Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 774
Jeg kjører en nettliga hvor vi kjører mange forskjellige bilspill, siden jeg har for få knapper på rattet til å dekke opp alle funksjoner jeg ønsker vil jeg bygge meg en boks med en del ekstra knapper på.
Har søkt litt rundt og snakket med folk jeg har kjørt og som jeg fremdeles kjører med og da fikk jeg tips om denne siden hvor jeg først og fremst falt for denne controlleren men den (og alle andre) controllerene er utsolgt og det står at det skal komme inn i slutten av oktober men de har ennå ikke svart på mail jeg sendte for tre uker siden om de kunne garantere at den kom inn så jeg har ikke den store troen på siden lenger.

Er det noen som har tips om hvor jeg kan få tak i noe tilsvarende kort?
Hvorfor er dette bedre enn et tastatur?
Trådstarter
4 0
Enklere med en boks ved siden av rattet med klare knapper enn tastatur. Kjører bla nascar og f.eks med innbremsing til pit skal det gis beskjed om "slowing to pit" + chat med "Go right" + siste justeringer av pitstrategi og passe på pithastighet kan det bli litt vel mye. Pulten min er utformet sånn at tastaturet blir liggende litt lavere enn ratt så det blir litt mørkt å lete etter taster. Er rundt 20knapper som bør kommes lett til

Chat:
  1. Slowing to pit
  2. Leaving pit
  3. Go left
  4. Go right
  5. Thanks
  6. Sorry
  7. No problem
  8. Spinning in turn 1


Diverse funksjoner:
  1. Gearshift down
  2. Gearshift up
  3. Request pit
  4. On-screen-display
  5. Teamspeak
  6. Flytt markør opp
  7. Flytt markør ned
  8. Juster verdi opp
  9. Juster verdi ned
  10. Bekreft
  11. Starter
  12. Engine
Gjør et googlesøk på pokeys56u

Der har du et produkt som gjør mye forskjellig, og som er testet av mange forskjellige..

Har en slik selv, men ikke fått satt den opp enda..
Trådstarter
4 0
Takk for tipset, det virket bra. Hva skal du bruke den til? Var leverandøren pålitelig og sendte uten å bruke alt for lang tid?
Jeg skal bruke den til min cnc-fres.
Den ble sent direkte etter mottatt betaling.
Ble faktisk dobbelfakturert, men fikk pengene tilbake dagen etterpå...
Trådstarter
4 0
ok, godt å høre. Da prøver jeg ut en sånn. Takk for hjelpen