Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2484
Var aktuelt for meg å prøve oxycodon i form av oxycontin for en stund siden.
Siden jeg ble så sterkt frarådet å prøve dette opiatet styrte jeg unna, og lot være å falle i fristelsen til opiatforbannelsen.
Men siden jeg har lyst til å føle hva opiums valmuen gjør med kroppen så tenkte jeg på å prøve et mye svakere ipiat; kodein.
Har da tilgang til endel piller med kodeinfosfat i seg (palagrin forte).
Spørsmålet er da: dose, anbefalinger, hvor gjør jeg det, alene eller med sitter, blande med cannbis, og rute (regner vel med oralt inntak?) og hva kan jeg forvente(noen sier at første gangen på oiater er veldig kvalmende)???
hilsen er spent freaker nok en gan
Er foresten rundt 1.65 og veier ca 60 kg...
Sist endret av jakryl98; 9. januar 2015 kl. 08:26.
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
La meg gjette, faren til en kompis av deg har noen paralgin forte liggende som du skal kjøpe for en latterlig høy sum pr. pille. Også forventer du en hefig rus? AV ET SMERTESTILLENDE??
Hva med å heller gi han tips hvis han absolutt har lyst til å ruse seg på piller?
Får dem gratis
Men hva med å stoppe å kritisere mg i postene mine, og heller veilede meg litt istedet??Og ja, jeg vet at kodein ikke er det heftigste man kan få tak i, men man må jo kunne gå før man kan løpe... -.-
Ta 4 stykk, så spiser du flere vist du ikke oppnår ønsket effekt. Husk at Parlagin Forte inneholder paracetamol også, som har en maks dose på 4g(10 Parlagin Forte) om dagen.
Du trenger nokk ikke noen til å passe på deg, hadde heller tatt med meg dyna og lagt meg på sofaen og satt på en film mens jeg munchet masse junk

Er null problem å blandedet med cannabis.

Glemte å nevne at du burde lese deg opp på kodein ekstraksjon(veldig lett) vist du har planer om å ta mye kodein.
Sist endret av EyesWideShut; 9. januar 2015 kl. 11:25. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av jakryl98 Vis innlegg
Får dem gratis
Men hva med å stoppe å kritisere mg i postene mine, og heller veilede meg litt istedet??Og ja, jeg vet at kodein ikke er det heftigste man kan få tak i, men man må jo kunne gå før man kan løpe... -.-
Vis hele sitatet...
OK, svært urovekkende innlegg. Trodde du bare skulle oppleve hvordan et opiat fungerer på kroppen din, men i dette innlegget fremstår det som om du skal prøve hardere opiater, og start svakt? Bad idea. Ingenting kult å være totalt narkis. For meg har 5 pf på n gang funka. Tok det da jeg veide likt som deg. Ble avslappa, og chill bare. Blander du med cannabis forsterker dette effekten av både cannabisen og kodeinet. Lykke til, og vær så snill; ikke eksperimenter mye med opiater når du er 16.
Relevant:
Jeg er helt enig i det du sier, og skjønner at jeg bare er 16 og ikke burde begi meg utpå noe som kan gå veldig skeis. Har lest på diverse forum og diverse rapporter hvor folk sier at kodein er alt man trenger, at man ikke trenger oxycontin, ren morfin eller oxycodon og tramadol...
Jeg har hele livet mitt foran meg og vil ikke ødelegge det så tidlig. Derfor jeg venter med kraftigere psykadellika. Jeg er ikke klar enda. Jeg skal acte with care, og har stor respekt for disse krraftige og skumle drogene.
Mente ikke å få det til å virke som om jeg har planlagt veien til en hverdag som består av tigging og heroinrus på plata... Vil bae prøve meg litt frem.
Eyeswideshut:
takk for et godt svar som ikke inneholdt de vanlige moralprekenene....
Upolitisk korrekt
Olympic's Avatar
Derfor jeg venter med kraftigere psykadellika.
Vis hele sitatet...
Det virker som om du er mest interessert i psykadelika, og at du faktisk tror at opiater er psykadeliske siden du spør om sittere og kaller det for tur. Bare for å klare opp dette vil du ikke få noen særlig psykadelisk effekt av opiater.
Sist endret av Olympic; 9. januar 2015 kl. 15:30.
Sitat av Olympic Vis innlegg
Det virker som om du er mest interessert i psykadelika, og at du faktisk tror at opiater er psykadeliske siden du spør om sittere og kaller det for tur. Bare for å klare opp dette vil du ikke få noen særlig psykadelisk effekt av opiater.
Vis hele sitatet...
Akkuratt, på opiater blir man bare glad, eller euforisk.
Sitat av Olympic Vis innlegg
Det virker som om du er mest interessert i psykadelika, og at du faktisk tror at opiater er psykadeliske siden du spør om sittere og kaller det for tur. Bare for å klare opp dette vil du ikke få noen særlig psykadelisk effekt av opiater.
Vis hele sitatet...
vet det da, men tenkte om hvis jeg er allergisk eller hvis jeg skulle OD ellerno...
er jo masse som kan gaa galt...
liker aa lese om narkotiske stoffer saann generelt, om egentlig alt som er mellom himmel og jord om stoffer som kan fremkalle en rus...
Slapp av, dere kommer ingen vei med moralprekner her.
Han stiller hvert fall spørsmål før han hiver nedpå.

Begynn med 4-5 stk, ta livet med ro, kanskje røyk en jay og se en film.
Jeg har aldri hatt noen problemer med kvalme hvert fall og sitter er nok ikke nødvenig.
Som EyesWideShut sier: vurder kodein ekstraksjon, lettere enn det høres ut.
Lykke til og kos deg!
Trådstarter
32 4
Sitat av nymus Vis innlegg
Slapp av, dere kommer ingen vei med moralprekner her.
Han stiller hvert fall spørsmål før han hiver nedpå.

Begynn med 4-5 stk, ta livet med ro, kanskje røyk en jay og se en film.
Jeg har aldri hatt noen problemer med kvalme hvert fall og sitter er nok ikke nødvenig.
Som EyesWideShut sier: vurder kodein ekstraksjon, lettere enn det høres ut.
Lykke til og kos deg!
Vis hele sitatet...
takk, liker saanne svar som dette
Vet ikke bedre
Trollanon's Avatar
For det første, du er litt for ung til å knaske piller.
For det andre, du er 16år å kommer ikke til å høre på fornuft uansett, jeg spiser 6stk i slengen vis jeg er ute etter rus på pf, men det er noen år siden jeg knaska i meg piller fordi det var gøy.
For det tredje, vis du er interessen din ligger i psykedelia så må du bare legge tanken om å spise piller for rus på hylla.

Til litt mer brukbar info, kjøp godis og brus og få tak 2-3 øl (DU TRENGER IKKE MER!!) så spiser du 4pf, slenger deg på sofaen å der blir du med en god å varm følelse i kroppen og smil rundt munnen.
Dette kan fort bli vanedannende og vips så er du nærkis og du har ikke fylt 18år engang, be safe og lykke til.