Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1758
Hei,

Vurderer denne Asus PCen som er på tilbud.
Har noen erfaring med dette merket ?
Hørt en del negativt om det for en del år tilbake
PCen jeg vurderer er følgende til jobb og streamin/ surfing
https://www.dustinhome.no/product/50...3ub-office-365

Villig til å gi rundt 10k for pc.
Godt valg eller dårlig?
Sist endret av meitemark; 17. mai 2016 kl. 02:20. Grunn: urlfix
kjedelig streiting
Min erfaring med de to Asusene jeg har hatt er at de er langt mer robuste enn laptopene som er litt billigere(HP,Dell osv). Eneste negative må være deres patent på ladere.
Trådstarter
Sitat av legalize_it Vis innlegg
Min erfaring med de to Asusene jeg har hatt er at de er langt mer robuste enn laptopene som er litt billigere(HP,Dell osv). Eneste negative må være deres patent på ladere.
Vis hele sitatet...
OK du har god erfaring med andre ord. Har hørt at innmaten i dem har vært dårlig i følge mange. Kanskje har det forandret seg .

Hva tenker dere om denne PCen?
Har hatt to Asus pc'er, begge stasjonære. Aldri vært så fornøyd med en pc før, alt funker, og det funker lenge. Men som sagt, stajonær, det holder jo som regel mye bedre enn bærbar. Så jeg har bare gode ord å si om Asus. Har prøvd mange merker tidligere, Dell, Fujitsu, Acer, Hp etc. Acer er det værste jeg har vært borti. Begynte å brenne etter 6mnd... Har fra Komplett nå, men angrer på at jeg ikke kjøpte Asus igjen...
Asus er good stuff.
Jeg har hatt denne pc`n nå i ca 1 år, i7 utgaven.

Eneste svakheten som jeg har funnet, er at hengslene til skjermen løsner/knekker veldig lett, dette er noe som nesten garantert skjer før eller siden.

Det har nettop skjedd med min, å det har skjedd med pc`n til en jeg kjenner også. Du kan finne mye info om dette hvis du googler https://www.google.no/#q=zenbook+hinge+problem
Har hatt 2 Asus laptoper. Den ene har jeg enda, er nå 3,5 år gammel og enda like kjapp og god.
Har også ett par komponenter av Asus i en av mine stasjonære. Så bare gode erfaringer her i gården
Trådstarter
Sitat av kim Vis innlegg
Jeg har hatt denne pc`n nå i ca 1 år, i7 utgaven.

Eneste svakheten som jeg har funnet, er at hengslene til skjermen løsner/knekker veldig lett, dette er noe som nesten garantert skjer før eller siden.

Det har nettop skjedd med min, å det har skjedd med pc`n til en jeg kjenner også. Du kan finne mye info om dette hvis du googler https://www.google.no/#q=zenbook+hinge+problem
Vis hele sitatet...
Er ikke den jeg også ser på i7 utgaven? Samme pc?

Det var litt nedtur å høre, er det slik at den knekker så skjermen ikke holder seg oppe?
Denne meldingen er skrevet på en Asus lappy fra 2010. Best datan man kan få.