Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1949
Noen som har erfaringer med siden www.monsterbutikk.com? De hadde syke rabatter på Dre Beats headset, men siden virker veldig shabby og useriøs.

Flytt gjerne tråden om den ligger feil, i så fall beklager jeg.
Styr unna, de der er garantert fake eller så får du aldri varen.
"Velkommen til www.monsterbutikk.com ,og vi er profesjonelle Monster hodetelefoner forhandler i norway,er alle Monster hodetelefoner laget i norway med høy kvalitet, kan du finne alle stil av Monster hodetelefoner på vår nettbutikk her, er vi alvorlig ønsker å gjøre langsiktige forretninger med kunder over hele verden, kan vi levere gratis frakt til hele verden, har vi verdens raskeste forsendelse akkurat som EMS, DHL, UPS, TNT og FedEx, også vårt firma godta 100% sikker betaling - paypal , Kredittkort. Du kan nyte VIP kunder service fra vårt selskap, tusen takk for at du besøker på nettstedet vårt, nå nyte shopping!"

scam ...
Leste på "Om oss" og det lukter google translate lang vei. Hadde tenkt meg om to ganger før jeg bestilte eller la inn noe info der.

Edit: too slow visst!
Sist endret av Nath; 1. februar 2012 kl. 23:06.
Sitat av OmOss
Om oss
Velkommen til www.monsterbutikk.com ,og vi er profesjonelle Monster hodetelefoner forhandler i norway,er alle Monster hodetelefoner laget i norway med høy kvalitet, kan du finne alle stil av Monster hodetelefoner på vår nettbutikk her, er vi alvorlig ønsker å gjøre langsiktige forretninger med kunder over hele verden, kan vi levere gratis frakt til hele verden, har vi verdens raskeste forsendelse akkurat som EMS, DHL, UPS, TNT og FedEx, også vårt firma godta 100% sikker betaling - paypal , Kredittkort. Du kan nyte VIP kunder service fra vårt selskap, tusen takk for at du besøker på nettstedet vårt, nå nyte shopping!
Vis hele sitatet...
Joda, disser er nok en meget seriøs aktør på det norske markedet...

EDIT: lol, må huske å oppdatere tråden før jeg svarer
Sist endret av Cikey; 1. februar 2012 kl. 23:09.
ikke nok med det og jeg quoter fra under kontakt oss

"New York
Eksempeltekst for 'Kontakt oss' ...

Denne teksten redigeres fra 'Informasjonssider' under 'Verktøy' i admin.

i"
Det er også liten i der det står innlogging.
Digger det at de skriver "laget i Norway", og dessuten så lages vel ikke såvidt jeg vet Monster-utstyr i Norge?
Jeg blir flau over dagens kvalitet på scam.
Det verste er at folk går på det. Fikk nylig en mail som visstnok skulle være fra PayPal, men når jeg ser at mailadressen er en gmail adresse så lurer jeg på hvor lite som skal til for å bli rik.
liker også at de har et "Størrelse konvertering diagram" for Canada Goose på en side som hevder de selger hodetelefoner:P
http://whois.domaintools.com/monsterbutikk.com

Domenet er eid av en kinamann hvertfall. Så dersom du i det hele tatt får varen, er det garantert bare billigkopi.
Jeg skjønner ikke at facebook tilater at de reklamerer på siden dems, synes de burde ta ansvar og fjerne scams - jeg som vanligvis er en ganske oppvakt person så reklamen på facebook istad og tenkte at siden de var på facebook så var det legit.
Blir ikke mer fake enn det der