Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1381
Jes, jeg har satt opp et UBB forum, men er keen på avatar, who's online og custom titles hacks. Jeg har lasta ned diverse hacks og hack-wizards, men jeg har verken tid eller tålmodighet til å installere dem.

Så til saken: Er de nevnet funksjonene standard i VBulletin? I såfall, hvordan transferer jeg UBB filer til VBulletin, og hvor kan jeg laste ned nyeste/beste versjonen av VBulletin?

retningspels
AnaMorph0s|s's Avatar
Trådstarter
Ja, noen av dere MÅ jo vite det.
Patient zero
iblis's Avatar
jau.. jeg vet, men så ikke posten før nå

alle funksjonen du ser her er standar i vbulletin.. dvs, at jeg ikke har lakt til noen hacks.. og ubb import scripts kan du få til vbulletin..

jeg kjøpte og hentet ned min vbulletin version fra vbulletin.com .. men hvis du søker etter vbulletin på www.reliz.ru finner du sikkert noe..
retningspels
AnaMorph0s|s's Avatar
Trådstarter
Strålende!
Import scriptet, er det noe man får med VBulletin? Evt. hvor kan jeg DLe det?
Åssen php boards fins det? jeg kanke en dritt om cgi...!!!!?!?!?
Patient zero
iblis's Avatar
Originally posted by AnaMorph0s|s
Strålende!
Import scriptet, er det noe man får med VBulletin? Evt. hvor kan jeg DLe det?
Vis hele sitatet...
på vbulletin sine medlems sider
Originally posted by xeqtr
Åssen php boards fins det? jeg kanke en dritt om cgi...!!!!?!?!?
Vis hele sitatet...
vBB, phpBB, yaBB(?) er iallefall php boards
yaBB er ikke PHP...det er Perl....men det foregår PHP porting prosjekt siden yaBB er free source......