Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1009
Hei.
Noen som kunne hjulpet meg med å satt sammen en pakke bestående av elektrisk lerret og projektor til totalt ca. 5-7k? Har null peiling på dette...
Vil helst ha lerret på over 100" dersom dette lar seg gjøre innen prisklassen. Skal i hovedsak brukes til å se på film, men også litt spilling.
Om du skulle være interessert, har jeg et 100" motorlerret og en 720p - prosjektor liggende, jeg ikke bruker lenger. prosjektoren er en Sanyo plv z2, pæra har gått ca 1600 timer. Skal ha 2k for dette, prosjektoren har 800 lumen, så må brukes i et mørkt rom. Så kan du jo oppgradere etterhvert med ny prosjektor?
nå er jeg sjeldent grammar nazi.. projektor heter det, ikke proSjektor :P

on topic: anbefaler deg å kjøpe et grått lerret da svarte farger blir mye bedre på disse
en stund siden jeg selv kjøpte projektor så vet ikke hva som er the shit der for tiden dessverre.
Kan anbefale denne http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku...FQd6cAodrWIAQg. Den er lynskarp og lyssterk, har godt sortnivå og er overraskende god til å være en lavbudsjettmaskin. Det er litt regnbueffekt innimellom, men det plager ikke meg nevneverdig. Den er 3d-klar også, om det er av interesse.
Vi har brukt vår daglig siden sommeren, og er meget fornøyd.
Elektriske lerret vet jeg ikke noe om. Jeg kjøpte manuelt og lar det henge nede hele tiden da vi har dedikert filmrom.
Ser du vil ha 100" lerret, men kan anbefale dette om du vil ha et som er lett å transportere og er billig..dette er 80" og du kan bytte mellom 4:3 16:9 osv

https://www.deal.no/deal/default.asp...pc&=V12H002S26

Når jeg ser etter projektor så sjekker jeg alltid tilgangen på pærer på ebay osv i tillegg..greit å ha en projektor uten en sær pære, heller en som deler samme pære med fler projektorer slik at det er lett å få tak i ny billig på ebay..

Får gjerne pærene for halv pris der.

Nå får du Full HD projektorer for 5000kr og oppover..ville ikke kjøpt HD ready nå..
Ja, HD ja. Jeg vet at storebroren til W700 har full HD, den koster bare litt mer. Kjøper du hos Hi-Fiklubben får du 2,5 års garanti på pæra. De er ikke dyrere enn andre forhandlere på denne projektoren.
Pære til denne modellen koster omtrent 1100,- her i landet og skal vare ca 6000 timer.