Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1844
Har nå slike kabler:



Men uansett hvordan jeg setter dem i og snur og vender på dem, så vil ikke power knappen fungere. Jeg har fått til å starte maskinen med å trykke reset knappen tho...
Sist endret av RydEN; 14. januar 2012 kl. 03:07.
Sjekk manualen til hk på moderne asus følger det med en liten kloss med alle de samme pins'a, hvis det står hvor de skal kobles mulig det gjelder andre hk også. Bildet ditt vises forresten ikke, så jeg bare antok du mente kablene nederst til høyre på hk
har du i det hele tatt lest brukermanualen for hovedkortet? Pleier alltid å stå der hvis du ikke ser de små bokstavene på hovedkortet (kan hende de ikke står der i det hele tatt)

Og noen ganger pleier det å være med en liter adapter til hovedkortet hvor det står hvordan det skal kobles til; http://www.google.no/imgres?q=reset+...:0&tx=50&ty=44

Håper det hjalp

edit: ble en jævli lang link og masse kluss, men orker ikke å endre det nå, er rimelig trøtt... :P
Sist endret av Lasse94; 14. januar 2012 kl. 03:15.
Sitat av Lasse94 Vis innlegg
har du i det hele tatt lest brukermanualen for hovedkortet? Pleier alltid å stå der hvis du ikke ser de små bokstavene på hovedkortet (kan hende de ikke står der i det hele tatt)

Og noen ganger pleier det å være med en liter adapter til hovedkortet hvor det står hvordan det skal kobles til; http://www.google.no/imgres?q=reset+...:0&tx=50&ty=44

Håper det hjalp

edit: ble en jævli lang link og masse kluss, men orker ikke å endre det nå, er rimelig trøtt... :P
Vis hele sitatet...
Der kom klossen jeg mente ja
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Ikke lek så mye med ledningene mens strømmen til HK er på :P Du vet aldri når du kan kortslutte noe.

Faktisk når vi er inne på det, prøv å kortslutt de 2 pin'sene som kontakten skal kobles til, da kan du utelukke at det er knappen det er noe galt med, evt brudd i ledningen.

For å være helt sikker på dette kan du jo ohme knappen og ledningsnettet om du har utstyr for dette.

Evt kan du bare koble reset knappen i PW kontakten for igjen utelukke feil med knapp.
Ung og vanskelig
83leo's Avatar
Du ser da hvordan de skal stå på bildet du selv la til. Oppe til høyre for tilkoblingene står det et lite koblingsskjema.
Rydenlicious
RydEN's Avatar
Trådstarter
Sitat av 83leo Vis innlegg
Du ser da hvordan de skal stå på bildet du selv la til. Oppe til høyre for tilkoblingene står det et lite koblingsskjema.
Vis hele sitatet...
heihei ja, de la jeg ikke merke til: P