Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1375
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
I dag har jeg spist litt over 1g tror jeg. I 12 tiden. Spiste sist litt for 2 timer siden.


Og jeg er balle skækk, og litt engstelig for å bli psykotisk. Men hvordan roer jeg ned rusen?
Få i deg mat og drikke, koffein og sukker kan også hjelpe.
Anonym bruker
"Rede Gris"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du trenger ikke bekymre deg for å få psykose av en enkelt 'overdose' av cannabis, det er meget usansynlig. Risikoen er ved høyt inntak over tid.

Vil anbefale å finne noe du klarer å fokusere på, det kan roe ned verden/tanker som spinner. Tegne, se en rolig film/naturdokumentar, spille et rolig spill, musikkvideoer etc.
Anonym bruker
"Overtalt Behemoth"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Om du har spiste 1g med hasj, så er det are å spenne fast setebeltet å ri det ut! Lykke til!
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Legg deg ned på gulvet og hold deg fast i noe. Dette kommer muligens til å bli en av de livsendrende opplevelsene man har hørt om.
Du kan ha i deg sukker. Det hjelper litt.

Sov det ut
Mengder dyner, en myk sofa, vann, snacks/mat i nærheten med Planet Earth eller noe rolig musikk.

Du blir ikke psykotisk, ta det med ro.
Frisk luft hjelper for min del. Har du en veranda eller noe du kan chille på?

Spist som i hasjkake? Da varer det nok endel timer.
Sist endret av IneartheDx; 19. februar 2024 kl. 19:53.
Selv har jeg funnet ut at å legge seg på rygg med beina høyere enn kroppen hjelper på det meste når man er på en ediblesnurr eller røyka hardt å ting blir litt vanskelig, både fysisk å psykisk, bare legge seg tilbake med noe go `musikk så går det alltid bra
Det viktigste å huske er at dette ikke er farlig.

Støtter alle råd, spesielt beine høyt og animal planet. Sukker er også dempende for meg, så kanskje prøve det også.

Lykke til! Går det ikke bra så går det i hvertfall over
1 gram er ikke spesielt mye å spise, du blir ballefjern men ikke stort mere enn det som skjer, jo mye eksistensielle spørsmål å mulig litt dødsangst, men det går over.
Beste jeg vet er å grønne, da mener jeg grønne, skjedd typ 4-5 ganger nå siste 20 årene å herregud for en karusell, spyy puste, lure på egen tilværelse, lever man, dør man what the fuck å klammre seg rundt doen, men jeeezus når det slipper taket, ship`oohoiiii!
(shit feil tråd) var :: https://freak.no/forum/showthread.ph...71#post3879371 den var ment til
Sist endret av Eyeamare; 20. februar 2024 kl. 12:44.
Anonym bruker
"Leken Sjøorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Vasken Vis innlegg
Få i deg mat og drikke, koffein og sukker kan også hjelpe.
Vis hele sitatet...
Absolutt ikke ta koffein hvis du føler på masse angst. Koffein vil bare forverre angsten for de fleste.
Karbohydrater er motgift for THC Men det er en sakte prosess, oralt intatt hasj varer en stund.. Men det er derfor folk får "munch" på hasj og alkohol.. Fordi det er karbohydrater som hjelper nyktringsprosessen