Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 742
Hei!

Har hatt Microsoft Intelli 3.0 så lenge jeg kan huske, men nå føler jeg det er på tide å bytte til en ny. Siden jeg da er så vant til 3.0 så vil jeg ha en mus som ligner, så ikke noe superfancy greier med alle mulige knapper på.

Har tittet litt på SteelSeries Rival 300

Kan den sammenlignes? Ser den har to knapper på siden også, samme som 3.0 og det vil jeg gjerne beholde.
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Hvorfor vil du bytte bort en av de beste musene noensinne produsert? Med mindre du kjøper en MX518 ser jeg ikke noe poeng overhodet i å bytte.
@FatMan - Såvidt jeg vet har de sluttet å produsere MX518. Men det selges på ebay.
Trådstarter
Sitat av FatMan Vis innlegg
Hvorfor vil du bytte bort en av de beste musene noensinne produsert? Med mindre du kjøper en MX518 ser jeg ikke noe poeng overhodet i å bytte.
Vis hele sitatet...
Jeg er enig der. Men det er et eller annet galt med musa. Når jeg bruker knappen på siden for å bla tilbake i mapper f.eks så hopper den flere sider tilbake isteden. Tydeligvis et eller annet som er galt, så da vil jeg teste noe nytt
http://www.maxgaming.no/mus/microsof...se-explorer-30
http://cdon.no/elektronikk/gunmetal-...tion-p35368509

Eller så kan du jo kikke litt på logitech sine.

Eier selv en ss rival, og er kjempefornøyd. Klarte å ødelegge microswitchen på lmb etter litt røff bruk, men de ordnet opp etter en rask rma, og jeg fikk tilsendt en ny.
Har ingenting å si på musen nå som de tilsynelatende har ordnet opp i de tidligere problemene med den svake gummien på sidene.
Sist endret av Mothership; 21. mai 2016 kl. 13:46.
Sitat av FatMan Vis innlegg
Hvorfor vil du bytte bort en av de beste musene noensinne produsert? Med mindre du kjøper en MX518 ser jeg ikke noe poeng overhodet i å bytte.
Vis hele sitatet...
G400 er etterfølgeren til MX518, så det er jo et alternativ da.

Ellers kan du jo se på Zowie EC1-A. Bruker ikke noe software eller noe sånt, endrer DPI på musen.
Sist endret av ImDazedM8; 21. mai 2016 kl. 13:49.
Sitat av ImDazedM8 Vis innlegg
G400 er etterfølgeren til MX518, så det er jo et alternativ da.
Vis hele sitatet...
Hvis jeg ikke tar helt feil, så er de ikke lengre i produksjon.