Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1614
Når man blander speed med xanor så ser det jo blått ut og man blir jo litt annen form , kan man kalle det for smurfemix eller er det kun speed og Rohypnol som er det ?

Hvilken benzo er den som minner mest om Rohypnol ? Har hørt noen si 2mg Rivotril ?
Fuck Mr. Plod!
Kall det for å blande uppers og downers, ingen oppegående mennesker sier smurfemiks.
Sitat av Nøddy Vis innlegg
Kall det for å blande uppers og downers, ingen oppegående mennesker sier smurfemiks.
Vis hele sitatet...
Prøvær du å si at Freddy Hælvætte ikke er oppegående?!
Det er ingen som sier det og det hadde kun gitt mening med de gamle 542 royhonol som var blå inni derfor smurf. Men du blir i samme type form av xanor og speed som av Rohypnol og speed
Som nevnt over så har det nok med fargen å gjøre, kan nok la seg gjøre med ksalol da de er blå.
Anonym bruker
"Sinna Markmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Med alt dette smurfepratet i denne og den forrige låta, får jeg lyst til å blæste en smurfemiks på boomblaster mens jeg tar en heroisk dose LSD.

Så vil jeg for evig tid bli forfulgt av high-pitched stygge sanger fra 2000 tallet, som jeg kan be legen få Rohypnol for. Så kan jeg blande det med amfetamin og få smurfemiks mot smurfemiksene i hodet mitt <3
Sitat av eyecandy654 Vis innlegg
Som nevnt over så har det nok med fargen å gjøre, kan nok la seg gjøre med ksalol da de er blå.
Vis hele sitatet...
Jamen rypperne hadde ekstra fargestoff slik at når du putter det i en drink ble hele drinken blå og hvis du la de under tunga ble du blå i hele kjeften. Det skjer ikke med ksalol så det er ikke nok til å kalles noe med smurf
Det var så ille at èn type kjærlighetpåpinne som man ble blå av på tunga forsvant fra butikkene.
https://www.ba.no/nyheter/rohypnol-b.../s/1-41-529232
Sist endret av Eyeamare; 1. september 2023 kl. 10:57.
Anonym bruker
"Sinna Markmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Eyeamare Vis innlegg
Det var så ille at èn type kjærlighetpåpinne som man ble blå av på tunga forsvant fra butikkene.
https://www.ba.no/nyheter/rohypnol-b.../s/1-41-529232
Vis hele sitatet...

Neste gang et søskenbarn spiser blåbær vet jeg at de er narkomane i smug da. Takk for tips!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Neste gang et søskenbarn spiser blåbær vet jeg at de er narkomane i smug da. Takk for tips!
Vis hele sitatet...
Morroklump
Anonym bruker
"Tropisk Kirkevar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Expialidocious Vis innlegg
Morroklump
Vis hele sitatet...
Nå avslørte du deg selv da, din hasj sprøytenarkoman!
Anonym bruker
"Rik Havfrue"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Nå avslørte du deg selv da, din hasj sprøytenarkoman!
Vis hele sitatet...
han avslørte seg selv?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
han avslørte seg selv?
Vis hele sitatet...
Skjønner ikke stort selv. Hva skjer med dårlig humor om dagen? Settes stadig rekorder i rævva spøker.