Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1560
Hei,

Jeg forstår ikke hva dette skyldes men jeg får stadig vekk opp pop up reklamer med en gang jeg trykker meg innpå noe så enkelt som freak.no eller vg for den saks skyld.
Jeg har tidligere fått fjernet dette i perioder.
Jeg bruker CC cleaner og har tidligere også brukt SpyHunter , men gidder ikke å betale for sist nevnte lenger ettersom det likevel ikke har hjulpet meg i det lange løp.

Slik ser det altså ut rett før jeg skal logge inn blant annet:http://bildr.no/view/UWJoUHhF

Har flere av dere dette problemet, hvordan fjerne det for godt?
Gjelder både Explorer og Google chrome.
Sist endret av datahjelp; 14. juli 2015 kl. 22:33.
prøv malwarebytes, det fjerner endel slikt
Noen jeg kjenner hadde samme problemet. Tror det enten var en Chrome-extention, eller rett og slett et program som hadde blitt installert. Sjekk listen inne på "slett eller endre programmer" i kontrollpanelet ditt og utvidelser for Chrome (dette inne i Chrome sine innstillinger). Grunnen til at min kompis hadde fått dette er sannsynligvis fordi han aldri leser hva han trykker på, og det var et program inkludert i en annen installasjon han gjennomførte.
Trådstarter
Sitat av Flaskepost Vis innlegg
Noen jeg kjenner hadde samme problemet. Tror det enten var en Chrome-extention, eller rett og slett et program som hadde blitt installert. Sjekk listen inne på "slett eller endre programmer" i kontrollpanelet ditt og utvidelser for Chrome (dette inne i Chrome sine innstillinger). Grunnen til at min kompis hadde fått dette er sannsynligvis fordi han aldri leser hva han trykker på, og det var et program inkludert i en annen installasjon han gjennomførte.
Vis hele sitatet...
du har helt rett i det. Tingen var at jeg fjernet det der fra , men stadig vekk dukket det opp.
Men problemet er som sagt ikke bare i chrome, men også i Explorer, så tydeligvis et større problem?

Slik ser chrome utvidelsespakken ut: http://bildr.no/view/enhUVWU0

Sitat av DotEXE Vis innlegg
prøv malwarebytes, det fjerner endel slikt
Vis hele sitatet...
vil bare takke deg for malwarebytes.
Det fjernet tingene enn så lenge,så får vi se hvor lenge det holder

Mener du dette er det beste gratis virus programmet?
Har holdt meg til avira, men det har begynt å ta betalt det også.
Sist endret av datahjelp; 14. juli 2015 kl. 22:53. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Knowledge is key
Dudew8's Avatar
Installer adblock utvidelsen
Adblock eller lignende gjør ingenting annet enn å gjemme problemene istedenfor å fjerne dem helt. Gå til nedlastninger og slett alle mapper du ikke kjenner innholdet i. Hold musen over linken(e) som vises på bildet, søk etter navnet som kommer opp, og slett de filene. Det skal fjerne problemet for godt, men for all del - ikke slett mapper du er usikker på!
Sist endret av Antidote; 14. juli 2015 kl. 23:25.
Sitat av datahjelp Vis innlegg
vil bare takke deg for malwarebytes.
Det fjernet tingene enn så lenge,så får vi se hvor lenge det holder

Mener du dette er det beste gratis virus programmet?
Har holdt meg til avira, men det har begynt å ta betalt det også.
Vis hele sitatet...
nå er ikke malwarebytes et antivirus program, selv har jeg malwarebytes med sanntidsskanning deaktivert og avast, funker fjell.
Hei. Tror jeg hadde samme problemet, for en stund siden.

Bare gå inn, på kontrollpanel, så av av-installer.
Da er det bare, å avistallere programmet, som fucker opp.
Husker ikke navnet.