dødelig overdose sådann. 3.5 stk er også nok til å overdosere med dødelig utfall. Å droppe 5 stk på en kveld er absolutt farlig.
Har ikke vært borti akkurat de typene der, men min erfaring er at knipsa som går rundt i landet her er jævlig sterke om dagen, fort oppi 300mg hver; som gjør at man fint kan holde seg til en halv som en start.

Fuckings idioti det dere holder på med.
Kan man ikke bare la naturen gå sin gang?
Kvalifiserer nesten til Darwin award det her.
Er 43 å har lang idiotisk fartsstid.
Har hatt slike idiotiske sessions, 8-15 knipps iløpet av festen, siste gang var jeg ca38, kjøpte meg 2 grønne granater, 250mgs var drita full å spiste den første å ventet til den kicka så droppa jeg nr2...
Full blown hallucinations å rotete kveld...
Jeg merker det godt på huet i dag alle idiotiske valgene jeg har tatt oppgjennom årene, vil IKKE anbefale doseringer som rett å slett er gambling med hodet.
Stay safe! Du har et helt liv fremfor deg.

Husk å drikk vann, vann å litt mere vann, å pass på folka rundt deg
Sist endret av Eyeamare; 11. august 2023 kl. 10:51. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Mr.caadan Vis innlegg
Har lest en del om det, men føler det er enklere å få svar av noen som kanskje har erfaring eller prøvd det selv.
Vis hele sitatet...
Hvordan har du lest en del om det når du stiller det spørsmålet der😂💀
Anonym bruker
"Mekanisk Vampyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Herregud en av de dummeste tingene jeg har lest. Står overalt at man skal starte med en halv på grunn av man vet ikke dosering i piller, og kan være veldig sterkt. Gir ikke det tanke når det står OVERALT om det?
for en noob, så skal 1 til 1halv vare helt fint. dersom den er grei dosert pille. 2 max dersom den er svak dosert.
men 5!? hell nah man. da ska jeg ikke se bort ifra at du dævver.
også sniffe knips, er bare waste. vist du basulut MÅ sniffe noe ta heller å skaff deg mdma istede.
Anonym bruker
"Fregnete Havmann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Permanent hjerneskade i prefrontal cortex, mister magien og muligens død. Vennene dine er lost cause, hold deg unna dem så du ikke dør en tidlig død
Man måler virkestoff i antall mg og ikke i antall piller. Du bør vite hvor sterkt dosert 1 pille er før du vurderer å kaste i deg 5 stk.

Min erfaring er at knipsa man får tak i i Norge er som regel 150-250 mg. Unntakvis får man tak i mye sterkere (300-350mg) og litt svakere (100mg).

Til sammenlikning så er 125mg ansett som en trygg, men samtidig ok dose. Dvs mest sannsynlig en halv tablett av de du tar. Siden jeg har misbrukt MDMA selv så vet jeg at en vanlig dose ikke er nok for meg, og det gjelder sikkert helt også for deg. Det betyr ikke at du skal ta 500mg uten å nøle. Du bør heller spørre deg selv hvorfor du har havnet i den situasjonen.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Mdma promoteringen var aldri ansvarlig. Se hva vi fikk, generasjoner med idioter som kun tok pillene, aldri gjorde leksa si eller satte av seg inn i kulturen. Til tross for at trygghet og ansvarlig bruk skulle være det viktigste rundt mdma " på dansegulvet"

Man kan rette kritikk mot mye, men er det noe jeg tidlig så jeg aldri burde promotere eller legge opp til, så var det mdma

Fried brains over hele linja der man kan karakterisere misbruk.
For hver bruker som holdt på som ser på det med et rosenrødt minne, er det like mange som advarer, fikk akutte eller sene skader subjektivt

Alle som har faktisk lest om hvordan mdma oppnår sin effekt burde jo bli livredd av det

Ikke vet man at folk kommer seg 100%
Ikke kan man lett teste for serotonin nivåer
Ofte leser man om folk som prøver å komme seg med stacks
Andre prøver å få Magi tilbake uten å noen gang klare det,
Effekten blir borte for alltid for mange over tid

Hva er da permanent forandret? Kun "taket for lykke"
All normal serotonin regulering i hverdagen?
Take your pick


Op her føler noe er galt kanskje
Prøvde å sjekke med "vennene" hva som var trygg bruk eller lurt, fikk sikkert svar som gjorde han mer utrygg


Cue her, fortsatt ikke gjort forsøk på å lese seg opp


Mdma burde gjerne være en del av en avkriminalisering, men å promotere bruken eller hjelpe til med den er for farlig. Folk tar ikke budskapet om hvor farlig mdxx stoffene er.

Erowid generasjonen er død/voksne.

Ta andre stoffer
Sist endret av meaculpaUIO; 11. august 2023 kl. 14:08.
Hvis man skal tro media sin dekning av de forrige dødsfallene av MDMA så virker det også som at enkelte ikke tåler vanlige doser som 120-150 mg engang.

Med det sagt.

MDMA dødsfall virker til å høre til sjeldenhetene. Men det er kun en måte å gjøre dette «trygt» på.

Selv kjøpte jeg en 5’er for en billig penge av den faste kontakten min en gang i tiden.

Over tid, altså med god ventetid i mellom økte jeg gradvis dosene for hver gang. Og siste dosen var rundt 750 mg

Dødsfall på disse dosene er som regel ikke MDMA i seg selv men gjerne for høy kroppstemp. Legg 2-3 stk 1.5 liters flasker med vann i fryseren. Bruk et kaldt håndkle over hodet. Spis frukt som for eks mango eller druer. Vannmelon er helt magisk

Gjennomlufting, gjerne på natta mens du tar det og ikke dans som en tulling

Fremdeles er disse dosene russisk rulett.

Håper ikke du velger å gjøre dette uansett, men hvis du velger å gjøre dette så håper jeg ikke du har så mye å leve for!
Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
Mdma promoteringen var aldri ansvarlig. Se hva vi fikk, generasjoner med idioter som kun tok pillene, aldri gjorde leksa si eller satte av seg inn i kulturen. Til tross for at trygghet og ansvarlig bruk skulle være det viktigste rundt mdma " på dansegulvet"

Man kan rette kritikk mot mye, men er det noe jeg tidlig så jeg aldri burde promotere eller legge opp til, så var det mdma

Fried brains over hele linja der man kan karakterisere misbruk.
For hver bruker som holdt på som ser på det med et rosenrødt minne, er det like mange som advarer, fikk akutte eller sene skader subjektivt

Alle som har faktisk lest om hvordan mdma oppnår sin effekt burde jo bli livredd av det

Ikke vet man at folk kommer seg 100%
Ikke kan man lett teste for serotonin nivåer
Ofte leser man om folk som prøver å komme seg med stacks
Andre prøver å få Magi tilbake uten å noen gang klare det,
Effekten blir borte for alltid for mange over tid

Hva er da permanent forandret? Kun "taket for lykke"
All normal serotonin regulering i hverdagen?
Take your pick


Op her føler noe er galt kanskje
Prøvde å sjekke med "vennene" hva som var trygg bruk eller lurt, fikk sikkert svar som gjorde han mer utrygg


Cue her, fortsatt ikke gjort forsøk på å lese seg opp


Mdma burde gjerne være en del av en avkriminalisering, men å promotere bruken eller hjelpe til med den er for farlig. Folk tar ikke budskapet om hvor farlig mdxx stoffene er.

Erowid generasjonen er død/voksne.

Ta andre stoffer
Vis hele sitatet...

No joke folkens!!!
Senskader kommer senere, fett der å da, men bota kommer.
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
De høres lite oppgående ut de kompisene dine.Har ikke dere hørt om google eller internett?Der kan du få info om slikt.
Folk reagrer forskjellig på molly, jeg tåler så si uendlig store doser molly mens noen som har uflaks tar en normal brukerdose å dør. Om du er efaren å vet du ikke er sensitiv til molly så er det ikke farlig, men vil ikke gjort det første gangen jeg tok
Det handler ikke om toleranse, det handler om kjemi i hjernen.
Uopprettelige skader som kommer etterhvert
Sist endret av Eyeamare; 12. august 2023 kl. 12:58.
MDMA har potensiale til å være såpass farlig at det burde reguleres strengere enn heroin og lignende den dagen det endelig blir legalisert.

Det er omtrent ingen andre stoffer som har en så brå kurv som MDMA. Det går fra å være helt magisk til livsfarlig på en uke(dager).
Heroin er like farlig hver gang, så der er man i det minste forberedt(OD), men forskjellen er at MDMA blir svært giftig når det misbrukes, de fleste andre stoffer er relativt skånsomme mot kropp og sinn, selv ved misbruk.
Sist endret av DrDeath; 12. august 2023 kl. 13:32. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av psychic_sunnny Vis innlegg
Folk reagrer forskjellig på molly, jeg tåler så si uendlig store doser molly mens noen som har uflaks tar en normal brukerdose å dør. Om du er efaren å vet du ikke er sensitiv til molly så er det ikke farlig, men vil ikke gjort det første gangen jeg tok
Vis hele sitatet...
Det har ingen ting med hva du selv føler at du tåler mht rus.
Du føler ikke de skadene MDMA gjør på hjernen mens det arbeider. Men det kommer, og det har ingen verdens ting med toleranse eller hva man føler å gjøre.
Dette er kjemiske prosesser og de skjer uavhengig av hva du tror og føler.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Har null lyst å kjefte sunny men hva om noen med lav iq og 500mg mdma på glassbordet leser og tror at noen er upåvirkelige, ikke at jeg tror deg da. Vil tippe at de som leser deg tenker istedenfor at du er så hjerneskadet at din evne til å oppfatte hjerneskade også er redusert.

Det virker sikkert jævelig frekt, så håper at andre som faktisk tenker det hvis jeg har rett vil si det rett ut, så du skjønner at folk virkelig vil tenke det, og det ikke er noe jeg finner på for å være morsom

Immunitet mot toksisitet fra mdxx vil bygge på noe av abnormalt som sikkert omtrent ingen andre i Norge har i så fall,ingen verdi
Sist endret av meaculpaUIO; 12. august 2023 kl. 14:34.
Sitat av DrDeath Vis innlegg

Det er omtrent ingen andre stoffer som har en så brå kurv som MDMA.
Vis hele sitatet...
Føler depresjonen eller tilsvarende som kan komme den påfølgende uken kan være farlig også eller lede til annen rusbruk o.l spesielt i rusavhengige. MDMA er jo spesielt godt i begynnelsen though. Men kan ikke si jeg er superfan av stoffets konsekvenser. Selv om det er litt sånn med alle drugs så er MDMA ganske unikt der.
Sist endret av thetech; 12. august 2023 kl. 16:17.