Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  30 2960
Anonym bruker
"Trygg Abbor"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei! Jeg drikker titt og stadig, da helgene. Går som oftest i vodka, og 2-3 øl. Blander sprite og vodka, helt simpelt og billig, går greit ned.

Men skulle gjerne hatt mer energi, føler jeg blir så slapp/trøtt når jeg begynner å kjenne det. Burde jeg kanskje drikke vodka+redbull istede? Evt andre gode tips?
Anonym bruker
"Trygg Abbor"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av HeavyMacro Vis innlegg
Kokain
Vis hele sitatet...
Har vurdert. Men må man ikke ta 5-6 linjer gjennom kvelden? Varer vel bare 30 min.
Koffeintabletter.
Ritalin og Aduvanze funker bra det og. ADHD-medisin som basicsally er amfetamin
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har vurdert. Men må man ikke ta 5-6 linjer gjennom kvelden? Varer vel bare 30 min.
Vis hele sitatet...
Rusen er kortvarig, men får søvnproblemer selv om selve rusen har gått ut.
Anonym bruker
"Reflektert Mare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sørg for at du er uthvilt kvelden du skal drikke. En 30-90 minutter blund på ettermiddagen. Drikk mindre sprit, og drikk saktere. Ta deg en kaffe i løpet av kvelden når du kjenner du trenger en liten oppkvikker.
Redbull+vodka, start å drikk seinere så du kan drikke fortere og peake hardere. Vors i 4 timer er ideelt med en halvliter sprit
Anonym bruker
"Trygg Abbor"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bytt ut øl med sprit og drikk drinker istedet så blir du mer våken.

Kokain hjelper men det er jævlig kjipt å gjøre seg avhengig av det for der faller du i fella kjapt
Anonym bruker
"Trygg Abbor"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Koffeintabletter.
Vis hele sitatet...
Ser ut som det er koffein som det går i ja. Koster jo ikke allverdens for slike tabletter, kan jo prøve ut! Hvor mye mg trenger du for å kvikne til?
Anonym bruker
"Trygg Abbor"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Jorg Vis innlegg
Redbull+vodka, start å drikk seinere så du kan drikke fortere og peake hardere. Vors i 4 timer er ideelt med en halvliter sprit
Vis hele sitatet...
Vet ikke, men usikker på redbull-effekten på meg. Kan drikke en 0.5l redbull uten å kjenne noe spesielt. Er det slik hos deg og?
Anonym bruker
"Trygg Abbor"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Bytt ut øl med sprit og drikk drinker istedet så blir du mer våken.

Kokain hjelper men det er jævlig kjipt å gjøre seg avhengig av det for der faller du i fella kjapt
Vis hele sitatet...
Merkelig at folk tar Kokain når effekten er så himla kort, gidder liksom ikke å sniffe på klubben og baren.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ser ut som det er koffein som det går i ja. Koster jo ikke allverdens for slike tabletter, kan jo prøve ut! Hvor mye mg trenger du for å kvikne til?
Vis hele sitatet...
Jeg hadde tatt 600-1000mg. Men det er meg.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vet ikke, men usikker på redbull-effekten på meg. Kan drikke en 0.5l redbull uten å kjenne noe spesielt. Er det slik hos deg og?
Vis hele sitatet...
Kjenner ikke noe spesielt med en redbull nei, men nå snakker jrg om 3-4 halvlitere redbull med den halvlitere sprit. Lover du kommer til ha en klikkekveld, bør helst være med guttegjengen
Sitat av Jorg Vis innlegg
Kjenner ikke noe spesielt med en redbull nei, men nå snakker jrg om 3-4 halvlitere redbull med den halvlitere sprit. Lover du kommer til ha en klikkekveld, bør helst være med guttegjengen
Vis hele sitatet...
Vet ikke om det er bare meg, men ren koffein har mye bedre effekt på meg enn redbull osv. Av databrus blir jeg fort trøtt. Muligens pga taurin.
Anonym bruker
"Trygg Abbor"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Jorg Vis innlegg
Kjenner ikke noe spesielt med en redbull nei, men nå snakker jrg om 3-4 halvlitere redbull med den halvlitere sprit. Lover du kommer til ha en klikkekveld, bør helst være med guttegjengen
Vis hele sitatet...
Må nesten prøves. Hvor helsefarlig er det? Leser jo titt og ofte om folk som chugger redbull som vann og får hjerteproblemer.

Eks: https://www.dagbladet.no/mat/advarer...toppe/69370339
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Må nesten prøves. Hvor helsefarlig er det? Leser jo titt og ofte om folk som chugger redbull som vann og får hjerteproblemer.

Eks: https://www.dagbladet.no/mat/advarer...toppe/69370339
Vis hele sitatet...
Sunt nei, men direkte livsfarlig er det heller ikke, om du ikke har en underliggende hjertefeil eller noe.
Det beste er jo om du holder deg mest mulig vekke fra koffein i hverdagen i tillegg, da vil du spare kroppen samtidig som du får kraftigere effekt når du først får i deg koffein.

Angående ren koffein vs energidrikk så kan det kanskje stemme for noen, men for mesteparten så har energidrikk en helt klart sterkere effekt enn bare koffein. Det ligger litt i hva energidrikk er skapt for å gjøre, nemlig gi deg energi, så sammensetningen av stoffer er ganske perfekt for nettopp det.

Prøv det ut uansett, kan hende det ikke funker for deg, men meg og mine har hatt ekstremt god effekt med denne metoden. Tho "guttastemning" kan være en pådriver for å sette prikken over i'en på kvelden. Må innrømme da at de fleste av oss er gått over til kokain, men det er helt ærlig ikke verdt det og kveldene var mye villere faktisk med bare redbull vodka
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Må nesten prøves. Hvor helsefarlig er det? Leser jo titt og ofte om folk som chugger redbull som vann og får hjerteproblemer.

Eks: https://www.dagbladet.no/mat/advarer...toppe/69370339
Vis hele sitatet...
Kombinasjonen mellom alkohol og koffein har vist seg å kunne føre til hjertearrytmier, noe man så mye mer av når nettopp blanding av energidrikker og sprit ble en greie, men er du frisk fra før så opplever du neppe å havne på legevakte, langt mindre å dø av å drikke energidrikker på fest.

Kokain er betydelig mye hardere på hjertet, så hvis det er vurdert men avslått pågrunn av varighet og ikke kardiotoksisitet, så er det merkelig om man utelukker koffein av den grunnen.
Diverse adhd meds kanskje, men da blir du aldri full heller. Kanskje en tre måneders pause fra alkohol er det du trenger for at det skal bli gøy igjen.
500mg koffein er ca. 5-6 kopper normalt sterk kaffe.
Energidrikker inneholder ca. 32 mg koffein pr. dl = 160mg pr 0.5 boks

Folk flest styrter jo ikke 6 kopper kaffe, men hvis man inntar det i pille eller brus form så går det kjapper.
Da har man plutselig 10-12 kopper kaffe innabords hvis man spiser 1g koffein piller.

Alkohol har litt bedøvende effekt så man merker det ikke så godt, men
for mye koffein er noe av det kjipeste jeg vet. Hodepine, hjertebank, kvalme.
Litt samme følelse som ved for høyt inntak av nikotin.

Til sammenligning inneholder Cola ca 50 mg per 0.5 flaske
Sist endret av vindaloo; 12. oktober 2021 kl. 23:06. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Sørg for at du er uthvilt kvelden du skal drikke. En 30-90 minutter blund på ettermiddagen. Drikk mindre sprit, og drikk saktere. Ta deg en kaffe i løpet av kvelden når du kjenner du trenger en liten oppkvikker.
Vis hele sitatet...
Ta spriten rett i kaffen og drikk heller mer sprit og kaffe, og bland spriten i kruttsterk kaffe. Da blir du så fin i formen at. Lett å bli trøtt av øl. Blir en litt sigen etter øl, så ta pause fra øl og kjør på med kaffe og sprit. Så kan du bremse spritmengden med å ta spritpause og drikke en rolig øl før du tar neste kaffe m/sprit.

Det er veldprøvd og brukes fortsatt mange plasser rundt i Norges land. Og fordelen er jo også at en slipper unna masse kalorier fra blandevann evt. redbull el annen energidrikk.

Og blir du plutselig drita så kan du alltids justere deg edru og i finform på et lite snufs pepper.
Sitat av _abc_ Vis innlegg
Ta spriten rett i kaffen og drikk heller mer sprit og kaffe, og bland spriten i kruttsterk kaffe. Da blir du så fin i formen at. Lett å bli trøtt av øl. Blir en litt sigen etter øl, så ta pause fra øl og kjør på med kaffe og sprit. Så kan du bremse spritmengden med å ta spritpause og drikke en rolig øl før du tar neste kaffe m/sprit.

Det er veldprøvd og brukes fortsatt mange plasser rundt i Norges land. Og fordelen er jo også at en slipper unna masse kalorier fra blandevann evt. redbull el annen energidrikk.

Og blir du plutselig drita så kan du alltids justere deg edru og i finform på et lite snufs pepper.
Vis hele sitatet...
God idè. Karsk funker fjell og blir sjeldent dårlig av det.
Anonym bruker
"Trygg Abbor"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Jorg Vis innlegg
Sunt nei, men direkte livsfarlig er det heller ikke, om du ikke har en underliggende hjertefeil eller noe.
Det beste er jo om du holder deg mest mulig vekke fra koffein i hverdagen i tillegg, da vil du spare kroppen samtidig som du får kraftigere effekt når du først får i deg koffein.

Angående ren koffein vs energidrikk så kan det kanskje stemme for noen, men for mesteparten så har energidrikk en helt klart sterkere effekt enn bare koffein. Det ligger litt i hva energidrikk er skapt for å gjøre, nemlig gi deg energi, så sammensetningen av stoffer er ganske perfekt for nettopp det.

Prøv det ut uansett, kan hende det ikke funker for deg, men meg og mine har hatt ekstremt god effekt med denne metoden. Tho "guttastemning" kan være en pådriver for å sette prikken over i'en på kvelden. Må innrømme da at de fleste av oss er gått over til kokain, men det er helt ærlig ikke verdt det og kveldene var mye villere faktisk med bare redbull vodka
Vis hele sitatet...
Aldri skjønt meg på kokain-hypen. For all del en meget god rus, men effekten er jo så liten. Itilegg koster det. Kokain med en effekt som varte over flere timer, da snakker vi.

Ellers takk for tips angående redbull!
Anonym bruker
"Trygg Abbor"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Relevant Vis innlegg
Kombinasjonen mellom alkohol og koffein har vist seg å kunne føre til hjertearrytmier, noe man så mye mer av når nettopp blanding av energidrikker og sprit ble en greie, men er du frisk fra før så opplever du neppe å havne på legevakte, langt mindre å dø av å drikke energidrikker på fest.

Kokain er betydelig mye hardere på hjertet, så hvis det er vurdert men avslått pågrunn av varighet og ikke kardiotoksisitet, så er det merkelig om man utelukker koffein av den grunnen.
Vis hele sitatet...
Hehe, man dør nok ikke, men ingen av oss her inne vet jo om man har uopdaget hjertefeil - som oftest kommer de helt utav blå.

Redbull eller koffen er nok svaret her, skal prøve ut begge.
Anonym bruker
"Arg Spissmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Om jeg planlegger å drikke sprit og skal fungere, så pleier jeg å ha en trippel espresso iskaffe og chugge nedpå når jeg har kommet halvveis i spriten ca, eller litt senere. Det hjelper en god stund.
Kokain... Eventuelt amfetamin, men det virker litt for bra egentlig. Går fra å være totalt snydens til å være helt klar i hodet på noen minutter
Anonym bruker
"Trygg Abbor"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av burner84 Vis innlegg
Kokain... Eventuelt amfetamin, men det virker litt for bra egentlig. Går fra å være totalt snydens til å være helt klar i hodet på noen minutter
Vis hele sitatet...
Hadde nok tatt kokain, men effekten er så liten. Er vel 30 min virkningstid.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hadde nok tatt kokain, men effekten er så liten. Er vel 30 min virkningstid.
Vis hele sitatet...
Men våkenheten varer ofte lengre.
Anonym bruker
"Trygg Abbor"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Men våkenheten varer ofte lengre.
Vis hele sitatet...
Sant nok. Men koster vel endel og. Usikker hvor bra det er egentlig, veid opp mot konkurrente hva angår rusmidler.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Sant nok. Men koster vel endel og. Usikker hvor bra det er egentlig, veid opp mot konkurrente hva angår rusmidler.
Vis hele sitatet...
Ikke verdt det. Bruke en gift for å holde seg våken på annen type gift.