Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 2653
Har vært skikkelig fasinert av DMT i en stund nå, men aldri fått sjansen til å prøve det selv. Noen her som har prøvd?
Anonym bruker
"Allergisk Piggsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Changa, men er vel ganske lik. Fikk null effekt, prøvde 0,5g ved flere anledninger i en veldig bra vaporizer. Siste forsøket brukte jeg 0,2 g på en session. 0,04 skal være en heftig trip. Det beste er vel en meth-pipe tror jeg. Du trenger også noen som kan ta over pipen/redskapet etter du har kommet inn i enten helvette eller drømmeland, om ikke risikerer du å brenne ned skogen / bopelen din.
Anonym bruker
"Fortrolig Kirkegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har litt liggende. Kjøpte to gram fumarat for noen år siden. En kort, interessant tur, Brukes kanskje en gang i mnd.

Blir fort mentalt sliten, selv etter en tur på 5 minutter, så det holder med 1 trekk for en dag.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Har nettopp hatt tidenes tripp på Changa. 0,15 i bong, og rett til et rett og slett ubeskrivelig univers i 15-20 minutter. De ord finnes ikke som kan beskrive det. Jeg var totalt ikke eksiterende, og en del av alt. Alt forsvant, også forbindelse til kroppen
DMT er dritfett har laget mye av det fra mimosa hostilis-bark. 0.1g er nok til 3-4 trekk på riktig pipe. Det er som å bli dratt inn i peaken på din beste sopptripp ganger 10 med en litt annen dypere vri men det varer bare 15 min selv om det kan føles som at det skjer ekstremt mye på den tiden, mer enn man vanligvis er i stand til å oppleve på en gang av følelser og tanker osv
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av Bluesky_ Vis innlegg
DMT er dritfett har laget mye av det fra mimosa hostilis-bark. 0.1g er nok til 3-4 trekk på riktig pipe. Det er som å bli dratt inn i peaken på din beste sopptripp ganger 10 med en litt annen dypere vri men det varer bare 15 min selv om det kan føles som at det skjer ekstremt mye på den tiden, mer enn man vanligvis er i stand til å oppleve på en gang av følelser og tanker osv
Vis hele sitatet...
Hvordan er det med tollen og acacia bark?
Sitat av Willyknickers Vis innlegg
Hvordan er det med tollen og acacia bark?
Vis hele sitatet...
Usikker på acacia bark men mimosa hostillis bark var null problem iallefall. Det er naturlig lillafarge så kommer det spørsmål er det bare å si du driver med vegan tiedye av klær
Fuck Mr. Plod!
Ble litt skuffa. Så bare ett sekund med ett spindelvev med noen blå baller?

Også våknet jeg opp med selvtilliten tilbake og kjeftet en fyr huden full
Anonym bruker
"Såret Blåhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Frkødelagt Vis innlegg
Usikker på acacia bark men mimosa hostillis bark var null problem iallefall. Det er naturlig lillafarge så kommer det spørsmål er det bare å si du driver med vegan tiedye av klær
Vis hele sitatet...
Var det lenge siden du bestilte?
Fuck Mr. Plod!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Var det lenge siden du bestilte?
Vis hele sitatet...
de vet hva det er. hilsen fra toll på tv2.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Var det lenge siden du bestilte?
Vis hele sitatet...
2-3 år siden, mulig jeg har tatt feil ang lovligheten, men jeg hadde ingen problemer iallefall

Hadde også razzia midt i ekstraheringsprosessen, da de så gugga blanda i ett skap spurte de meg hva det var. Vegan lillafarge sa jeg og de lot den faktisk stå
Sist endret av Frkødelagt; 17. januar 2024 kl. 07:55.
Fuck Mr. Plod!
Sitat av Frkødelagt Vis innlegg
2-3 år siden, mulig jeg har tatt feil ang lovligheten, men jeg hadde ingen problemer iallefall

Hadde også razzia midt i ekstraheringsprosessen, da de så gugga blanda i ett skap spurte de meg hva det var. Vegan lillafarge sa jeg og de lot den faktisk stå
Vis hele sitatet...
Hvis det ikke var ett oransj bånd på pakka hvor det står åpnet eller no, så hadde du bare flasks.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Fikk nettopp i posten uten problem
▼ ... over en måned senere ... ▼
Et kjapt spørsmål. Er det toleranse mellom DMT og LSD?
Sitat av Gloss Vis innlegg
Et kjapt spørsmål. Er det toleranse mellom DMT og LSD?
Vis hele sitatet...
Du kan vel få en liten toleranse til LSD om du tar DMT, den andre veien rundt, neppe.

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/1064726/

https://m.youtube.com/watch?v=fng6ODKvJdU
Jeg har mye erfaring med DMT, og lignende som changa som er en svakere versjon. Psykedelisk, ja absolutt men den skiller seg litt ut mtp varighet og om man klarer å bryte igjennom. Dette er et stoff man ikke bare skal prøve litt i milde doseringer men gå all in. Det er noe annet enn LSD, sopp og meskalin da nevnte gjør at du fortsatt er her, på denne jord men med DMT så er historien noe annet.

Så når du er klar, ikke start med å ta et lite drag for så å vente, peis på med alt du har av kapasitet

Denne skiller seg også kraftig fra stoffer som 5-meo og uansett om det måtte inneholde "dmt" så kan det være noe helt annet
Shrooms feks går.ogsp under "dmt" uten at det er det samme
Åhh det er så fint at dere driver å deler dette helt åpent på nett.

Kan dere ta sourcing over PM?
Det er andre som leser her inne også...
Storetrær
Lycke's Avatar
Sitat av Lyd-Same Vis innlegg
Åhh det er så fint at dere driver å deler dette helt åpent på nett.

Kan dere ta sourcing over PM?
Det er andre som leser her inne også...
Vis hele sitatet...
Veldig allmenn info dette da, spesielt når det er på tollerne og insider som torsdagsunderholdning. Så vil tro at dette er godt dokumentert i diverse instrukser og protokoller hos Tollvesenet/Politiet