Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1614
Jeg har kjøpt et såkalt IP-kamera på Ebay og har prøvd å få det til å virke i snart 3 måneder. Jeg får det ikke til, og vet ikke hva som er feilen(e). Jeg har Samsung S8 og wifi-utstyr fra Canal Digital. Programmet ble lastet inn med QR-koden på esken, så det må vel være riktig? Kameraet sier "Accesspoint connected". Så starter jeg programmet på telefonen for å koble til wifi, men den bare timer ut hver gang mens kameraet sier: "connecting to wifi please wait".

En annen pussig ting er at jeg mister wifi på telefonen etter hvert forsøk. Passordet er borte, og jeg må koble det til på nytt hver gang. Wrf????

Så jeg er faktisk i ferd med å gi opp. ER DET NOEN HER SOM NOEN GANG HAR FÅTT ET SLIKT WIFI-CAMERA TIL Å VIRKE????
Kan du bruke kabel på kameraet? I såfall burde du bruke kablet nett for å konfigurere kameraet.

Følger du bruksanvisningen?

De fleste kamera har også en url hvor du kan få live feed uten å bruke en app (så lagrer du bare bokmerket på startskjermen).
Søk kamera navn + video url eller lignende.

Jeg har aldri brukt typiske "Kina kameraer" men kjenner mange som har og som er fornøyd, men det er mye jalla ute å går, spesielt på programvaresiden så kan hende du bare har fått ett elendig kamera.
Har et kinacam jeg ikke har hatt noen særlige problemer med å få til å fungere. Hvilken app linket qrkoden til, cam158?
Er vel fordi cameraet prøver å koble seg til telefonen din over det trådløse for å skaffe passordet til nettverket ditt for å kunne koble til nettet. Har du gitt appen alle tillatelser den trenger?
Sitat av Mathias666 Vis innlegg
Har et kinacam jeg ikke har hatt noen særlige problemer med å få til å fungere. Hvilken app linket qrkoden til, cam158?
Er vel fordi cameraet prøver å koble seg til telefonen din over det trådløse for å skaffe passordet til nettverket ditt for å kunne koble til nettet. Har du gitt appen alle tillatelser den trenger?
Vis hele sitatet...
V380 Pro
Ok, det du må gjøre etter å ha startet kameraet, er å koble telefonen din til det trådløse nettverket kameraet lager som heter mov(og noen tall). Etter du har gjort det, SÅ åpner du appen, trykk add device, scan strekkoden under kameraet, og så bør det fungere.
Sist endret av Mathias666; 7. april 2019 kl. 21:42. Grunn: La til tilleggsopplysninger