Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 1737
Anonym bruker
"Overrasket Hest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei jeg lurte bare på hvordan rullemaskiner fungerte og hva de egentlig gjør
De ruller joints. Er det du 1rapper? Ikke opprett tråder for hver ting du lurer på. Bare spør i de du har oppretta fra før
The Wannabe Adult
1Rapper's Avatar
Ja det er meg beklager��
Anonym bruker
"Utstø Ørekyte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Var det ikke du som nettopp skrev at du aldri hadde prøvd hasj, ikke visste hvordan du fikk tak i, og skulle legge planen på hylla?
morkakespisende
Hadde det ikke vært for at du kunne rygga over en katt og løyet om det til dama så skulle du faen meg vært Freak-moderator Astro!
Sist endret av supranaut; 17. oktober 2023 kl. 23:22.
Sitat av supranaut Vis innlegg
Hadde det ikke vært for at du kunne rygga over en katt og løyet om det til dama så skulle du faen meg vært Freak-moderator Astro!
Vis hele sitatet...
Leeeer!

Er det det sykeste jeg har sagt her inne liksom?
Sist endret av Astro Man; 18. oktober 2023 kl. 07:26.
The Wannabe Adult
1Rapper's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Var det ikke du som nettopp skrev at du aldri hadde prøvd hasj, ikke visste hvordan du fikk tak i, og skulle legge planen på hylla?
Vis hele sitatet...
Ayo ikke døm meg ok
Jeg har ingen å snakke med
Ingen som bryr seg om meg og det eneste jeg har igjen av det jeg kan kalle familie har jeg blitt fjerna fra
Jeg kan ikke spørre noen andre om disse tingene
Når jeg kom hit for ikke lenge siden så håpte jeg på støtte og hjelp ikke dømming fra anonyme folk
Dømming og mobbing har jeg faen meg fått nok av de siste 8 åra av livet mitt
Så med mindre du kan hjelpe så ikke si noe
Anonym bruker
"Tom Pigghå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av 1Rapper Vis innlegg
Ayo ikke døm meg ok
Jeg har ingen å snakke med
Ingen som bryr seg om meg og det eneste jeg har igjen av det jeg kan kalle familie har jeg blitt fjerna fra
Jeg kan ikke spørre noen andre om disse tingene
Når jeg kom hit for ikke lenge siden så håpte jeg på støtte og hjelp ikke dømming fra anonyme folk
Dømming og mobbing har jeg faen meg fått nok av de siste 8 åra av livet mitt
Så med mindre du kan hjelpe så ikke si noe
Vis hele sitatet...
Trauma dumping.

Voks opp kompis, du driter deg ut.
The Wannabe Adult
1Rapper's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Trauma dumping.

Voks opp kompis, du driter deg ut.
Vis hele sitatet...
Nei dessverre så skulle jeg egentlig ønske at det var motsatt jeg skulle ønske at jeg bare kunne være en ungdom
Jeg er en 14 år gammel gutt som har blitt tvunget til å bli voksen

Så ikke våg å fortell meg om det å være voksen
Sist endret av 1Rapper; 18. oktober 2023 kl. 15:21. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Tom Pigghå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av 1Rapper Vis innlegg
Nei dessverre så skulle jeg egentlig ønske at det var motsatt jeg skulle ønske at jeg bare kunne være en ungdom
Jeg er en 14 år gammel gutt som har blitt tvunget til å bli voksen

Så ikke våg å fortell meg om det å være voksen
Vis hele sitatet...
Jeg cringer.
The Wannabe Adult
1Rapper's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg cringer.
Vis hele sitatet...
Fuck deg
Din jævla feiging du er anonym og er faen meg ikke tøff nok til å være frekk og være en idiot og vise deg

Jeg cringer over deg fordi jeg skammer meg over at folk som deg kommer til å være den neste generasjonen
Fordi du er garantert under 25 det er ingen 50 åringer som sier cringe
Dra til helvete
Anonym bruker
"Såret Krake"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av 1Rapper Vis innlegg
Ayo ikke døm meg ok
Jeg har ingen å snakke med
Ingen som bryr seg om meg og det eneste jeg har igjen av det jeg kan kalle familie har jeg blitt fjerna fra
Jeg kan ikke spørre noen andre om disse tingene
Når jeg kom hit for ikke lenge siden så håpte jeg på støtte og hjelp ikke dømming fra anonyme folk
Dømming og mobbing har jeg faen meg fått nok av de siste 8 åra av livet mitt
Så med mindre du kan hjelpe så ikke si noe
Vis hele sitatet...
Men Hvorfor gir du utrykk for å være skækk og ha røyka deg fjern i denne tråden når du egentlig aldri har prøvd hasj før? Å være fjern gjør deg ikke kul eller noe så du trenger ikke å late som det for å bli akseptert.

På youtube finner du forsåvidt svar på alt du har spurt om
Anonym bruker
"Såret Krake"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av 1Rapper Vis innlegg
Nei dessverre så skulle jeg egentlig ønske at det var motsatt jeg skulle ønske at jeg bare kunne være en ungdom
Jeg er en 14 år gammel gutt som har blitt tvunget til å bli voksen

Så ikke våg å fortell meg om det å være voksen
Vis hele sitatet...
Sitat av 1Rapper Vis innlegg
Fuck deg
Din jævla feiging du er anonym og er faen meg ikke tøff nok til å være frekk og være en idiot og vise deg

Jeg cringer over deg fordi jeg skammer meg over at folk som deg kommer til å være den neste generasjonen
Fordi du er garantert under 25 det er ingen 50 åringer som sier cringe
Dra til helvete
Vis hele sitatet...
Det du trenger er terapi og ikke å tøffe deg på et forum
Anonym bruker
"Såret Krake"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av 1Rapper Vis innlegg
Jeg er en 14 år gammel gutt som har blitt tvunget til å bli voksen Så ikke våg å fortell meg om det å være voksen
Vis hele sitatet...
Sitat av 1Rapper Vis innlegg
Fuck deg
Din jævla feiging du er anonym og er faen meg ikke tøff nok til å være frekk og være en idiot og vise deg

Jeg cringer over deg fordi jeg skammer meg over at folk som deg kommer til å være den neste generasjonen
Fordi du er garantert under 25 det er ingen 50 åringer som sier cringe
Dra til helvete
Vis hele sitatet...
Hvordan helt konkret er du tvunget å være voksen? Har du jobb? Er du pliktoppfyllende på skolen og tar målrettet studie? Har du livet på stell? Er du et godt forbilde for neste generasjoner? Har du kontroll på følelsene dine og et sunt og modent reaksjonsmønster?

Ikke ut fra hva du viser her. Er heller skremmende hvordan du som 14 velger å kjøre livet ditt i grøfta og fucke opp for deg selv bare fordi du fikk utdelt noen dårlige kort når du har hele livet foran deg. Og så aggressiv og urasjonell for filleting. We get it, livet ditt suger, men en voksen gjør aktive steg for å forbedre livet og verdsette livet og de rundt seg. Men hvis du vil ha like shitty liv om ti år som du har nå så fortsett som du gjør...
Anonym bruker
"Forferdet Vågehval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Han er ikke så veldig spesiell. Ung gutt som potensielt snuser på skråplanet. Fosterhjem blabla.

Jeg tenker du har to valg herifra.

Du utfører drømmen din og starter å røyke hasj og får et forferdelig liv

Eller

Tar deg sammen. Gå på skolen og hold ut, få deg en jobb, så kan du revurdere å starte med hasj, ETTER du har livet ditt på stell.
Anonym bruker
"Forferdet Vågehval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vil bare legge til at jeg er uendelig glad den dag idag fordi jeg ventet med å prøve rus.

Man klarer ikke holde seg motivert til å delta i samfunnet (skole, jobb, betale skatt, få seg dame/familie) hvis man vil bruke ungdomsårene på feil ting.
Anonym bruker
"Såret Krake"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vil bare legge til at jeg er uendelig glad den dag idag fordi jeg ventet med å prøve rus.

Man klarer ikke holde seg motivert til å delta i samfunnet (skole, jobb, betale skatt, få seg dame/familie) hvis man vil bruke ungdomsårene på feil ting.
Vis hele sitatet...
Og jeg kan legge til at jeg er uendelig glad som slutta med rus, men desverre klarte det altfor sent. Begynte i trådstarters alder og unner ingen å miste så mye av livet til bare lok og faen skap. Livet har så mye mere å by på
Vær litt greie her da folkens. Er helt unødvendig å trashe en kid. Og er enig i at det er feigt å gjøre det anonymt.

Er selvfølgelig enig i at det er dumt å ruse seg i tidlig alder men tror ikke dette er måten å nå frem på.

Hilsen Astro som er moderatorlærling
Enig med Astro her, la være å la dere hisse opp av en 14-åring, som tydelig har gjennomgått mer enn 14åringer bør. Jeg forstår godt at han reagerer som han gjør dersom han står midt i en livskrise og får denne belærende nedlatende tonen.

1Rapper, jeg forstår på deg at en virkelighetsflukt i form av f.eks. å søke mot rus kan være fristende dersom livet har gitt deg mye motbør, men vær så snill å forsøk å få litt annet på stell før du setter deg ned og koser deg med en joint, da vil den også fungere langt bedre! Å søke rus i den livssituasjonen og alderen du er i er en 1-veis billett til ett liv du ikke vil ha, og som sannsynligvis ikke varer så lenge som du ønsker.
Sist endret av fransjeger; 18. oktober 2023 kl. 18:35. Grunn: Typos
The Wannabe Adult
1Rapper's Avatar
Ok la meg bare slå fast at jeg prøver veldig hardt ok
Og jeg prøver også veldig hardt på skolen og NEI jeg snuser ikke røyker ikke drikker ikke alkohol
Det er skummelt å være i en tid der å snakke om sånne ting er tabu
Fransjeger og Astro Man takk for at dere forstår

Jeg kommer ikke til å respondere eller skrive noe mer nå jeg legger denne tråden Død
Sist endret av 1Rapper; 18. oktober 2023 kl. 18:58. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Har ikke lest noen tråder fra 1rapper før, men gutten er 14 år, å jobber allerede utifra forståelse for sin egen situasjon, hvor enn kaotisk den er i ett 14 år gammalt hue, hvilken mange av oss burde huske på åssen det var, det var/er ikke barebare.
Meninger å tanker er fryktelig flyktige i den alderen, ikke for å rakke ned på deg TS, men det er Props til deg, Å tvinges til å bli "voksen" i for tidlig alder er ingen god start, men heller ikke den værste om du snur skuta å lar det jobbe for deg istedet for mot deg.
Ønsker deg godt å håper du ikke kjimmser over at det er heller ingen skam å be om hjelp, profesjonelt, å ikke et avdanka freakforum
Jo tidligere jo bedre, det blir bare tyngre å tyngre som årene går.
Anonym bruker
"Ekstravagant Sau"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Anbefaler deg ikke å søke deg mot hasj i en så ung alder. Du kommer til å fucke opp livet ditt, som en del her inne har erfaringer med.

Det er mange innrøyka som bare må ha en joint for å kunne fungere, stå opp om morran, og for å få sove på kvelden. Når rusen blir en så stor del av livet. Skal jeg love deg, da er det ikke noe gøy.

Som 14åring synes du det sikkert er flaut å be om hjelp. Men ingen grunn til det. Hva med å spørre skolehelsetjenesten?
The Wannabe Adult
1Rapper's Avatar
Takk for svar, støtte og forståelse anonym bruker jeg skulle ønske at det bare var å gå til skolehelsetjenesten men jeg har ingen jeg stoler på det er det som er problemet.
Når jeg bodde der jeg bodde før så hadde jeg en person på skolen som jeg kunne snakke med både når han var på jobb og ikke
Og eyeamare jeg synes ditt inlegg var veldig fint men psykolog yrket er ikke noe jeg vil bli innblanda i fordi jeg vil snakke med en person som ofrer sin tid og som faktisk bryr seg hvis du skjønner? Det er disse tingene som gjør ting vanskelig
Anonym bruker
"Ekstravagant Sau"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tilitt er noe som må fortjenes. Men hvis du ikke slipper inn noen i livet ditt, så får jo ingen mulighet til å bygge den tilliten?

Tenk litt på den. Må prøve og feile litt
Sitat av 1Rapper Vis innlegg
Takk for svar, støtte og forståelse anonym bruker jeg skulle ønske at det bare var å gå til skolehelsetjenesten men jeg har ingen jeg stoler på det er det som er problemet.
Når jeg bodde der jeg bodde før så hadde jeg en person på skolen som jeg kunne snakke med både når han var på jobb og ikke
Og eyeamare jeg synes ditt inlegg var veldig fint men psykolog yrket er ikke noe jeg vil bli innblanda i fordi jeg vil snakke med en person som ofrer sin tid og som faktisk bryr seg hvis du skjønner? Det er disse tingene som gjør ting vanskelig
Vis hele sitatet...

Jeg skjønner godt hvorfor du ikke vil gå til psykolog. Det synspunktet du gir uttrykk for der har jeg selv hatt i mange år.

Det er ikke nødvendigvis hasj og cannabis prøving som er farlig for deg men mer miljøet rundt det.

Får litt inntrykk av at du er nysgjerrig på det fordi du tror det gir deg en pause ?

Det er mange som jobber i forskjellige instanser rundtomkring som oppriktig ønsker å hjelpe folk.

Jeg antar du har noen kjipe opplevelser bak deg siden du har problemer med å stole på folk.

Tro meg når jeg sier at folk i slike miljø er ikke folk du vil ha som venner eller at slike skal påvirke deg.