Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  113 7418
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
Sitat av reservepiloten Vis innlegg
Er det en idé å sjekke hvilke låter som allerede ligger på listen? Ser at "SHM - One" ligger der x3. Lista hadde også vært mer spennende om folk la inn litt mer særpregede låter, altså ikke låter man vet folk har hørt før.
Vis hele sitatet...
tror ikke det er så mange som har hørt sangene jeg la til, litt spessielle
Jizzzz lista....

Men hvordan kan vi egnt høre på lista da?

om du sharer linken så blir alt sletta?
Ikke meninga å være grammar nazi, men det skrives «Freaklista».

Mine bidrag i litt forskjellige sjangere:
http://open.spotify.com/track/1do2B0D024Sbh9RLbBjeAj
http://open.spotify.com/track/0dli2lmpl1050PNF3bTXgf
http://open.spotify.com/track/07q6QTQXyPRCf7GbLakRPr
Ikke hvem som helst.
F0reman's Avatar
Trådstarter
bare send sanger til dere som ikke har gjort det, og subscribe!
Her er mitt bidrag
Bare velg i vei
Hadde vært fint om folk ikke slang inn 3-5 sanger av samme artist om gangen.. :/

Legg til disse =)) : http://open.spotify.com/user/steffen...cZAXN1cthjghKa
Dette er internett, hva forventet dere? så lenge man er anonym så vil det alltid finnes troll.
la til en del musikk av litt mer ukjent opphav, og litt anna.
slettet igjen..
Gig
Naturlig Talentløs
Gig's Avatar
jepp, blir litt irritert på sånne småunger som ikke har noe bedre å gjøre
Et lite tips: Kontakt en i crew og spør om de kan legge link til den nye lista i førstepost. Og at de markerer den veldig tydelig. Eks:

Sitat av Legg til i førstepost
[COLOR="Red"]OBS![/COLOR] Har laget en ny, lukket liste! Send PM med sanger eller post i tråden her så legger jeg til.
Vis hele sitatet...
La inn litt div selv fra min * liste <3
er masse mere men finnes ikke på spotify desverre
Ikke hvem som helst.
F0reman's Avatar
Trådstarter
Beklager men det er noen som har slettet alt.. Synes det er sinnsykt barnslig!

Men uansett, håper jeg har lagt til alt det dere har kommet med i den lukkede freaklista.
er bare og fortsette og legge til forslag i denne tråden så hiver jeg det inn.
Sist endret av F0reman; 14. april 2012 kl. 16:54.
Slettet alt... tror jeg
Sist endret av Saint123; 14. april 2012 kl. 18:20.
Sitat av Saint123 Vis innlegg
Slettet alt... tror jeg
Vis hele sitatet...
yup... alt ble borte før jeg rakk og sjekke navnet på en bra sang jeg akk hørte på ...
mwahahaha. Feeling evil today.
[quote=Saint123;2533323] mwahahaha. Feeling evil today.[/QUOGå]

Gå å legg deg.
Sist endret av flymachine; 14. april 2012 kl. 19:47.
Kjempe idé! Dette liker jeg. Håper folk slutter å slette, noen burde lære seg folkeskikk. Skal prøve å få sendt et bidrag til den lukka liste selv. KP til TS
Oops i did it again : Oops i did it again

Feeling evil today.

Det finnes allerede en freak-liste, gjør det ikke?
Sist endret av Saint123; 16. april 2012 kl. 20:22.
Ikke hvem som helst.
F0reman's Avatar
Trådstarter
Er ikke sikker. Ante ivertfall ikke det når jeg startet tråden Men tror ikke det skader med en til
Førrhelvett.
Lovegame's Avatar
Er lagt til hundrevis av sanger LOKALT, som ikke kan spilles av. Drittliste.
Ikke hvem som helst.
F0reman's Avatar
Trådstarter
legg inn litt sanger i hovedlista. ikke legg til så mange og kommer til å slette lokal musikk (bare for og holde det ryddigere)
Sist endret av F0reman; 20. april 2012 kl. 16:27.
La til noen sanger jeg! :-)
▼ ... over en måned senere ... ▼
Ikke hvem som helst.
F0reman's Avatar
Trådstarter
Må bare gjennopplive denne tråden lit. Er dere slutta å legge til sanger eller?!
La til noe party / house / hardstyle nå, er den lista du la ut i første post fortsatt aktiv? eller er det kommet en ny?
Ikke hvem som helst.
F0reman's Avatar
Trådstarter
Samme lista.
la til litt nå
Ubrukelig liste. Noen idioter som driver å sletter alt man legger til.
la til noen sanger, digger lista! Mye nytt og kult også!

Mer variert liste skal man lete lenge etter.

Sitat av Paratus Vis innlegg
Ubrukelig liste. Noen idioter som driver å sletter alt man legger til.
Vis hele sitatet...
det er nok lista sin skyld, ja.
Sitat av Paratus Vis innlegg
Ubrukelig liste. Noen idioter som driver å sletter alt man legger til.
Vis hele sitatet...
Dette er så jævlig undøvendig, backupen min fucka seg.
Sist endret av Luci Tristis; 28. mai 2012 kl. 00:49.
Ehm, etter det jeg har forstått, så har folk lagt ut sanger? Er ingen der nå ! :O
Sikkert en aller annen KUK som har sletta alt... alltid noen som ødelegger Collabroative spillelister -.-"
Der forsvant lista igjen ja... >.<
nå la jeg til en HAUV med party / hardstyle og house sanger, kos dokker :P
Men den forrige lista vi hadde inneholdt en god blanding av alt, og jeg føler at en freakliste burde være nettopp det. En god blanding av alt, ikke gnudd på med en haug av en type sjanger! Men det er meg og mine tanker om en freak liste da... :P
folk bare sletter, men je gkan godt bland eutifra alt jeg ha rav forskjellige sjangere
Hvem er p****n som sletter alt annet og legger til sitt eget?
Lista mister litt av poenget.
jeg er Lastan666, og prøver og få igang noe, i og med at den tømmes med en gang -.-

nå kjører jeg dobelt opp med en backup liste og freaklista, alt som er i freak lista, ligger i backup også, så da mister vi ihvertfall ingenting mens jeg sitter på pcn :P
Sexy as fuck.
Mozzie's Avatar
Nei att nån førbanna monga, unnskyld dialekt, sett å sletta all førbannia musikk æ har håndplokka te lesta...
Sist endret av Mozzie; 28. mai 2012 kl. 01:18.
Smått utrolig at Spotify ennå ikke har fått mulighet for å lage collaborative spillelister uten mulighet for å slette låter, men kun legge til.
Sitat av Moreagain Vis innlegg
Smått utrolig at Spotify ennå ikke har fått mulighet for å lage collaborative spillelister uten mulighet for å slette låter, men kun legge til.
Vis hele sitatet...
Det hadde endt med en liste med 10000 sanger på en gang. Men det skulle gått ann å oppgradere folk man har på vennelista til "mods" som kan redigere lista.
Var vel egentlig det jeg siktet til, ja. Enn så lenge får man bare ta backup med jevne mellomrom.
Sist endret av Moreagain; 28. mai 2012 kl. 01:46.
Det beste hadde vært om alle sender brukernavn til TS, for at TS deretter kan godta personen til lista. Da vil det bli hverfall litt mer seriøst, og folk som fucker opp vil bli lagt merke til, og bannet. Det at folk legger inn 50 sanger o.l er jo bare til bry, det blir jo så dårlig flyt over det. Om alle hadde kontrollert seg til å legge inn 1,2,3 sanger hver (hverfall av gangen), av kun det aller, aller beste de har, så tror jeg lista hadde blitt mye mer variert, litt kortere og mer oversiktelig.. og de(n) taperen(e) som driver å sletter kan jo spørre seg selv hva godt som kommer ut av det. Kommer det noe godt ut av det?
Sitat av olaPola Vis innlegg
det er nok lista sin skyld, ja.
Vis hele sitatet...
Ja, for det var jo akkurat det jeg konkretiserte også; at det var lista sin skyld. Smart du.
Sitat av Paratus Vis innlegg
Ja, for det var jo akkurat det jeg konkretiserte også; at det var lista sin skyld. Smart du.
Vis hele sitatet...
Sarkasmeradaren din er ødelagt, du burde få det skjekket.
Av beste sort!
Kålroten's Avatar
Blitt for mye rask på lista nå...