Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1150 197355
Blir spennende å se hvordan det auksjonshuset med ekte penger blir. Blir sikkert masse bots og goldfarmers som selger ting billig der.
http://www.gamer.no/artikler/89771/a...or-diablo-iii/ vil dete si at man faktisk kan selge gear man finner for rl cash via en blizzard hyrt-tredjepart?!?! gleder meg syyyykt til diablo 3 kommer,lagt fra meg alle mmos for nå,men d3 MÅ prøves når det kommer^^
Sist endret av Cosmos; 1. august 2011 kl. 19:27.
Sitat av wigger Vis innlegg
Og til de stakkars som ikke har internett?
Når man tar laptopen til hytta, toget, flyet, syden wherever?
Nei, tenker den første moden vil bli noe som lar deg spille uten nett, hvis mulig...
Får bare mindre og mindre lyst på D3..
Vis hele sitatet...
Om man drar på hytta eller syden vil jeg da tro at de aller fleste legger fra seg pcen

Ikke klag på at ikke avhengigheten er tilgjengelig overalt da, det blir bare for teit.
Vel, det synes jeg er en avgjørelse man selv skal få ta.
Om jeg vil bruke noen av de 6 ukene jeg er på hytta til å spille kontra sitte i en stol og se utover fjorden i pissregnet får vel være opp til meg?

Nei, at de tar det for gitt at alle har internett tilgjengelig synes jeg er idioti...
"Nå får du ikke spille fordi satans vegvesen klarte å grave over kabelen, og vil ikke bli fikset på noen uker grunnet snø"....
Sitat av Mandokir Vis innlegg
Blir spennende å se hvordan det auksjonshuset med ekte penger blir. Blir sikkert masse bots og goldfarmers som selger ting billig der.
Vis hele sitatet...
Det blir vanskeligere å drive med bots og massesalg nå, for da kan blizzard gå inn og se på de største transaksjonene og se hvor penga kommer fra --> det blir lettere for dem å spore bots.

Men at folk velger å sitte og bruke timene sine for å tjene penger er jo helt greit. Alle vil nok prøve og se hvordan det fungerer.

Vil nok tro at det er vanskelig å tjene stort.. men så ser man på alle reklamebots på diablo 2, jeg tror det er mange dumskaller som betaler godt.. helt utrolig, egentlig.
Jeg tror det med RL cash i Diablo 3 er et nytt steg i gaming verden. At du faktisk legger ned mye tid og arbeid på et spill faktisk gir ekte utbytte.
Nå har activision/blizzard hatt sin halvårs-konferanse og der kom det heller ikke noe nytt. Det som skulle være ei flott uke med tanke på info om D3 ble til en under middels god opplevelse.
Bulletpoints fra konferansen: http://www.reddit.com/r/Diablo/comme..._listening_to/
Sist endret av Mith; 4. august 2011 kl. 01:18.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Siden betaen ikke er i gang enda får jeg vel bare fortsette å formidle rykter:
http://eu.blizzard.com/en-gb/company...ctivities.html
Skroll helt ned for å finne denne teksten
As a side note, any rumors you may have heard about a gate to Diablo’s Burning Hells opening in Cologne are completely unfounded. Seriously, nothing is happening at Rudolfplatz from the evening of August 16 — especially nothing to do with demonic invasions.
Vis hele sitatet...
16. August, altså på Tirsdag.
Så man trenger internett hele tiden når man spiller? Må man betale for det i måneden også da?
har ikke hørt noe om månedsavgift nei, men du må være koblet på nett konstant....
▼ ... noen uker senere ... ▼
At det bare er for online spilling er b.l.a for å forhindre piracy og eventuel in-game cheating som var det som ødela mest i Diablo 2
joda, god tanke, men synes jo løsninga i SC2 er bedre enn det som er foreslått her.
at f.eks ikke jeg skal kunne spille når jeg er på sjøen på jobb.
greit nok, har internett, men det er snakk om en satelittlinje som er så treg at den er rett og slett ubrukelig til annet enn å sende korte mail's...
▼ ... over en uke senere ... ▼
Til info: betaen startet for ca. 3timer siden.
Sitat av Mith Vis innlegg
Til info: betaen startet for ca. 3timer siden.
Vis hele sitatet...
Betaen startet vell for 2 dager siden for Friends&Family. Nå har de begynt å streame..

er live stream HER

Er fortsatt bare F&F som har fått beta access.
Man kan forøvrig laste ned betaklienten allerede (kun enUS for PC og Mac) fra de offisielle content-providerne. Patchinga og alt er legit. Man får selvfølgelig ikke spilt før man har betatilgang og jeg er ikke sikker på om vi får en egen enEU versjon og leke med når den tid kommer, men skader ikke å preloade denne uansett.

http://www.diablofans.com/topic/2804...irus-not-fake/
Pokker som jeg gleder meg, har ventet i åreivis på dette. Myyyye bedre enn julaften^^
gamegasm :P
sitter og venter på beta key nå
▼ ... over en uke senere ... ▼
Og da var public beta underveis

Jizz in my pants


http://us.battle.net/d3/en/blog/3542796
Sist endret av Apeloff; 21. september 2011 kl. 00:18. Grunn: http://us.battle.net/d3/en/blog/3542796
Er live i US, live i EU i morgen. (ref. bluepost.)
Da er det live i EU og jeg begynner å få krampe i pekefingeren av å trykke på F5.
Har blizzard sagt noe om cirka hvor mange de vil ta inn i EU-beta i første omgang? Er det slik at det er temmelig usansynlig å få en beta-invite?
Sitat av etse Vis innlegg
Har blizzard sagt noe om cirka hvor mange de vil ta inn i EU-beta i første omgang? Er det slik at det er temmelig usansynlig å få en beta-invite?
Vis hele sitatet...
Med WoW-betaer har det hvertfall vært slik at de slipper det veldig i puljer. Så om du ikke får i dag kan det hende du får til helga eller neste uke De har ikke gitt noen ekstakte tall, nei.
Håper på og få en beta, men er redd PCen min er for dårlig atm. Jeg som har hvert trofast kunde hos blizzard siden SC1 kom
Problem, officer?
thomasf's Avatar
Noen her inne som har fått beta key? Ser ut som det er magert på EU-fronten for øyeblikket...
thomas: ikke en eneste bekreftet key på noen som KUN er opt-in.

Hut deg inn på qnet btw, diablo3.no
LSHMSFOAIDMT
Bmariuz's Avatar
Trådstarter
Diablo lll blir lansert tidlig i 2012!

We commonly use the term “soon” when referring to Blizzard releases, because we know that no matter how hard we’re working to reach a target, we’re not going to compromise and launch a game before it’s ready. For Diablo III, we were aiming to launch by the end of 2011. As we’re announcing globally today, our new target for the game is early 2012.
Vis hele sitatet...
Skriver Mike Morhaime på Battle.net

Kjenner det kribler litt i magen nå!
Sist endret av Bmariuz; 24. september 2011 kl. 01:20.
Sitat av Bmariuz Vis innlegg
Diablo lll blir lansert tidlig i 2012!

Skriver Mike Morhaime på Battle.net

Kjenner det kribler litt i magen nå!
Vis hele sitatet...
rettelse. KANSKJE tidlig i 2012. Har skjedd før at de har utsatt ting noen måneder, og det ikke bare en gang
Er det slikt at de prioriterer folk med bedre pcer?
Sitat av LekeFly Vis innlegg
Er det slikt at de prioriterer folk med bedre pcer?
Vis hele sitatet...
Nei det er like stor sjanse på begge folk med dårlige pcer blir trukket ut for å se hvor dårlig pc man kan ha før det er uspillbart osv
Sitat av toxicity Vis innlegg
Nei det er like stor sjanse på begge folk med dårlige pcer blir trukket ut for å se hvor dårlig pc man kan ha før det er uspillbart osv
Vis hele sitatet...
Har du noen kilder på dette? Det gir jo mening, men jeg ville tro at de ikke engang inviterte de som ikke har god nok PC til å kjøre spillet.
Beta testers are chosen according to their system specifications and other factors, including an element of luck. Our goal is to have a good variety of system types to best test compatibility.
Vis hele sitatet...
titegn
kilde
▼ ... over en uke senere ... ▼
Da har jeg og to kompiser spilt Diablo III i åtte timer, og kan bekrefte at det er fy faen så awesome! Og jeg kan virkelig ikke forestille meg hvor utrolig fett fullversjonen kommer til å bli!


SPOILER

Info om noen av restriksjonene som eksisterer i betaen i forhold til fullversjon:



Man får ikke specce stats og skills selv, og man kan kun spille ferdig Act I
Vis hele sitatet...
Sist endret av Toaru; 9. oktober 2011 kl. 07:13.
Torau:
Man kan IKKE spille ferdig Act 1, det som er i betaen er kun ca 1/3'del av Act 1.
Stats er fjernet fra fullversjonen også pga. erfaringer gjort i d2 og wow. Altså muligheten til å plassere statpoints når du levler opp, det kommer til å bli som i wow der det går automagisk.
Sist endret av Mith; 13. oktober 2011 kl. 11:56.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
Noen som vet om man får med orginal koveret hvis man kjøper collectors edition, eller må jeg bite i grasset og kjøpe to kopier?
Sitat av EvenBratsberg Vis innlegg
Noen som vet om man får med orginal koveret hvis man kjøper collectors edition, eller må jeg bite i grasset og kjøpe to kopier?
Vis hele sitatet...
Man får det samme, tror jeg.

Forhåndsbestilte Collector's edition før sommern selv ;D

Ihvertfall på bilder av det man får i Collector's edition så er det det samme coveret på spillet, så vidt jeg kan se.
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
Sitat av Tfan Vis innlegg
Man får det samme, tror jeg.

Forhåndsbestilte Collector's edition før sommern selv ;D

Ihvertfall på bilder av det man får i Collector's edition så er det det samme coveret på spillet, så vidt jeg kan se.
Vis hele sitatet...
så cd'en inni collector's edition ligger inne i orginal coveret?
Sitat av EvenBratsberg Vis innlegg
så cd'en inni collector's edition ligger inne i orginal coveret?
Vis hele sitatet...
Jepp Det er sånn jeg forstår bildet av innholdet man får ihvertfall! Google etter det ;p
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Noen andre som har fått prøvd bataen. Jeg må si meg veldig fornøyd med det Blizzard har gjort, bortsett fra at jeg sliter med å finne en class som passer til min favoritt spillestil (skjold+et-håndvåpen).
Ser at tråden er litt gammel men det vel best å holde alt på en plass :P
Sist endret av AdmiralSkog; 14. mars 2012 kl. 00:49.
Neutral Good
Mith's Avatar
Da er katta ute av sekken. 15. mai er datoen.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Fridag to dager etterpå også, detta blir bra.
Endelig, har ventet i mange år. Julekvelden som barn en gang til^^
Game of the year, right there
Sitat av etse Vis innlegg
Game of the year, right there
Vis hele sitatet...
Blir nok GTA det.
Men gleder meg som en unge til dette her.
Problem, officer?
thomasf's Avatar
Gleder meg så hinsides. Synd det kommer dagen før eksamenene mine begynner. Har dog en svett sommer i vente.

The fan. Shit will hit it!
Sitat av ParadiseCity Vis innlegg
Blir nok GTA det.
Men gleder meg som en unge til dette her.
Vis hele sitatet...
kanskje når det komme til kåringer, men for meg er dette helt klart game of the year ^^ Er ingen andre lanseringer i år jeg ser frem til
Dato er 15. Mai. Dette blir spennende!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Andre som får inntrykk av at de har forenklet det noe voldsomt i forhold til diablo og diablo II?

For noen kan jo dette være en positiv ting, men for meg har det å distribuere poeng alltid vært en taktisk del av diablo spillene.

Jeg synes også at de har tatt spillet litt vel mye i retning av "wow".

Jeg misliker absolutt ikke spillet og har storkost meg med Beta, men jeg synes at spillmekanikken er litt vel "enkel".
Det å distribuere poemg var en plagsom del av diablo 2. Og man endte bare opp med å følge en random guide på internett. Føler det nye systemet ååner opp for at folk kanskje velger builds selv i stede for å følge et ferdig build.

I mine øyne er slike RPG elementer utdaterte.