Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 3176
Hei

I 2006 lagde jeg ei låt som het Heal You. Den fikk mye gode tilbakemeldinger, og er den låta jeg har opplevd mest positive tilbakemeldinger på i min "karriere" som låtskriver.

Den har jeg nå spilt inn på nytt, og lurer på hva du syns? Her setter jeg pris på tilbakemeldinger både fra deg som hører låta for første gang, men også fra deg som tilfeldigvis har hørt den gamle versjonen.

Du finner låta på Youtube eller Soundcloud
Trådstarter
Låta ligger nå også på Spotify, der finner du i tillegg den gamle demoversjonen fra 2006

https://open.spotify.com/album/7lSb5...S6yJihnFcXwjuA
Fett! Stor tilhenger av musikken din��
Jeg var nesten på vei å skrive en hel gjeng av subjektiv graps, men jeg gjør det heller som låta, enkelt og til poenget.

Good shit
Sist endret av Kloakk; 21. mai 2021 kl. 21:09.
God! Behagelig først så fremaddrivende og fengende. Jeg syns du synger litt over middels og har komponert låta veldig bra. Fin tekst
Sist endret av Mk1; 21. mai 2021 kl. 22:08.
Trådstarter
Sitat av makkamysen Vis innlegg
Fett! Stor tilhenger av musikken din��
Vis hele sitatet...
Takk! Setter pris på tilbakemeldingen!

Sitat av Kloakk Vis innlegg
Jeg var nesten på vei å skrive en hel gjeng av subjektiv graps, men jeg gjør det heller som låta, enkelt og til poenget.

Good shit
Vis hele sitatet...
Takker og bukker! Good shit liker vi!

Sitat av Mk1 Vis innlegg
God! Behagelig først så fremaddrivende og fengende. Jeg syns du synger litt over middels og har komponert låta veldig bra. Fin tekst
Vis hele sitatet...
Tusen takk! Setter alltid pris på gode tilbakemeldinger
Dette er virkelig bra.
Har ikke noe konstruktivt å komme med, bare digger det
Trådstarter
Sitat av Lyra Vis innlegg
Dette er virkelig bra.
Har ikke noe konstruktivt å komme med, bare digger det
Vis hele sitatet...
Har heller ikke så mye å komme med som svar, annet enn takk Lyra!