Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 365
På taskbaren min har jeg flere ikoner, deriblant ikonet av Google Chrome og Microsoft Edge nettlesere.

Når jeg trykker på Goolge chrome ikonet starter chrome nettleseren opp som den skal gjøre og fungerer som den skal. Når jeg trykker på den igjen skjer ingenting, Chrome blir ikke minimert (og jeg ser ikke skrivebordet over hele skjermen). (Det eneste som skjer er at logo-bildet i taskbar-ikonet blir litt mindre i ett halvt sekund.)

Om jeg trykker på Microsoft Edge ikonet på taskbaren nede så startet Edge opp og fungerer, og om jeg trykker ikonet igjen så minimeres Edge og jeg ser skrive-bordet, bare ved å trykke Edge ikonet igjen så maximeres Edge-nettleseren. Og dette kan gjøres mange ganger og Edge vises/forsvinner fra synet så mange ganger jeg trykker.

Dette er slik Google Chrome - ikonet også skal fungere, ikke sant ?
(Klarer ikke å huske presist, men mener Chrome har fungert slik i perioder/lenge siden.)

Hva er galt ?
Sist endret av Hoppeliten; 5. februar 2024 kl. 07:58.
Aner ikke men har du festet chrome på taskbar? Prøv å løsne, lukk, åpne og feste den igjen.
Artig, eg un-pinnet Google Chrome ikonet fra taskbar (men tok det ikke vekk) og det gikk plutselig an å minimere. Eg pinnet ikonet igjen og det kan fremdeles minimeres (og maksimeres). Så ty Dough !
Har du profiler i Chrome? dersom du har pinnet den som ikke er profil men har allerede ett vindu oppe i en profil vil ikke Chrome åpne seg.
Du ser om det er en profil om det er ett hode på det som er på taskbar, høres ut som du har fått pinnet profilen nå og da skal det funke.
Sitat av TAketbrett Vis innlegg
Har du profiler i Chrome? dersom du har pinnet den som ikke er profil men har allerede ett vindu oppe i en profil vil ikke Chrome åpne seg.
Du ser om det er en profil om det er ett hode på det som er på taskbar, høres ut som du har fått pinnet profilen nå og da skal det funke.
Vis hele sitatet...
Hva i all verden er en "profil/profiler" i chrome ?
Jeg har det samme problemet med Wndows Utforsker.