Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  92 8808
Kan en midt på treet, eller kanskje til og med mindre pen kvinne tiltrekke dere og vekke noe i dere ved å være på en spesiell måte?

Hva i såfall ?

Omsorg?
Lys fin stemme?
Lager god mat?

Vennligst ta å svar på dette. Vil gjerne vite om det er håp for oss vanlige kvinner å finne en livsledsager som varer livet ut.
Omsorg, ærlighet, tillit og mat veier opp for mye
Sist endret av Astro Man; 28. oktober 2023 kl. 20:17.
morkakespisende
Selvsikkerhet, ærlighet, humor, latter, ta på meg litt, felles interesser, ikke ha corny forventninger av meg--la oss heller ha LIKE forventninger av hverandre, intelligens er verdt mye (hos meg hvertfall), gi meg rom til å delta i samtalen, vær respektfull og ikke flørt seriøst med andre, smak (film, musikk, klær, mat), jeg er veldig tiltrukket av 'lekne' kvinner, la oss ha snøballkrig liksom. Det er håp. Husk også å ha realistiske forventninger.
Lykke til frøken
Sist endret av supranaut; 28. oktober 2023 kl. 20:25.
Omsorgsfull blid snill ærlig og kan lage mat så er mye gjort. Men det forutsetter jo at man blir litt kjent før de kvalitetene er synlige.
Jo eldre vi blir jo mindre betyr utseende for de fleste av oss.
Det iallefall jeg merker er om personen er komfortabel med seg selv og "byr på seg selv"
Javisst.

Hvis hun har samme humor og samme syn på livet og kanskje noen felles interesser, og at vi bare generelt kommer godt overens og jeg føler det er chill å henge med henne, så blir det slik.
Omsorg, ja det er bra. Lys fin stemme tenker jeg ikke så mye på, bare hun ikke høres ut som ei kråke. Lager god mat bryr jeg meg ikke om, mat jeg liker klarer jeg å lage selv.

Har jo som sikker mange andre hatt stunder i livet der jeg har hatt dille på jente bare fordi hun er fin/søt, men så passer vi ikke sammen i det hele tatt. Det er bare stress.

Men jeg sier det som det er, gidder ikke lyge.. Det er LITT viktig med utseende, orker ikke ei jeg syns er avskyelig. Men midt på treet er bra så lenge hun er kul.
Heller litt mer på kroppen enn for lite. Kurver er veldig bra. Må ikke ha gigantiske bryst, bedre med en håndfull enn slagvåpen.

Hva jeg betegner som "søt" er kanskje ikke det andre tenker på, men heller søt en "vakker". Fått prestasjonsangst med for vakkre kvinner.

Det mest usexy ei dame kan gjøre er å klage for mye, være negativ, og være slemme med andre.
Kuleste? selvsikkerhet, humor. Jeg kjenner flere jenter som jobber i mannsdominerte yrker som jeg liker. De tar generelt sett grov humor bra og de kommer med egen grov humor men er ansvars- og omsorgsfulle når det trengs.

Personlighet kan gå langt,
Helt klart!

Tiltrekkes av omsorgsfulle damer. Som noen har nevnt heller litt mye enn for lite på kroppen, gjerne former!
Ha litt egne meninger om ting, snill og god humor så kommer man langt!

Mannfolk som kun går etter utseendet vil du ikke ha uansett, da får man et forhold basert på fasade og ikke noe som er ekte og ja, veien til en manns hjerte går ofte via magen hehe! Selv om det her i huset er nesten kun meg som lager maten, men samboeren har andre kvaliteter jeg har nevnt over som veier opp!
Sist endret av Heimdall-; 28. oktober 2023 kl. 21:06.
Lavt antall x-er. Ei dame blir sprø av å ha for mange x-er inni hue.
Sitat av ketoDaddy Vis innlegg
Lavt antall x-er. Ei dame blir sprø av å ha for mange x-er inni hue.
Vis hele sitatet...
Støtter denne! Har man flere enn 40-50 hakk i beltet er det meget turnoff! Usj, tenk å skli i så mange andre sitt
Jeg skal være yderst forsiktig siden jeg egentlig har alkolås på tastatur, men synes du det er greit om mannfolk har 50-70 hakk på belte? Eller er det greit liksom, lurer helt genuint.
morkakespisende
Sitat av Heimdall- Vis innlegg
Støtter denne! Har man flere enn 40-50 hakk i beltet er det meget turnoff! Usj, tenk å skli i så mange andre sitt
Vis hele sitatet...
40-50? Du er nok større mann enn meg, tror ikke jeg hadde gitt det mer enn et ONS om det er over 20.
Personlige egenskaper trumfer i de fleste tilfeller utseende og kroppsform om sistnevnte er innenfor rimelighetens grenser.

Kledelig beskjeden men presse frempå allikevel, omtenksom, trygg på seg selv, selvstendig og litt humor.
Det er så mange trekk som teller så mye. Hvilke trekk som passer avhenger av personligheten til hver enkelt. Vær deg selv så godt du kan, så tipper jeg det er mer enn bra nok for de fleste av oss
Sist endret av Fraktalist; 28. oktober 2023 kl. 21:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av supranaut Vis innlegg
40-50? Du er nok større mann enn meg, tror ikke jeg hadde gitt det mer enn et ONS om det er over 20.
Vis hele sitatet...
Denne personen jeg siterer her sendte privat melding til meg med noen hyggelige velmente ord jeg brukte tid på å besvare så best jeg kunne. Før han sendte meg en ny mld og rådet meg til å hooke opp med galingen som ber om råd for å få opp en låst dør.

Du forklarte meg at det var humor. Jeg ler ikke. Slutt å kontakt folk og gjør narr av de. Et typisk mannfolk dette. Blir kvalm

Sitat av supranaut Vis innlegg
40-50? Du er nok større mann enn meg, tror ikke jeg hadde gitt det mer enn et ONS om det er over 20.
Vis hele sitatet...
supranaut. Merk dere navnet damer. Ikke svar når han banker på pm døra deres. KLOVN
Sist endret av Vertinnen; 28. oktober 2023 kl. 21:47. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Supranaut er en av de mest empatiske sjelene her inne.

"Før han sendte meg en ny mld og rådet meg til å hooke opp med galingen som ber om råd for å få opp en låst dør."

For å være ærlig så var den ganske gøy.

Da kan man stryke humor fra listen her hvertfall.
Sist endret av Astro Man; 28. oktober 2023 kl. 21:50.
Det er vel at man er på bølgelengde, kan dele perspektiver, undres over rariteter, prompe uten å bli sett stygt på.
Sitat av Eyeamare Vis innlegg
Jeg skal være yderst forsiktig siden jeg egentlig har alkolås på tastatur, men synes du det er greit om mannfolk har 50-70 hakk på belte? Eller er det greit liksom, lurer helt genuint.
Vis hele sitatet...
Nei, dette går begge veier.. Hadde en eks med 50 beltehakk, og jeg slet med å komme meg over dette..
Så ikke sånn at dette kun gjelder damer, burde kanskje spesifisert det.

Er vel i grunn enklere for en dame enn enn mann å få en slik "bragd" da, skal sies
Sist endret av Heimdall-; 28. oktober 2023 kl. 23:14.
Er jævlig viktig å være seg selv.

Om du prøver å være noen andre enn deg selv, så vil alle uavhengig av kjønn gjennomskue det.

Og en ting til:

Det samme gjelder den du selv er på jakt etter. Hvis du liker å spille Dungeons and Dragons fremfor å gå på lørdagstur, så ikke jakt etter noen som er ulik deg selv.

Tror det er mange som ikke finner romantikken fordi de tror de må endre seg selv eller fake noe de ikke er før de kan sikte etter den "ideelle partneren i det ideelle forhold". Livet er ikke instagram eller social media fantasi.

Jeg føler meg under midt på treet, både pga adferd, mental lidelse og nøytral for eget utseende. Så vil si at det jeg skrev over fungerer defintivt for de som er midt på treet også.

Sitat av Fraktalist Vis innlegg
Personlige egenskaper trumfer i de fleste tilfeller utseende og kroppsform om sistnevnte er innenfor rimelighetens grenser.

Kledelig beskjeden men presse frempå allikevel, omtenksom, trygg på seg selv, selvstendig og litt humor.
Det er så mange trekk som teller så mye. Hvilke trekk som passer avhenger av personligheten til hver enkelt. Vær deg selv så godt du kan, så tipper jeg det er mer enn bra nok for de fleste av oss
Vis hele sitatet...


Tryggheten på seg selv kom for min del når jeg først følte det var tydelig kjemi mellom meg og dama mi (nå kone). Og angående trygghet på seg selv: det henger som regel igjen når man først kommer i et forhold med noen, men til TS i hvertfall vil jeg understreke at åpenhet og sårbarhet er definitivt ok, og er helt uavhengig av trygghet på seg selv! Trenger ikke å dra hele livshistorien din foran daten din på dag 1, men for guds skyld ikke tro at du må ha et stålhjerte og virke helt usårbar for å virke attraktiv.

Bare ha et åpent sinn, vær åpen for å drite deg ut litt og husk at det alltid kommer nye sjanser
Sist endret av KrølleBølleBrur; 29. oktober 2023 kl. 01:10. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Heimdall- Vis innlegg
Støtter denne! Har man flere enn 40-50 hakk i beltet er det meget turnoff! Usj, tenk å skli i så mange andre sitt
Vis hele sitatet...
For min del handler det mer om det psykiske, og alle eksenes tette ting som taes for gitt i meg.

Det med ei jente( feminin) fremfor en jente( som jeg ser på som gutt )
Sist endret av ketoDaddy; 29. oktober 2023 kl. 08:16. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Verdier, humor, mat, intellekt osv er alt mye viktigere enn direkte utseende.

Hakk i beltet opplegget som enkelte her i tråden bryr seg veldig om virker som er en typisk ungdom sak å tenke på. Det er det siste jeg tenker på ved en evnt partner så lenge hun tar vare på seg selv
Sitat av Vertinnen Vis innlegg
Kan en midt på treet, eller kanskje til og med mindre pen kvinne tiltrekke dere og vekke noe i dere ved å være på en spesiell måte?

Hva i såfall ?

Vennligst ta å svar på dette. Vil gjerne vite om det er håp for oss vanlige kvinner å finne en livsledsager som varer livet ut.
Vis hele sitatet...
- Vekt bør være rundt høyde (i cm) minus 100.
- Du bør ha den egenskapen at du klarer setter partner foran deg selv
- Er du voksen bør man ta stilling til om man vil ha barn
- andre ting som personlighetstrekk og interesser vil være personlig preferanse så det kan være hva som helst, litt etter hva slags mann man møter på.

Lykke til på datingmarkedet. Jeg er så glad jeg slipper å tenke på det nå i 2023 der det overfladiske vinner.
Sitat av IneartheDx Vis innlegg
Lykke til på datingmarkedet. Jeg er så glad jeg slipper å tenke på det nå i 2023 der det overfladiske vinner.
Vis hele sitatet...
Alle kvinner i dag er ikke overfladisk. For en stygg unødvendig ting å si. Skjerp deg, virkelig
Sist endret av Vertinnen; 29. oktober 2023 kl. 09:55.
morkakespisende
Du er virkelig en solstråle frøken
Mannen som får deg er utvilsomt en heldig mann
Sitat av Vertinnen Vis innlegg
Alle kvinner i dag er ikke overfladisk. For en stygg unødvendig ting å si. Skjerp deg, virkelig
Vis hele sitatet...
Du misforsto kommentaren min, men det er helt greit.

Jeg sa ikke at kvinner er overfladiske. Jeg mente at datingmarkedet i 2023 er overfladisk. Man swiper på tinder. Første date kan ende opp med sex osv. Det er mye "bruk og kast" mentalitet.

Jeg er faktisk lykkelig gift så jeg kan faktisk bare holde kjeft i den tråden her.

Men vil du ha en konstruktiv tilbakemelding? Det lille jeg har sett du har skrevet på freak, så er det bare røde flagg å se.
Sitat av IneartheDx Vis innlegg
Du misforsto kommentaren min, men det er helt greit.

Jeg sa ikke at kvinner er overfladiske. Jeg mente at datingmarkedet i 2023 er overfladisk. Man swiper på tinder. Første date kan ende opp med sex osv. Det er mye "bruk og kast" mentalitet.

Jeg er faktisk lykkelig gift så jeg kan faktisk bare holde kjeft i den tråden her.

Men vil du ha en konstruktiv tilbakemelding? Det lille jeg har sett du har skrevet på freak, så er det bare røde flagg å se.
Vis hele sitatet...
Sorry, så det nå at jeg leste feil. Jeg er glad for tilbakemeldingene deres, så er takknemlig for ærligheten deres.
Akkurat det der syns værtfall jeg er en av 1000 små ting som kan gjøre noen tiltrekkende. At man klarer å si "sorry, jeg misforsforstod", og ikke gjøre en stor greie utav det. Alle kan ta feil i blant, men ikke alle klarer å innrømme det.
Leste igjennom posten din igjen nå TS. Bemerker at du bruker ordet "livsledsager".

Selv om posten din generelt sett virker til å spørre på vegne av en hel befolkning, er det lov å spørre litt mer om hva du egentlig er på jakt etter, spesielt altså en livsledsager?

Alder, barn, utdanning, bostatus, interesser (ærlige, uten pynt), seksuell erfaring, kommer godt med for å forstå situasjonen din bedre.

Lys fin stemme er det mange som tenner på, men like mange som også ikke bryr seg om eller har en turn-off av.

Omsorg og god mat er noe alle setter pris på. Du trenger dog ikke være noe ekspert på å lage god mat heller; men det at du i det hele tatt prøver å lage middag, eller gjør klar en koselig frokost er mye mer enn hva mange forventer i det hele tatt.

Her kommer muligens det mest kyniske jeg skriver her: men hvis du er veldig usikker på eget utseende kan du kompensere med makeup. Hvor flink du er med sminke vet jeg ikke, men det skal ikke mye til for å se veldig bra ut... Og som andre nevner her, jo eldre og mer voksen man blir, både i mental alder og i et etablert forhold.... Jo mindre har utseende å si.

Hvis kona mi ikke sminka seg hver dag når jeg først traff henne, eller hvis jeg stelte håret og skjegget mitt, hadde vi nok ikke vært aktuelle for hverandre.... Ikke fordi det betyr noe NÅ, men heller fordi at et uvelstelt mennekse som ikke bruker tid på seg selv er et underbevisst turnoff for de aller aller fleste.

Når du finner den rette kommer hen til å synes du er nydelig, med eller uten sminke, uansett hvor lite du selv klarer å tro på det.


Hvis du synes jeg prøver å transformere tråden din på noe måte eller føler deg ukomfortabel med å meddele noen av omstendighetene jeg spurte om tidligere, så er det helt greit, og isåfall så beklager jeg. Prøver bare å hjelpe på den måten jeg tror jeg kan :P
Sitat av KrølleBølleBrur Vis innlegg

Hvis kona mi ikke sminka seg hver dag når jeg først traff henne, eller hvis jeg stelte håret og skjegget mitt, hadde vi nok ikke vært aktuelle for hverandre.... Ikke fordi det betyr noe NÅ, men heller fordi at et uvelstelt mennekse som ikke bruker tid på seg selv er et underbevisst turnoff for de aller aller fleste.

Når du finner den rette kommer hen til å synes du er nydelig, med eller uten sminke, uansett hvor lite du selv klarer å tro på det.
Vis hele sitatet...
Skjønte ikke dette. Når den rette dukker opp så vil han synes jeg er nydelig med eller uten sminke, men kona di hadde vært uaktuell for deg når du traff henne hvis hun ikke sminka seg?
Du mener kanskje at sånt er viktig i startfasen, og mindre viktig etterhvert.

Jeg sminker meg og lukter godt. Rene og hele feminine klær. Tar vare på hår og tenner. Problemet mitt er sikkert at de fleste heller hadde valgt hun som står ved siden av meg. Blir valgt bort rett og slett. Tror kanskje jeg mangler det lille ekstra både utvendig og innvendig. Og ingen har tid til å evnt gidde å finne ut om det er noe bra med meg uansett setting om det er quizkveld på byen, dansekurs, studie, hobby.
Sist endret av Vertinnen; 29. oktober 2023 kl. 12:33.
Sitat av Vertinnen Vis innlegg
Skjønte ikke dette. Når den rette dukker opp så vil han synes jeg er nydelig med eller uten sminke, men kona di hadde vært uaktuell for deg når du traff henne hvis hun ikke sminka seg?
Du mener kanskje at sånt er viktig i startfasen, og mindre viktig etterhvert.

Jeg sminker meg og lukter godt. Rene og hele feminine klær. Tar vare på hår og tenner. Problemet mitt er sikkert at de fleste heller hadde valgt hun som står ved siden av meg. Blir valgt bort rett og slett. Tror kanskje jeg mangler det lille ekstra både utvendig og innvendig. Og ingen har tid til å evnt gidde å finne ut om det er noe bra med meg uansett setting om det er quizkveld på byen, dansekurs, studie, hobby.
Vis hele sitatet...
Ja, helt korrekt. Viktig i startfasen (blandt en haug med andre førsteinntrykk f.eks mat og drikkevaner, ånde, språkbruk osv).

Wow, så du har prøvd alle de overnevnte tingene uten å fått et snev med interesse?

Har du turt å søke øyekontakt da? Har du selv sett noen som virker sjarmerende og attraktiv, og prøvd selv å ta første steg og bevege deg bort mot den personen du er interessert i?

Det er mange menn (inkludert meg) som ofte ikke tørr å pushe seg på de som de er interesserte i.

Personlig har jeg aldri gidda å gå på byen eller likt tinder noe særlig for å finne romantikk, og hvis du har aktivt prøvd deg på kurs, byen, hobbier osv.. så er du jo egentlig godt på vei til å finne noe, muligens!


Om du er redd for å ta store skritt, kan du prøve å bruke øyekontakt og forsiktig stirring som et trygt virkemiddel for å søke kontakt. Hvis du oppriktig ser en kar du kunne tenkt deg å snakke mer med, så kan du faktisk glo og stirre litt på han med et smil, og idet han merker det, sende han et smil, eller om du er redd, snu hodet bort første gang, og andre gang gi et smil da isteden for. Får du et smil tilbake, kan du prøve å tolke videre om du er invitert til å gå bort å snakke med han, eller så kan du være såpass heldig at han signalerer at han kommer bort til deg isteden.



Det virker til at din hovedredsel er å bli "glemt" blant andre damer, men du vet jo selv at man alltid er best til å se sin egen situasjon subjektivt, så det er garantert mannfolk der ute som synes DU er mer attraktiv enn de som sitter på siden av deg. Det finnes menn som tiltrekkes av det motsatte av det man ser på som A4 hotte damer, uavhengig om det er bryststrørrelse, symmetri i ansiktet, sjenerthet, stemme osv.

Hvis du føler at det er kvinner rundt deg som gjør at du ikke har sjans, prøv deg på en aktivitet der det ikke er andre kvinner rundt deg da!

Prøv en Tinder date eller to, prøv en blinddate, prøv å finn tonen med noen på en discord server? Sistnevnte funka for meg!
Sitat av KrølleBølleBrur Vis innlegg
Ja, helt korrekt. Viktig i startfasen (blandt en haug med andre førsteinntrykk f.eks mat og drikkevaner, ånde, språkbruk osv).

Wow, så du har prøvd alle de overnevnte tingene uten å fått et snev med interesse?

Har du turt å søke øyekontakt da? Har du selv sett noen som virker sjarmerende og attraktiv, og prøvd selv å ta første steg og bevege deg bort mot den personen du er interessert i?

Det er mange menn (inkludert meg) som ofte ikke tørr å pushe seg på de som de er interesserte i.

Personlig har jeg aldri gidda å gå på byen eller likt tinder noe særlig for å finne romantikk, og hvis du har aktivt prøvd deg på kurs, byen, hobbier osv.. så er du jo egentlig godt på vei til å finne noe, muligens!


Om du er redd for å ta store skritt, kan du prøve å bruke øyekontakt og forsiktig stirring som et trygt virkemiddel for å søke kontakt. Hvis du oppriktig ser en kar du kunne tenkt deg å snakke mer med, så kan du faktisk glo og stirre litt på han med et smil, og idet han merker det, sende han et smil, eller om du er redd, snu hodet bort første gang, og andre gang gi et smil da isteden for. Får du et smil tilbake, kan du prøve å tolke videre om du er invitert til å gå bort å snakke med han, eller så kan du være såpass heldig at han signalerer at han kommer bort til deg isteden.



Det virker til at din hovedredsel er å bli "glemt" blant andre damer, men du vet jo selv at man alltid er best til å se sin egen situasjon subjektivt, så det er garantert mannfolk der ute som synes DU er mer attraktiv enn de som sitter på siden av deg. Det finnes menn som tiltrekkes av det motsatte av det man ser på som A4 hotte damer, uavhengig om det er bryststrørrelse, symmetri i ansiktet, sjenerthet, stemme osv.

Hvis du føler at det er kvinner rundt deg som gjør at du ikke har sjans, prøv deg på en aktivitet der det ikke er andre kvinner rundt deg da!

Prøv en Tinder date eller to, prøv en blinddate, prøv å finn tonen med noen på en discord server? Sistnevnte funka for meg!
Vis hele sitatet...
Du hadde noen poeng her jeg skal huske på.
Hadde heller blitt sammen med en varm og omsorgsfull person som ikke har det fineste utseende som får meg til å være glad å lykkelig, enn en supermodell som er en kald person. Hadde valgt å ha one night stand med supermodellen, men som fremtidige samboer veier personligheten og kjemien mye tyngre enn utseende.
Sist endret av Tynnedekk; 29. oktober 2023 kl. 15:02.
Blide og godt humør, omsorgsfull, empatisk, ikke-dømmende og gjerne litt dumme
Sitat av ID-Brikke Vis innlegg
Blide og godt humør, omsorgsfull, empatisk, ikke-dømmende og gjerne litt dumme
Vis hele sitatet...
Hva mener du med litt dumme?
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
God til å skifte dekk, flink å montere dusjkabinett, økonomisk, holder avtaler, spiler ikke spill ut av traume/usikkerhet

Hvor sosialt flink noen er
At de drikker lite/ingen alkohol
Høflighet
Hvor flinke de er å sette opp et telt
Sitat av Vertinnen Vis innlegg
Hva mener du med litt dumme?
Vis hele sitatet...
Ler
Vis hun er eldre kan jeg fort gå for en mindre flott jente bare fordi hun er eldre
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Ler
Vis hele sitatet...
Nyttig kommentar gitt..
Sitat av Vertinnen Vis innlegg
Hva mener du med litt dumme?
Vis hele sitatet...
Om jeg skal gjette betyr det sikkert noen som ikke mansplainer alt og liker et forslag som det er, ikke alltid har bedre flisespikk på alt og noen som man alltid kan lære ting en selv vet.


Noen som kan lett styres.
Sist endret av KrølleBølleBrur; 29. oktober 2023 kl. 21:26.
Skal jeg komme med tidenes største klisje, men personlighet.


Som med utseende så er personlighet en rar ting. Andre kan like et menneske, mens noen andre kan hate det samme mennesket på alle måter. Det er smak og behag. Det er som med jenter som med porno. Man vet ikke helt hva man vil ha før man har funnet det!!
Sitat av ID-Brikke Vis innlegg
Blide og godt humør, omsorgsfull, empatisk, ikke-dømmende og gjerne litt dumme
Vis hele sitatet...
Forklar hva du mener med litt dumme, er du snill.
Er du en mann som føler seg mindre verdt enn en kvinne med høyere intelligens?
I stede for å lære noe av henne og synes hun spennende og interessant? Kan fort bli kjedelig i et forhold når man er med noen som er litt dumme
Sitat av QueenPussi Vis innlegg
Forklar hva du mener med litt dumme, er du snill.
Er du en mann som føler seg mindre verdt enn en kvinne med høyere intelligens?
I stede for å lære noe av henne og synes hun spennende og interessant? Kan fort bli kjedelig i et forhold når man er med noen som er litt dumme
Vis hele sitatet...
Stusser jeg og. De kommer med fine forslag og så plutselig avslutter med noe sånt. Utilregnelig. Jeg presiserer at jeg spørr etter andre ting enn det fysiske, men får likevel svar at man må ikke være for tykk og man må være sminket.
I tillegg flere private meldinger hvor de råder meg til å ta kontakt med ustabile brukere som er tydelig veldig syk. At vi skulle være en god match

Men det var vel naivt å spørre her hvor flesteparten sitter med nål i armen eller ølboks i hånda
morkakespisende
Nå gjorde du deg selv veldig stygg og har tydeligvis fortsatt ikke innsett at din mangel på humoristisk respons ikke endrer på det faktum at det var et forsøk på humor.
Sist endret av supranaut; 30. oktober 2023 kl. 09:48.
Sitat av supranaut Vis innlegg
Nå gjorde du deg selv veldig stygg og har tydeligvis fortsatt ikke innsett at din mangel på humoristisk respons ikke endrer på det faktum at det var et forsøk på humor.
Vis hele sitatet...
Jeg kan godt poste ut dialogen vår her? Hvis du kaller det humor å plage folk privat, gi de falske forhåpninger rundt råd og så spytte de rett i ansiktet, så er det en veldig rar form for humor. DU er stygg
morkakespisende
Gjerne gjør det altså. Du driter deg ut nå, men kjør på.
Sitat av Vertinnen Vis innlegg
Jeg kan godt poste ut dialogen vår her? Hvis du kaller det humor å plage folk privat, gi de falske forhåpninger rundt råd og så spytte de rett i ansiktet, så er det en veldig rar form for humor. DU er stygg
Vis hele sitatet...
Har fulgt litt med på dette supre nautet en stund nå og tror jeg har til gode å se han være jævlig mot noen.
Hva er det egentlig han gjort/sagt?
Sitat av QueenPussi Vis innlegg
Forklar hva du mener med litt dumme, er du snill.
Er du en mann som føler seg mindre verdt enn en kvinne med høyere intelligens?
I stede for å lære noe av henne og synes hun spennende og interessant? Kan fort bli kjedelig i et forhold når man er med noen som er litt dumme
Vis hele sitatet...
Sånn jeg leser det så må de være 'litt dumme' for at de skal falle for en såpass enkel sjel. Som f. Eks meg selv
Hehehe.
Sitat av Vertinnen Vis innlegg

Men det var vel naivt å spørre her hvor flesteparten sitter med nål i armen eller ølboks i hånda
Vis hele sitatet...

Kanskje kan det være ditt reaksjonsmønster som gjør at du er singel? Heller enn å overse, evt. reagere direkte til den som postet noe du ikke likte så går du all in - og du klarer faktisk å ta alle på freak under en kam og kaller de for narkomane alkiser.

Om jeg selv var på søken etter en å dele livet med så ville slikt tent den røde lampen umiddelbart og jeg ville blitt tilbakeholden - selv om jeg kanskje tenkte i det jeg traff deg at det kunne vært en god match.

Nå er jeg vel i den alderen at jeg ikke orker drama privat så det kan være at det handler om meg også. Men en som reagerer udimensjonalt og virkelig gjør seg umaken ved å forsøke å såre flest mulig mennesker på samme tid det hadde jeg helt klart styrt unna. Bare tanken på å få noe slikt i hus og måtte forholde seg til et slikt menneske dag etter dag gir meg litt samme følelse som når jeg er oppe i høyden, det skjer noe i kroppen, litt nede i korsryggen som stråler ut i magen.

Det hjelper ikke med lys og fager stemme om det som renner ut av kjeften på deg er søppel og vonde ord ment for å såre.

Det er helt greit at du ikke tok spøken, folk har forskjellig humor. Det er ikke greit at du ikke klarer å takle at du ikke tok spøken og forsøker å ramme bredest mulig. Det er ikke et feminint trekk jeg finner attråverdig i det helt tatt.

Du trenger ikke forsøke å forklare deg til meg. Jeg kjenner deg ikke og blåser egentlig i hvordan du er som person. Ikke trenger jeg noen unnskyldning på vegne av forumets brukere. Men for din egen del bør du kanskje tenke litt over om dette er et eksempel på hvordan du er ellers rundt andre mennesker, for er du det tipper jeg langt flere enn meg vil temmelig raskt tenke at dette her, det gidder de ikke.
Sitat av Vertinnen Vis innlegg
Stusser jeg og. De kommer med fine forslag og så plutselig avslutter med noe sånt. Utilregnelig. Jeg presiserer at jeg spørr etter andre ting enn det fysiske, men får likevel svar at man må ikke være for tykk og man må være sminket.
I tillegg flere private meldinger hvor de råder meg til å ta kontakt med ustabile brukere som er tydelig veldig syk. At vi skulle være en god match

Men det var vel naivt å spørre her hvor flesteparten sitter med nål i armen eller ølboks i hånda
Vis hele sitatet...
Nå har ikke jeg fulgt tråden her men at du langer ut mot alle forumbrukere på grunnlag av en tilbakemelding som ble misforstått plasserer deg i samme gate som mannfolk som hater 'alle damer'.


Utstråling og energi har mye å si. Kvaliteter som er vanskelig å sette ord på. Å f.eks. ikke være selvhøytidelig er også bra.

Også bra med damer som tar vare på seg selv og sine omgivelser.
Jeg liker noen som er seg selv, har egne interesser og sitt eget liv. Noen som klarer seg selv, men velger å dele livet på nåværende tidspunkt med meg. Selvgående og selvstendig, et definitivt unikt menneske med egne mål og hobbyer.

Positivt om jenta er glad i dyr, natur og "ekte ting". Gidder ikke å prate så mye med typiske jenter lenger, jeg synes de er sinnsykt kjedelige og forutsigbare, så jeg får ikke noe ut av det.

Jeg blir bare tiltrukket av mennesker som er genuine, de som er seg selv uten unnskyldninger. Man ser jævla fort hvem som later som bare for å få kjæreste, koste hva det koste vil, og hvem det er som er "ekte".
Sitat av Vertinnen Vis innlegg

Men det var vel naivt å spørre her hvor flesteparten sitter med nål i armen eller ølboks i hånda
Vis hele sitatet...
Ok... her skøt du lavt... Synes selv at den "ler" kommentaren var unødvendig, men med kommentaren du selv skrev her har du gitt meg og en del andre her et stygt førsteinntrykk av språkbruken din...

Ble plutselig veldig nysgjerrig på hva supranaut skrev til deg som du mener gjør at han fortjener KLOVN-status.

Lykke til Ubermensch
Sitat av Heimdall- Vis innlegg
Nei, dette går begge veier.. Hadde en eks med 50 beltehakk, og jeg slet med å komme meg over dette..
Så ikke sånn at dette kun gjelder damer, burde kanskje spesifisert det.

Er vel i grunn enklere for en dame enn enn mann å få en slik "bragd" da, skal sies
Vis hele sitatet...
Må være trasig å ha en slik usikkerhet. Om noe så er det vell positivt mtp erfaring. Hvorfor er det galt å ha masse sex?